לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

איך להבריח בחור ב10 דק(בד"כ עובד)


סיפרתי את נוגי במקום חדש אצל בחור צעיר שממש נותן עבודה והשקעה והוא בגילי וכבר יש לו את העסק ואחלה בחור שבעולם,
תהליך התספורת היה יסודי ולקח כשעתיים, בניגוד למקומות אחרים נתנו לי להכנס ואני והוא דיברנו קצת
הוא נתן לי את הטלפון שלו ומגניב ואמרנו נלך לגינה עם הכלבים כמו שהיה עם החבר הטוב מהגינה שלא היה איתו שום דבר מיני אז חשבתי מגניב, חבר חדש
מאז נפגשנו בגינה ובאמת בחור חמד ושום דבר בי לא רמז שאני מעוניינת
אתמול הצעתי לו שאני אראה לו פרק של "אוז" לבקשתו והתכתבנו בוואטספ ואחרי שכבר קבענו שעה הוא בא אליי ביציאה ואני אומרת לעצמי זהו, הלך עלייך. הבחור מעוניין אבל את לא

שיטת ה"שיר" להברחת גבר ב10 דק:
  • לא לשים את העדשות ולהשאר עם משקפיים משעממות
  • לעשות קוקו ספונג'ה
  • בגדים רחבים רפויים ולא מחמיאים
  • לא לנקות טוב את הבית
  • לספר לו שיש לך מאניה דיפרסיה ואישיות גבולית ושפרשת מהלימודים כי נכנסת לגהה ומאז פה לשם ואת לא עובדת ואמא עשתה לי טיניני ואבא עשה לי טיניני
כל פעם שגבר זורק לי איזה משהו רומז ואני לא רוצה אני לא יודעת מה להגיב ויוצא לי קול מוזר כזה. "המנמנמ" בערך
כל יציאה של "זהירות! אני עוד עלול להתאהב בך!" מעורר אצלי "המנמנמ" ו"זהירות! הוא הולך להתקרב אלייך פיזית!

מה אתם מתפלאים שאני תקועה על הפאנקיסט, הוא היחיד בערך בעולם הזה שאני באמת רוצה שיתקרב אליי ויגע בי ואני לא נלחצת, אולי מודעת לעצמי אבל לא נלחצת ובאמת נעים לי והכי נעימה לי האנרגיה וכשאני לא רוצה אני נכנסת לעמדת מגננה וכל תנועה מהצד השני אני מתכווצת.
אני חייבת להודות שיש לו גוף יפה, אבל הייתה לו גופייה פתוחה כזאת שרואים את הפיטמה ואני שונאת שגברים הולכים עם חולצות כאלה. גם הפנים שלו חמודות אבל אין מה לעשות והוא ילד, גם כשיש לו עסק הוא עדיין ילד.
הרגשתי היום רע ושלחתי לו בוואטספ שהוא שכח את המצית שלו. הוא רשם שהיה לו כייף איתי ואני רשמתי שהיה מגניב. הוא עישן לי הרבה ממה שהיה לי אבל בכל זאת היה נחמד וניסיתי לשמור על תשובה נטרלית אך לא מייבשת. סוג ההודעות שאתה רב עם עצמך מה הייתה כוונת המשורר

אני מנסה להרגיע עם המחשבות על הפאנקיסט ושזה לא קריטי שהוא לא יוצר קשר כי הוא תמיד היה ככה ואני מכירה אותו כבר כמה שנים. רק חבל לי שהוא כל הזמן מחובר לפייסבוק מה שאומר שהוא בבית ואני מסתכלת על האייקון שלו המון זמן ואני רק תוהה לעצמי למה הוא לא משתעמם איתי.

גם ראיתי שהוא טס שוב לגרמניה בקיץ. אמרתי לעצמי שאם עד שהוא טס אני אראה אותו פעמיים, אגיד לו שאני מחבבת אותו.
דודה שלי אמרה לי שזה נשמע כמו ילדה קטנה. או "i like you" או "אתה מוצא חן בעיני"
לייק זה באופנה עכשיו
האם כדאי לי להציע לו להפגש מחר בידיעה שרוב הסיכויים שלא יסכים אבל רק כדי לראות איך עונה? ההתלבטות היא אם אחרי ההופעה בשבת או לפני שזה יהרוס לי את המצברוח (בתקווה ולא) אבל בינתיים אני עדיין אוכלת סרטים אז מה עשינו?

נכתב על ידי שין גימל , 29/4/2015 22:35   בקטגוריות מין, קטעים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)