לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2014

שכחתי מה כתבתי כבר


איזה מצחיק זה שראיתי את המספר (כולל כמה מאוד גרמים) שהיה לי לפני שנה וקצת
כשעליתי בצורה משמעותית מאוד של 7 קילו שנה שעברה זה היה כמעט בלתי נתפס בשבילי. עזבו את זה שלא הבנתי איך זה קרה, הרי גם בתקופות של בולמוסים לא הייתי ברמה כזאת. לא משנה כמה ניסיתי לשמור המצב נראה פשוט אותו הדבר. ושקל אותו הדבר

הבטן שהייתה לי כנחמה והתנפחה יחד עם החלק התחתון שהוא בדרך כלל 2 מידות מעל לחלק העליון והזרועות הלא פופורציונאליות שלי שאפילו לא מצליחות לנשום יחד עם השרוולים שמתאימים למידה של החלק העליון שלי רק בלי הזרועות.

וזה מוזר כי בזמן האחרון אכלתי רק זבל. ממש זבל. חטיף כל יום לפעמים פעמיים ביום ובכל זאת 7 קילו פחות.
הבעיה היא שהמכנסיים עדיין נדחקים עליי. אני מנסה להשתמש בהגיון ההגיוני שלי ולא בהגיון של הפרעות האכילה שלי ומצליחה לקבל את העובדה שלפעמים מה שאני רואה זה לא מה שנראה מבחוץ.
עדיין הבושה בפרצוף שלי וסרט עם השיער שלי. לפעמים אני חולמת שההחלקה היקרה תיהרס אחרי חודש והיא גם ככה לא משו
קצת לא נעים לי מבגדי חורף בגלל המכנסיים. אני מרגישה כמו פנינה רוזנבלום. באמת שאם הייתם רואים אותה במציאות הייתם חושבים שהחצי התחתון שלה הושתל בנפרד לחלק העליון. לפחות הבטן איכשהו התאוששה אבל לא לגמרי מהטראומה. עדיין נשארו שאריות מהלידה.
לא משנה כמה שאסביר לאנשים שהפרעת אכילה היא מחלה ושאי אפשר להבין את ההגיון הרי מחלות בראש מלכתחילה קשות להבנה. אולי כי לרוב אין להן מחקרים אמפיריים ואי אפשר לכמת אותן במחקר
גם כשהייתי אנורקסית החלק הכי נורא לא היה הרעב אלא מה שהתרחש בראש. הראש אחוז דיבוק וכל מה שיש בראש זה אוכל אוכל אוכל, חלוקה לאוכל, ספירת קלוריות (שהייתה עוזרת לי עכשיו לשפר את מצב החישובים שלי לקראת הבגרות במתמטיקה {האחרונה} ) הרעב כמובן היה בלתי נסבל ולא נתן לי לישון מרעב ומחשבות על איזה כייף שמחר יום חדש ואוכל להתחיל את התפריט שלי. לפחות בשעות הקרובות אוכל ולא אקצץ במכסת הקלוריות היומית.
ושוב, האנורקסיה לא הייתה בשליטתי. רציתי להגיע למשקל מסויים אך בריא לגובהי ומהפחד לעלות חזרה ירדתי בלי רצון עד שהתחננתי לדיאטנית. באופן מפתיע, עם חוסר ההתמודדות שלי עם ילדים בסביבה, זה הדבר שאצפה להביא ובעזרת השמש עם פרטנר ואהבה הדדית. ;you cant always get what you want...

כהרגלי מפחד לאיידס חיכיתי חודשיים מהמשגל עם החמוד שדרך אגב ממש לא מתחרטת ולא מנסה לשכנע את עצמי והלכתי לעשות בדיקת איידס.
מתלבטת אם לשלוח כרטיס ברכה "תודה שלא הכנסת אותי להריון והדבקת אותי באיידס. נ.ב. אכלתי המון סרטים. מגיע לי פיצוי מוגן "(הבנתם? משחק מילים....)

לא אדבר עוד על ההופעה של רובי כי לא בטוח שעכלתי. כמובן שקניתי יום לפני המכירה הרישמית כי המעריצים כמובן מזהים תקלות באתר ומזמינים לפני שכולם נכנסו להיסטריה. קצת הזוי שהוא בא
היום אספתי את הכרטיס ואל תשאלו כמה שילמתי ואל תשאלו איך אני מממנת דירה או איך אני לא שוכרת וכמה ביטוח לאומי ופשוט להיכנס לכיס של בנאדם גם אם הוא לא ממש נפוח לא אומר שזה נעים. לא רק לעשירים לא נעים לדבר על מקור ההכנסות וכמה הם מרוויחים לשעה

כמו תותחים אני ואחד המעריצים מהקבוצה המצומצמת של המעריצים הכבדים בישראל הלכנו יחד לאסוף את הכרטיסים ועל הדרך גם נפגשנו כי אם נבלה המון שעות יחד בהופעה ונחווה חווית (לא ממש) חד פעמית (הופעה שלישית גלידה) כדאי שניפגש
וכמובן שהתלהבנו

;
יאללה עוד חצי שנה. מקווה שלא אשאר חסרת תועלת עד אז...

נכתב על ידי שין גימל , 11/11/2014 03:33   בקטגוריות אופטימי, רובי וויליאמס  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)