לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Peach Love

http://the-peach-love.blogspot.com


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

What The Wind Gave Me



היי בייבס!! אז אתמול חגגתי את היומולדת ה21 שלי!!!(כן אני מזדקנת). לקחתי יומיים חופש ותכננתי לעשות מלא דברים, אבל לצערי הרב אני לא מרגישה טוב אז נאלצתי לדחות כמה דברים לזמנים יותר "בריאים". עוד מעט אני אעלה תמונות מהחופשה שלי בטבריה וגם כמה תמונות חמודות מאתמול, כל זה אחרי המספרה - הגיע הזמן לחדש את התספורת קצת...
ובינתיים תמונות שצילמנו לפני חודש בנמל יפו=) שיהיה לכולנו יום מקסים
 MANGO JEANS 
STEVE MADDEN BAG
MARKO PLATFORMS
RAY-BAN AVIATORS
נכתב על ידי , 5/10/2011 13:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



New In


מה קורה חמודים? מקווה שנהנתם בחג=)
אתמול חזרתי מהחופשה בטבריה, כל הבית שלי הפוך ואני חולה, ואין לי כוח/בריאות לסדר עכשיו... מחרתיים היומולדת, מקווה שארגיש יותר טוב עד אז...
בינתיים אפדייט קצר עם הרכישות שלי מחודש שעבר, נשיקות
Steve Madden Bag
Aldo Shoes
Zara Pink Shirt
Yves Saint Laurent Mascara
September's Must Have Magazine
נכתב על ידי , 2/10/2011 22:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בת: 33




732
הבלוג משוייך לקטגוריות: תחביבים , בלוגי בנות , אופנה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLena B אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lena B ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)