לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014


היום שמתי לב לחצ'קון שצמח לאמא שלי בין העיניים וממש התאפקתי לא להגיד לה כלום כי אני יורדת עליה באופן תדיר והיא וחבר שלה לקחו אותי לאכול במסעדה ממש שווה אז חשבתי למתן את עצמי (עבר אחרי שעה שהיא ביאסה לי את התחת, יש לי בעיה בניתוב רגשות חזקים אז חזרתי ואמרתי לה כמה שהיא אוהבת לחרבן דברים ואיזה כייף לה שהיא חירבנה לי וכמה שהיא עושה הכל מחורבן. זה עבר בשנייה אחרי שראינו שחקן שעבר לידנו ואז היה עסקים כרגיל)

עכשיו כשיצאתי מהמקלחת שמתי לב שיש לי חצ'קון בשלבי התהוות בין העיניים.

נקודה מעניינת היא שלי ולאמא שלי צומחים חצ'קונים באופן מסונכרן באותם מקומות. עוד משהו מוזר ששתינו מקבלות מחזור באותו זמן אפילו ששתינו על גלולות וזה עוד יותר מוזר כי אני על גלולות רציפות של שלושה חודשים אז אני מקבלת מחזור 4 פעמים בשנה אבל בכל זאת זה בא לנו ביחד.


אני חושבת איזה קטע זה שעד לפני 4 שנים פחדתי פחד מוות מאמא שלי וכל פעם שהיא נראתה קצת עצבנית כל הפרצוף שלי היה רותח כי פחדתי שהיא תתפרץ ותנפץ לי עוד פעם את הזכוכית של הדלת. אני לא יודעת איך היא עשתה את זה לא בכוונה זה רק מראה מה הכוח של אישה כועסת ואני ממש שמחה שאני לא מעורבת בקשר רומנטי עם אישה, אין לי כסף להתקין זכוכית חדשה כל פעם.

היום אנחנו שוות אחת לשנייה ואם כבר אני אגיד את האמת זאת מערכת יחסים מעוותת שאין בה קו אדום בין אמא לבת. כבר מגיל צעיר אמא הייתה משתפת אותי בבעיות בזוגיות שלה והפרטים רק נוספו עם כל גיל שעליתי.

היום אני כבר עושה טיפולים זוגיים לה ולבן זוגה כששלושתינו ביחד. זה מוזר שכל פעם שהם רבים אני מנסה לדבר איתם בהיגיון ולמדתי שעם הכריזמה הנכונה והטון השקול כל מה שתגיד ישמע נכון וחכם.

חבר שלה מצחיק אותי ברמות וזה הגיע לשיאים היום כשסיפר לי שאחרי שהם חזרו מהריקודים אתמול חסם אותם רכב למשך חצי שעה אז הוא הוריד לו את האנטנה.

הוא עשה חיקוי של אמא שלי נכנסת להיסטריה, "זה פלילי!!! זה פלילי!! אתה עושה עברה עכשיו!! אני עובדת בבית משפט, אני, לא אתה!! אני מתקשרת לאבא שלי!!!! הנה אני מחייגת אליו!!!!!! תכנס לרכב!!!!!!1" ואז הוא התחיל להוציא לו את האויר מהגלגל אבל זה עשה רעש ואנשים עברו לידו.

הוא כזה תמים והוא לא עבריין כמו שהוא נשמע, הוא מספר את זה בכזאת תמימות ואי הבנה למשמעות של הדברים.

הוא בא מירושלים והוא היה די סגור וצר אופקים עד שהגיע אלינו. מגבר שלא יכול לשמוע שיחות מיניות כי לא נוח לו הוא דפק סדרת שאלות היום על איך מערכת יחסים בין גברים עובדת ואיך בדיוק הולכת הלוגיסטיקה מבחינת מין.

אמא שלי צועקת עליו שמעכשיו היא תדבר עם הילדים שלו על סמים וסקס ואז הוא יראה איך זה מרגיש. אני צוחקת מאחורה וחושבת לעצמי איזו השפעה רעה אני כי גם סבא וסבתא שלי התחילו לספר בדיחות מין. אני חושבת שהסכר של הקו האדום ביני לבין סבא נפרץ כשהוא לקח אותי לבדיקת איידס בגיל 17.

(אין לי איידס)


המשפחה שלי הם חברים שלי, עוזר שכולם גם נורא צעירים. אני מבלה המון עם אמא שלי (מערכת יחסים קצת טראגית) עם דודה שלי אני ממש אוהבת לבלות במיוחד הרגעים שאנחנו נמרחות וסבא שלי שרק יום חמישי ישבנו בבר ודיברנו על דברים מאוד מעניינים על החיים ועל אהבות נכזבות של סבא ותחושת אי מימוש מצידו שעושה אותי נורא עצובה כי הוא כל כך מדהים ואם יקרה לו משהו אני אתאבד, ואם אתם קוראים פה מספיק זמן אתם יודעים שהערך של החיים שלי בשבילי הם לא הכי מעלפים.


הלוואי והייתי יכולה להקליט את הרגעים האלה כי הם היו יכולים להיות סדרה כל כך טובה. הקטע הגדול הוא שאנחנו לא מתבדחים על הדברים האלה, זה באמת ככה.

ישבנו אני אמא סבא וסבתא במכונית וסבתא שלי דיברה על איזה ביצים טעימות היא קונה מהמכולת. סבא שלי אמא לה: "רק אל תגידי לו שאת אוהבת את הביצים שלו."

אני אמרתי: "תגידי לו, זה הביצים הכי יפות שראיתי."

אמא: "כאלה ביצים לא ראיתי הרבה זמן"

סבא: "מדהימות"

אני: "אוהבת את הטעם שלהן..."


אוף. רק אם לא הייתי נדפקת ככה בגיל צעיר

זה מדהים איך בגיל צעיר אנשים אחראים על איך שנצא בגיל מאוחר יותר בלי להבין את ההשלכות של המעשים שלהם וכמה הם קריטיים.

הלוואי ואמא שלי לא הייתה ככה והלוואי והייתה מכירה בנזוג נורמאלי ממזמן ולא את הלוזרים הפריזיטים שהיו לי. הלוואי והייתה עושה כביסה או אוכל והייתה קונה לי בגדים או משחקים.

אולי בסוף יהיה בסדר

גם הלכתי לשיעור ניסיון בפילאטיס אתמול וכל הבטן שלי נורא תפוסה וזה סבבה מגניב


קצת תמונות:

נוגה



אני וסבא


קייס לפלאפון

סיבה לקום בבוקר


נ.ב
אני הולכת לסרט מחר בתקווה ויהיה לי כרטיס אתם מוזמנים להגיד לי שלום ואני אשיב 




נכתב על ידי שין גימל , 25/2/2014 00:29   בקטגוריות מין, משפחה, קטעים, אופטימי, רובי וויליאמס  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)