לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2018    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: `. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עונג של שבת


אני אוהבת לעשות חיקויים
אתם פשוט לא ידעתם את זה 

נכתב על ידי שין גימל , 19/9/2014 18:37   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוגגגגגגגגג אוסום אופוסום!!!!!!!!!!!!!!!!!


לאחרונה קיבלתי הודעות במייל אומנם נורא מועטות אבל עדיין של אנשים שנהנים מסרטוניי ומבקשים שאעשה עוד
אני כמובן כזה בקטע של "נו וואי", יש לי תמיד תחביבים שאני משקיעה בהם ואז בום, נמאס לי מהם 
(ציורים, קולאז'ים, שירים, אפייה, וידאו בלוג'ס)
וברור ששבוע אחרי עשיתי  וידאו בלוג חדש, כי אין לי אופי
הוא נורא שונה מהוידיואים האחרים שעשיתי כי אני כזה בסטייט אוף מיינד הרבה יותר רגוע ואני גם נורא עייפה ולא מרוכזת שזה טוב כי המילים יוצאות בלי שאני יודעת על מה אני הולכת לדבר 
אני מקווה שתאהבו, ואני מקווה שתאהבו אותי שוב כי אני רואה שהפופולאריות היחסית שהייתה לבלוג נעלמה. אולי כי אני גם קצת נעלמת ואני לא מגיבה לאחרים בעיקר כי אין לי מילים נכונות ומתאימות ואני מפחדת להתבאס מתגובות שנותנים לתגובות שלי במיוחד אם אני משקיעה או מנסה לעודד או שיט כזה, אם בכלל  או גם  רוצה תשומת לב מבלוגרים שאני אוהבת 
בא לי לישון עד יום ראשון 

נכתב על ידי שין גימל , 21/5/2014 04:32   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג לחנוכה



מישהי חמודה אמרה לי שאם יחשבו שאני מתלהבת בגלל שאני מעשנת בזמן הוידאו אז הם לא מכירים אותי
סלחו לי , אני חייבת התעסקות אוראלית בזמן שאני מדברת למצלמה
ובלי בדיחות על זה
נכתב על ידי שין גימל , 2/12/2013 17:45   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נוגה ואני- וידאו בלוג


נכתב על ידי שין גימל , 29/10/2013 17:44   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג- כולם פה הזדיינו עם כולם


בבקשה תקחו בהומור את עניין ההשתגלויות, אני הייתי חלק מהתופעה והכל בצחוק 
נכתב על ידי שין גימל , 14/8/2013 00:10   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
63 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נראית כמו לסבית


אני בקיבוץ של אבא שלי וזה מה שיוצא:

הסתכלות 
מסקנה
נכתב על ידי שין גימל , 7/6/2013 21:34   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג לטסט



*עריכה מאוחרת כי פרסמתי אחרי הטסט:
עברתי 
נכתב על ידי שין גימל , 3/6/2013 11:35   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג שותפי


שיתוף פעולה עם סקס עם מתמטיקאי שהעדיף להשאר אנונימי
תהנווווווו



וד"א, זאת התמונה של הכרטיס:

נכתב על ידי שין גימל , 11/5/2013 22:52   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עוד וידאו בלוג יו


כאילו כאילו
כאילו
כאילוכאילו
כאילו.



נכתב על ידי שין גימל , 27/4/2013 19:10   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
43 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג נותן בראש



הכל מצולם מהפינה הזאת:
נכתב על ידי שין גימל , 20/3/2013 20:03   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



וידאו בלוג שלישי (רציני איכס)


אני מנסה ומנסה לכתוב לכם ואני לא מצליחה וגם ככה לא מצליחה להעביר לכם מה אני מרגישה
הראש שלי מבולגאן וגם בסרטון לא ממש הצלחתי להעביר
מקווה שהצלחתי להעביר את האוירה הכללית שלי
הובכתי לדבר למצלמה אז שמתי דיסק ולא ממש שומעים טוב ואני בולעת מילים אז אני לא מטומטמת כמו שמשתמע מן הסרטון





נכתב על ידי שין גימל , 6/3/2013 22:03   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכבוד פורים: וידאו בלוג עם טיפ לחיים


לכל אלה שהולכים לבלות בטירוף- ראו&nbsp;אזהרתם!
וידאו לחיים ובסופו שאלה
נכתב על ידי שין גימל , 22/2/2013 02:23   בקטגוריות וידאו בלוג'ס  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)