לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

פוצ'ימו תי תקוי חוי


שוב אני במוד של הרגעה עצמית
'צאי מזה, צאי מזה'
יש לי דמעות בעיניים
ואתמול הייתה סצנה עצובה קצת, הכלבה שלי התחילה לבכות והתחלתי לבכות יחד איתה (לפחות אחת עשתה קקי בסוף)
שאני שולחת מייל שהוא חשוב ואני צריכה מענה דחוף אבל לא משיבים לי כי בראש אני סטוקרית אובססיבית זה מבאס, אבל שלא שומרים לי חסד נעורים ולא רוצים לתת לי עזרה קטנה שתמנע ממני להמרח על האספלט או לשלם לאיש מקצוע סתם, זה ממש מבאס

הלוואי והייתי כמה שנים אחורה, שלא היה אינטרנט ואם היית נפרד ממישהו היית מתנתק ממנו לחלוטין
אני לא רוצה לדעת איפה כל אחד נמצא באותו רגע, עם מי הוא מדבר, באיזה בחורה הוא נגע במסיבה או כמה מהר התגברו עליי כל הזמן
ואני עוד יותר לא רוצה לראות שחסמו אותי או ש'לא מאשרים' אותי, וזה יותר מבן אדם אחד
הקטע הדפוק הוא שהאנשים האלה באמת אהבו אותי פעם אבל ביום אחד התהפכו עליי ונעלמו
אני קשה אני תלותית אני קוקו
אבל גם אני מתגברת ולא הייתי רוצה להישאר זיכרון עלוב ופתטי של בגידה/תלותיות/פסיכיות

נן אמר לי עכשיו שאם הוא היה רובי הוא היה יורד מהבמה ומנשק אותי בגלל שבטח היה לי מבט מאושר ומתרגש וכי אני מיוחדת ויש לי יופי מיוחד, אבל אלוהים אדירים, אני הייתי שם! עשיתי את זה!
רובי היה מטר ממני! רובי, למה לא הסתכלת?

ומה אני אמורה לעשות שיגיעו ימי הולדת? להתקשר? ואם ינתקו לי באמצע המזל טוב?

אני גם מרגישה ממש תקועה וחנונה ורולה, אני יותר ויותר מאמינה שקארמה ושאם אתה 'חוי' יתקע לך אחד בתחת
צריכה לחזור למשטר האקס בוקסר, הריבועים בבטן הפכו לעיגולי בצק

נכתב על ידי שין גימל , 5/9/2011 22:40   בקטגוריות דיכאון, עזרה, רובי וויליאמס, אהבה ויחסים  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)