לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

כוס


אמק
בום בום, בום בום, בום בום

אם הייתם מרגישים את הלב שלי הייתם חושבים שאתם מחזיקים ארנב או אוגר
מישהו שוב פינצ'ר לי את הריאות, אני לא יכולה לנשום

אם הייתי יכולה לצייר עכשיו בטח היה יוצא לי משהו בוכה
בטח הייתי מציירת את עצמי בוכה כמו שאני תמיד עושה כי אני כזה מקורית וזה
אתמול אנשים אמרו לי שאני יכולה למכור ציורים בכסף והתבאסתי כי אני חושבת שאלה הציורים היחידים שאי פעם יהיו לי
אני נמצאת במאניה בימים האחרונים ועכשיו הכל צנח, איזה מציאות משפילה זאת להיות כל הזמן לבד בבית אבל אני לא מדברת על אי נוכחות של חבר או בנזוג אלא זה שגם אף אחד מהמשפחה לא נמצא ואני גרה רק עם אמא ואמא רק עם החבר שלה ואני רק מקנאה כי אני רוצה מישהו שיבוא אליי וישכב לי על הרגליים ואני רוצה להכין לו אוכל ולתפוס לו את הבטן מאחורה שאני עושה לו כפית
וזה גם היה יכול להתאים לתרגילים של הפיזיותרפיסט כי אני חייבת לישון על הצד, במרכז של הכרית , עם היחד לו מתחת לראש ומשהו בין הרגליים אבל לא נראה לי שזין נחשב, אולי כרית אבל זה כפית אז בכל מקרה אני אשים משהו בין הרגליים.

אני תמיד שמה שמיכה בין הרגליים כי יש לי קוצים ברגליים וזה דוקר אותי משינה

בא לי  לבכות אני קצת כועסת על עצמי כי אני מרגישה שאני הורסת דברים כי אני אימפולסיבית אבל לפעמים אני צריכה להגיד לעצמי שזה בסדר קצת לכעוס ולפעמים אני אפילו קצת בסדר וזאת תגובה נורמאלית

בא לי לבלוע לעצמי את הראש
לא לחשוש


נכתב על ידי שין גימל , 24/7/2011 02:06   בקטגוריות דיכאון, אקריליק, עזרה, אהבה ויחסים, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)