לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2015

על ההופעה של רובי


הסיבה שבגללה קשה לי לדבר על ההופעה ולמה אני משתיקה כל אחד שעל זה היא הסיבה הפשוטה שפשוט לא הייתי שם.
הגוף שלי היה שורה ראשונה אבל הראש שלי היה במקום אחר
הייתה הופעה יפה אבל כשאני מסתכלת על התמונות והסרטונים אני פשוט לא זוכרת שהייתי שם
הלכנו אני והמעריץ ב11 בבוקר וכבר היינו מס 24
כואב לי לראות את התמונות כי אני מתרגשת יותר מההופעה עצמה
הייתי לחוצה המון זמן וגם היו לי סיוטים שאני לא שורה ראשונה אבל הנה, הצלחתי. מתוך 40 אלף איש הייתי שורה ראשונה ולצערי זה מה שריגש אותי
כשאני מסתכלת על התמונות אני מרגישה עדיין מעריצה אבל הסרטים שלי אכלו לי את הראש
אני אומרת לעצמי שזה בסדר ואהיה בעוד הופעה בעתיד ואהיה יחסית בריאה או מיוצבת. לא סתם הרגשתי ככה, אלו הסרטים שלי בראש

ואולי קצת כעסתי על רובי אבל מה שאמר על הקהל שהיה בדשא שהוא סביר ושורה ראשונה שיחקו אותה
מה שנראה לי הלחיץ אותי הכי הרבה היה הלחץ של הקבוצה שלו בפייסבוק שכולן עדיין חושבות על זה ורק אני מתבאסת. כמעט כל המעריצות הכבדות טסות ליוון עוד חודש לראות עוד הופעה. הייתי חוזרת על זה אבל היה
בינתיים ראיתי 3 הופעות של רובי לפני גיל 22 (עוד חודש וטיפה) וזה אולי ההתגאות שתפסתי מקום טוב

בכל אופן שאלתי את דודתי אם אפשר להזכר אחורה לאירועים שלא נתנו להם בעבר חשיבות ובמבט לאחור אפשר להזכר בערגה (מה זה אומר? זה טוב בכלל?)

ועכשיו קצת תמונות.... בשביל הפרטיות מחקתי את הפנים כי


מצטלמים להוכחה שהיינו סופר קרובים למרות שהבמה הייתה סופר רחוקה
ואפילו צלם תיעד אותנו!!!(קרדיט ליובל הראל שלא אקבל תביעה)
פוטו רצח שאפילו לא פירסמתי בפייסבוק אבל אתם תאהבו אותי כמו שאני... לא???
התאורה הייתה בדיוק עליי והתמונות לא יצאו משהו.. הנה 4





ואלו סרטונים קצרים כי אמרתי לעצמי להתרכז בהופעה
לקח לי שנים להעלות וזה אולי הפוסט שלקח לי המון זמן לסדר אותו&nbsp;
ופה תשמעו איזה יופי אני שרה


ועוד משהו
בסוף ההופעה ראיתי את גיא פינס ודפקתי דילוגים אליו והוא הסתכל עליי כאילו אני משוגעת
אמרתי לו שאחרי רובי זה הוא ואני לא מפספסת אף תוכנית .ושהוא התרופה שלי
כנראה הוא נלחת כי כשבאתי להצטלם איתו הייתה עוד מישהי ובזמן שהוא כורך את ידו סביבה וממני התעלם לחלוטין
שרפתי את עצמי אצל גיא פינס&nbsp;
אז גזרתי את הבחורה מהתמונה ועכשיו זה נראה פחות משפיל&nbsp;


כאמור השקעתי הרבה בפוסט הזה ואשמח ליחס :)
נכתב על ידי שין גימל , 9/5/2015 20:46   בקטגוריות רובי וויליאמס  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)