לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2011

תראו את הבייבי החדשה שלי:


ובדיוק שאמרתי שאני רוצה אחת כזאת, ביג קארמה שולחת לי באדום מבריק ויפה:

 

נכנסתי חזק לעסק הרביולי ואני המכינה הרישמית שלו במסעדה. אני מסוגלת להכין כ48 רביולים בפחות משעה כולל הלישה וההרכבה! יש!

בדיוק דיברתי עם סבא שלי שאני רוצה מכונת פסטה כי אני רוצה להתמחות בזה וגם כי אחרי שאתה טועם פסטה שהכינו על המקום אתה מקלל את היום שקנית אותה בסופר, והנה היום המנוי באתר הקופונים השתלם והמכונה ב100 במקום 200 שלושה ימים אחרי שאמרתי לסבא שבה חשקה נפשי... 

אני כבר לא יכולה לחכות לאסוף אותה מהחנות, וממתי לעזאזל הכל נמצא בכפר סבא???

 

*אתמול בלילה היה לי בולמוס ממש גדול וכבר עליתי 3 קילו... זה היה בולמוס של ממתקים ופחמימות ואני מתביישת להגיד כמה אכלתי אבל גמרתי שקיות שלמות של כמה דברים. בא לי ממש לפוצץ לעצמי את הקיבה ואני חסרת אונים עם הבולמוסים האלה. אני אוכלת, אוכלת, זה לא עוזר.

אני ממש בלחץ מזה שאני הבנאדם היחיד שאוכל בבולמוסים בכמויות כאלה כי כל הבולמוסים שאני שומעת זה מנצ'יז אצלי

נכתב על ידי שין גימל , 23/9/2011 10:14   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)