לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2011    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2011

אם אלה החיים...


 

רעיון מקורי לבלוג עדיין אין לי. אני מתאמצת לחשוב על משהו מקורי, אבל באמת שכרגע אין לי שום כיוון,

לכן אצטרך בנתיים להיכנע ולעדכן את הדברים הבנאליים הרגילים......

 

 

כמו שדי הבנתם, אני אוהבת לצלם. כן בדיוק כמו עוד 5000 גולשי ישרא אחרים שפתחו בלוג על הצילומים שלהם ( תרתי משמע....)

אין בזה שום דבר מיוחד, ולכן לא רציתי לפרסם סתם צילומים שצלימתי כי רציתי שלבלוג הזה תהיה מטרה...( שאני עדיין חושבת עליה).

 

טוב, בנתיים אכנע ואפרסם פה כמה מצילומי (כדי להיות צלמת טובה צריך להאמין בצילומים שלך ולהיות הכי מלאת ביטחון וכאווה לגביהם! כל עוד אני בקיאה בעיניי הצילום ויודעת לתפעל מצלמה התמונה תצא טובה פחות או יותר).

 

 

טוב מספיק לחפור, הרי תמונה אחת שווה 1000 מילים לא?! ( אז מה בדבר 7 תמונות?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

יום טוב (:

נכתב על ידי , 31/8/2011 18:50  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נתנו לי בלוג, מה כבר אפשר לעשות איתו?


 

לכתוב בלוג זו אינה מטרה פשוטה,

בכדי להיות בלוגרים מוצלחים ואף מפורסמים פשוט צריך ש"יהיה את זה" ,

 או פשוט נושא מעניין וטוב לבלוג שימשוך אליו קוראים רבים.

 

הדברים שמהם אני מפיקה את הנאתי הם התחביבים שלי, הציור, הצילום, הכתיבה, האומנות.

לפתוח בלוג בנושא כזה ולשתפכם בכל הבא ליד אולי יעשה בלוג זה למעט פופולארי ( במידה והייתי באמת אמנית יוצאת דופן),

אך יהיה לרובו חסר משמעות. ( בעיני בכל אופן)

 

אז אם ניתן לי בלוג, מה כבר אוכל לעשות בו?

החלטתי ללכת עד הסוף, לחשוב על דבר מעניין, קונספט שימשוך לכאן קוראים רבים, או לפחות קוראים שיתעניינו.

 

לצערי, טרם הגיעני לרעיון כזה, אבל עם מעט חשיבה מאומצת מאוד אולי אגיע לקונספט מרענן שיעביר לי את הזמן וגם לכם....

 

 

כרגע אשלח אתכם לדרכיכם עם חיבוק  .

ברגע שאחשוב על משהו, אחזור לעדכן. מקווה....

 

 

 

 

נכתב על ידי , 15/8/2011 21:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





343
הבלוג משוייך לקטגוריות: ציורים ואיורים , צילום , גרפיקה ופוטושופ
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לonegai אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על onegai ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)