לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2017    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

לא בשבילי


לפני שבוע הכרתי מישהו שגרם לי רצון לבכות מרוב הפחד שהתחושה הזאת תגמר
9 שעות ביחד עברו להן בטיל. החיבוקים והמבטים בעיניים, הנשיקות, הסקס המדהים שגמרתי ממנו וזה לא מובן מאליו, הוא יורד כמו מלך ובאופן טראגי מאוד מזכיר את האחרון ששבר את ליבי וזאת לצערי הסיבה הראשונית שנדלקתי עליו כשראיתי את התמונה שלו באפליקציה
וכמה שיחות לתוך הלילה, וכמה גילויי חיבה, אפילו "אני אוהב אותך" קטן שיצא לו בפגישה השלישית. כמובן שזאת לא בדיוק אהבה אחרי זמן ככ קצר, אבל היה שם המון
אילו מילים קיבלתי... שמעולם לא קיבלתי
ואני פחדתי, אני בטראומה, קשה להאמין שיכול להיות לי משהו כזה והתחלתי לפחד, אני והחוסר ביטחון שלי

לפני יומיים דיברנו שוב ושוב התוודא שיש לו רגשות ואמרתי שגם לי, אבל קשה לי להפתח מהר, בדיעבד טוב שכך
מאוחר אחרי זה הוא הרגיש דחף לראות אותי ובא. היינו ערומים במיטה אחרי אקט מיני ויצא לו חצי בצחוק מבלי כוונה לפגוע שלפעמים אני כמו רובוט כי אני לא מוציאה הרבה קולות. נפגעתי מאוד כי גם ככה אני מרגישה לא מספיק. הסתובבתי עם הגב ולא רציתי לענות לו. אחרי כמה דקות הסברתי את עצמי והתנצלתי על ההתפרצות שהייתה לי. אמרתי בקול שרוב הבנות מזייפות צעקות, למרות שאני לא באמת יודעת. שוב הרגשתי נחותה. 
ומאז לא שמעתי ממנו
כששלחתי הודעה עיניינית על מה קרה אמר שקשה לו עם זה שאני נפגעת נורא בקלות ממנו למרות שהוא לא מתכוון והוא צריך לחשוב 3 פעמים לפני שאומר משהו
הסברתי שבהתחלה ככה אני חסרת ביטחון עד שאני מרגישה בטוחה במקום שלי. 
יומיים אחרי שרשם כמה אני לא מבינה כמה רגשות יש לו כלפיי, הוא ניפנף אותי כערף עין. המבט המאוהב, ה"יפה שלי".... מה קרה לזה? האם אני ככ נוראית שאפילו אדם שהרגיש אליי הרבה ינתק איתי קשר כי אני חסרת ביטחון, עוד מבלי לתת לי צ'אנס נוסף אחרי שהוא שיתף אותי בזה

כשאמרתי שחבל שלא אמר, כי אז הייתי מתנהלת אחרת והשיחה לא הייתה מתרחשת
הוא לא ענה

כמה אהבה הוא הרעיף ואיזה מבט מאוהב וכמה התלהבות ואם הוא הולך בגלל זה על אף התנצלותי... 

ממזמן הבנתי שאהבה היא לא בשבילי
אני מכילה, אני חמה, אני מחבקת, אני מצחיקה, אני חושבת שאני גם אחלה סקס
אבל חסר אצלי משהו
ושום דבר לא ימלא את החסר. כמה שלא אהיה מדהימה

כמו שמרי אמרה
"כנראה שהאהבה לא בשבילי" 
וכמו שואן גוך אמר לפני שמת אחרי שירה בעצמו
"העצבות תישאר לנצח" 

אני רגישה, אני חסרת ביטחון
אל תבטלו אותי בגלל זה 
הנשמה שלי לא יכולה לשאת את המכות האלה
עצוב לי
רע לי
האהבה לא בשבילי

נכתב על ידי שין גימל , 14/11/2017 22:49  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)