לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

תחזיקו חזק (ציור מס' 9 "הביטו בי")


עצובה ובוכה בקיבוץ בצפון הארץ.

כרע לקחתי כדור הרגעה שבן אדם נורמאלי היה חורפ את נישמתו במיטה ולא מתהלך כמו זומבי למציאת עיסוק.

אמונה זה דבר כל כך חשוב, רק אם מאמינים במשהו הוא יכול להתגשם. אני חסרת אמונה לחלוטין. אפילו כשהביאו לי את התרופה חשבתי שזה פלצבו. אולי בגלל זה זה לא כל כך משפיע.

כל כך כייף לבכות בבית אבי. החדר די חשוך, הוא ממד, יש לי מיטה נפתחת גדולה ואף אחד לא שואל יותר מידי שאלות. כשאחותי שאולת את אבא שלי "מה קרה לשיר" הוא אומר לה ששיר לא מרגישה טוב.

הבית שלהם גדול ופרטי עם חצר יפה וגדולה ורהיטים יקרים שמאוד באופנה. מטבח מאובזר, הכל יפה ונקי והקטלוגים של איקאה היו מתהפכים בפחם אילו ראו לאיזה רמה עיצובית אפשר להגיע.

אבל אני לא אוהבת את הבית הזה. הוא גדול לי וקר לי. הייתי רוצה לזרוק כמה בגדים על הספה ולשפוך חלב על הריצפה. שיהיה כמו בית. אני מעדיפה את דירת השתיים וחצי חדרים המעופשת שלי. אני אוהבת אותה, היא נורא אינטימית בשבילי.

מאז שהגעתי לאבי אני לא מפסיקה לבכות. בחיי לא קרה מצב שבו הייתי כל כך לבד. ואני לא מדברת על בדידות. אני מדברת על לבד.

כמה משמעות נותנים לאהבה וכמה נכווים ממנה כאשר היא לא מתממשת.

כמה קשה לאישה לשמוע את דעתו של חביב ליבה על מראהה וכמה זה פוגע שהוא נותן לך ציון יותר נמוך מלאישה האחרת.

כמה שכבות של בגדים אני צריכה להוריד כדי שאקבל את מלוא תשומת הלב שמגיעה לי.

כמה דמעות עוד אשפוך לריק, למה אתה לא עונה לי? למה אתה לא חושב עליי?

למה החיבה שלי לא יכולה להיות הדדית.

אבי ומשפחתו כרגע יצאו לטייל להם בקיבוץ. לב נשבר #3879 . אל תשאירו אותי לבד!!! אני צריכה אהבה!!!

אני צריכה שתחשבו שאני יפה ומתוקה ושתאהבו אותי ושתפגעו ממני כשאתעלם מכם בטעות

תאהבו אותי בבקשה, אני לא אוהבת מספיק את עצמי.

אל תאחלו לי בדידות ואל תדברו איתי רק על מין. אני מאסתי. תאהבי את ראשי ולא את איבריי. תהיו מהופנטים ותחשבו שאני הכי מדהימה שבעולם.

וליפה שבגברים- אתה לא מאכזב אותי כי אני לא מצפה ממך לדבר. מנת הסיפוק עוד תגיע. הכישרון שלך להעלות לי את האגו ולשבור לי את הלב בו זמנית מדהים.

&nbsp;

"תראו אותי" צוייר לא מזמן. שבועיים בערך. ב-4 בלילה עם המון דמעות shin gimel

ראיתם אותי?

נכתב על ידי שין גימל , 6/11/2010 14:38   בקטגוריות אבא, דיכאון, משפחה, עזרה, צבעי מים, קטעים, אהבה ויחסים, ביקורת  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)