לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

אני אפת'חה ת'תחת (ציור מס' 8- "בחוץ")





כל הנושא של המין נורא נורא רגיש אצלי. ואני מתעסקת בו המון.
כבר שהייתי ילדה ממש קטנה הייתי מציירת אנשים ערומים. בגיל 4/5 ציירתי איברי מין גבריים ואמא שלי נורא כעסה עליי.
אז המשכתי לצייר בסתר.
בגיל 9 סבתא שלי גילתה שציירתי נשים ערומות עם פות ושיער פות וכל הבלאגן. היא נורא התגאתה והראתה את זה לכולם.
אז המשכתי לצייר בסתר.
נורא רגיש אצלי הנושא הזה. בתור ילדה הייתי מאוד מפותחת בחשיבה המינית שלי, ביסודי הייתי עושה הצגות של משכב,
וכשהיה לי קשה להירדם הייתי חושבת על אנשים מזדווגים (גיל 6).
בגיל 10 ראיתי פורנו כמעט כל הזמן עד השעות הקטנות של הלילה בערוץ "אגו" אצל סבא וסבתא שלי.
בגיל הזה גם התחלתי להיכנס לצ'אטים שאז היו ממש באופנה והייתי מתכתבת עם סוטי מין מבוגרים והתחזתי ליותר מבוגרת ממה שהייתי באמת. אבל הם אכלו את זה כי כאמור, הבגרות המינית שלי הייתה ממש בשיאה.
בגיל 10 וחצי קיבלתי את המחזור הראשון שלי והרגשתי נורא אישה. הבן אדם הראשון שסיפרתי לו היה אבא שלי כי אמא שלי הייתה בחו"ל.;
בגיל 11 וחצי נכנסתי לדיכאון בגלל מישהי שמיררה את חיי והפסקתי לאכול, רזיתי נורא ב-8 קילו לערך ובפעם הראשונה שמעתי מאבא שלי את המושג "המיניות שלך" ו-"את מאבדת אותה".

נורא מפחיד אותי נושא של מין, למרות שאני די פעילה בו. בגלל בעיות דימויי הגוף שלי אני לא יכולה להנות ממנו בצורה מושלמת אבל זה יגיע.
אם תגעו בי בלי שאשים לב אני אקפוץ.
אם תעשו כלפיי תעונה חפוזה אני אכסה את פניי.
אם תגעו בי בצורה אינטימית אני אצחק.
אם תסתכלו עליי יותר מידי אני עלולה לבכות.
אני לא יכולה להיות עם גבר במקום סגור אחד. לפעמים המיניות שלי מאיימת עליי כי אני יודעת שאצלי היא באה על חשבון יופי חיצוני. דבר אחד שאני יכולה להגיד על עצמי זה שאני נורא מינית, וזה נורא מפחיד אותי.

נושא המין נורא רגיש אצלי. מעניין אותי למה אני מתעסקת בו כל כך הרבה.

העבודה הזאת היא מתערוכה של אוקטובר שאני ועוד כמה ילדים עצובים הוצגו בה. נתנו לנו דמויות מעץ ונתנו לנו לצייר.
כמובן שאני חשבתי על זיין.
אבל נוספה לזה גם משמעות כמובן.
על הפסל כתוב השיר "בחוץ" של אתגר קרת, שלאחרונה הולחן ובוצע ע"י ערן צור.





אני עדיין חושבת שלהביא ילדים זה נורא אנוכי וזה מה שאני לוקחת איתי מהשיר הזה.
הוא מעביר בי צמרמורת ואני מרגישה כמו הילד שמתעקש לא לגדול בחוץ.
נכתב על ידי שין גימל , 2/11/2010 23:08   בקטגוריות אקריליק, מין  
44 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)