לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מישהי פה שונאת אותי


או יותר נכון מישהי
כבר יותר מ-3 פוסטים שונים שהגבתי עליהם קיבלתי תגובות על כך שאני שרמוטה
והייתי נעלבת או משהו אם באמת הייתי שרמוטה אבל אני לא מבינה מה שרמוטי בי, קצת חרמנית מה קרה??? גם ככה זה לא יוצא בפועל זה נערם לתוך הישבן והיריכיים ואני משמינה ממאותגרות הורמונלית

מעניין אותי את מי הרגזתי שהיא מגיבה לי ככה ולמה היא אומרת שהיא מכירה אותי, הרי אם היא מכירה אותי זה מצמצם את האפשרויות אבל באמת אם היו לי סודות אפלים על סקס עם זרים ורשימה שלא הייתה מביישת סוס הרבעה הייתי מבינה, הייתי מבינה...

זה קצת עצוב לי שאני יודעת שמישהו ממש לא אוהב אותי וזה קורה לי בזמן האחרון הרבה
אני חושבת שכל מי שהייתי איתו באיזשהו קשר מיני שנא אותי אחר כך. בעצם יותר בקשר רומנטי
אני נכנסת בכל הכוח כמו תאונת דרכים ובסוף התהליך יוצאים פצועים אנושים
ואני מתניעה את הפורד פיאסטה המקוללת בלי המזגן אפילו שאין לי רישיון וממשיכה לדרוס אנשים בדרך

למה את שונאת אותי כלכך? לא הזדיינתי עם חבר שלך ומי את בכלל?
האם אני שרמוטה כי אני שומרת על הליבידו שלי בתחתונים והולכת עם חולצות בטן? גם את זה תקחו ממני? את הבטן שלי?

הנה חלק מהפנינים שלה:





שונאת יקרה, אם את קוראת זאת ולא סתם התלהבת מהחמניות שיש לי בתמונה תגידי לי עם מי שכבתי שעשה לך תקריז
שיר ששומרת הכל למטה
נכתב על ידי שין גימל , 30/7/2011 21:29  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)