לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Sex, Drugs and Unicorns



Avatarכינוי:  Dr.Horrible

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010


רק אני חושבת שזה מוזר שיש עכשיו שני פוסטים מומלצים על איטריות? OO

 

אוף עומס עומס עומססס אין לי כוח

נכתב על ידי Dr.Horrible , 15/11/2010 18:44  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכירים את זה ש...


אתם מרגישים חרא ולא יודעים אפילו למה?

וול, אני מרגישה את זה יותר מידי טוב בזמן האחרון...

          

סתם כי הוא מושלם, ומשפר לי המצב רוח ^-^

NPH. מאוהב

 

 

 

נכתב על ידי Dr.Horrible , 5/11/2010 16:46  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , סגידות , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDr.Horrible אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Dr.Horrible ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)