לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בגיל שנושק ל30 החלטתי לדבר על חוויות שהיו או לא היו....על פנטזיות,חלומות,עבר,הווה,ואולי גם קצת מהעתיד...

כינוי:  ...Brazilian Girl

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010


כשפתחתי את הבקבוק יין (שקיבלתי ליום הולדתי ה-27) הרגשתי התחלה חדשה,התחלה של חיים חדשים לפניי,מצחיק כי רק לפני שבוע הרגשתי הכי רע בעולם ורציתי למות-היום חיים!

הייעד-אושר. הייעד האחר עושר..ולא אחד כזה שתופסים מישהו כדי להיות משהו.

חבל שרק בגיל הזה נזכרתי קצת להתעורר על עצמי ולהרגיש כך אבל אף פעם אסור להגיד אף פעם לא.

אז הנה מתחילה.

יושבת ונזכרת על לפני כמה חודשים או שזה היה שבועות...(מזה משנה בכלל.. קריצה) על החופשה באילת שקרענו את אילת שיכורות מתות עפות באוויר מחכות שרק ייתפסו אותנו וחזק!!                 

שזה קרה רק נותר לנו להחליט מי...

אני כבר מתחילת הערב ידעתי את מי אני רוצה,בלי תכנונים,מחשבות ורגשי אשם מיותרים חטפתי את הייעד שלי!

חייל בן 18 וחצי מהמם וסקסי בטירוף.נסענו לתוך ההרים השחורים שרק אור ירח מאיר לנו את הדרך עפים מסטלה שאין כזו ....ולא יודעים לאן פשוט ממשיכים...                                                                         הרגשתי חום.הרגשתי שרפה. כל הגוף בער רק שלא יודעת איך ומה ואם מותר או אסור...                             בלי לחשוב פעמיים עצרתי את הרכב בשוליי הדרך ורצתי למזח שהיה מול המלון. הנסיך שלי רץ אחריי לא הבין מה קרה לא הבין את השריטה שלי פתאום. שיכורים מתים עומדים מול המזח לבושים מבילוי קודם לכך מסתכלים אחד על השניה...ושקט!!! 

מבלי לחשוב הורדתי את הבגדים ונשארתי עם חוטיני מתנה, גם הוא לא נשאר על גופי שנייה נוספת...וקפצתי.       מסכן לא הבין מה עבר לי בראש באותו הרגע.. פשוט התפשט וקפץ אחרי.                                          הראש הסתובב ראיתי את הכוכבים והירח מעלי כפולים ויפים מתמיד.צללתי למים והתקרבתי אליו, אבל הביישנות חנקה את שנינו.

הקור שבחוץ עדיין לא הרגיע את האש שבפנים...   

ולא קרה כלום!!!                                                             

כמובן שאש כזו אי אפשר לכבות ובטח שלא בקפיצה קרה למים קפואים.

המשכנו לנסוע ונכנסנו לחווה...הבוקר הציץ לנו כמעט אבל עדיין לא.

מבלי שהבנתי מה ואיפה אנחנו תפס החייל פיקוד ודפק לי נשיקה שהצמידה אותי חזק למושב הקדמי.                    משם אני זוכרת זיון טייסטו או שזה היה זיון ארמין.

המכסה מנוע שהיה חם מהסיבובים הבלתי פוסקים של לדעת לאן לעצור או לא לעצור שימש כלי עזר לתחת שלי כשהחייל שלי דפק אותי מעליו. 

נתן עוד קונטרה מענגת ומחממת.....         

 

       

   ... Brazilian Girl                                                                 
 

נכתב על ידי ...Brazilian Girl , 26/10/2010 05:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





835
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , סקס ויצרים , נשיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל...Brazilian Girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ...Brazilian Girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)