לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

חדשות


"היי שיר בסוף זה לא מסתדר עם הדירה לא מצאנו משהו אחר.. סורי על ההמתנה"

סורי על ההמתנה?
נכתב על ידי שין גימל , 31/10/2011 20:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי ציפורניים


כולן בבטן שלי

ממממ
נכתב על ידי שין גימל , 29/10/2011 21:19  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כשהחיים דופקים אותך בתחת דחוף להם זין בתוך העין


אנשים שלא דיברתי איתם בערך בחיים מוצאים חוצפה לבוא ולשאול אותי "מאיפה יש לך כסף לשכור לבד דירה??"
וזה לא חלק מהאנשים, זה כל האנשים
רוב התשלומים שכוללים מיסים וקניות אמורים לבוא ממני כמובן וחלק מהכסף היה אמור לבוא מחבר של אמא שלי, שהיה אמור לבוא לגור פה והחדר של אמא שלי כיום היה הופך לחדר של הילדים שלו בסופ"שים והחדר שלי היה הופך להיות שלהם. 
יוצא שהוא היה משלם שליש ממה שהוא אמור לשלם אם הוא ימשיך לשכור אצל בעלים זרים במתכונת של היום.

לפני יומיים הוא הודיע שהוא לא בא לגור פה

לא כל כך יודעת מה המטרה של הפוסט הזה, אבל אחרי ביקור לחץ בשירותים ושיחה עם סבא אני יכולה להגיד בוודאות-
אני חותמת יום שלישי או רביעי חוזה, ביצ'ס
ואני יודעת ששמעתם זאת בעבר, אבל אם זה היה תלוי בי זה היה נחתם כבר ממזמן.

אני כבר רוצה לקנות את המפה לשולחן ואת הפחון לשירותים. אני לא יודעת מה נדפק לי בשכל אבל אני כל כך רוצה סט כזה של פחון-מחזיק נייר ולופה שתקרצף את הג'יפה
מצאתי מגש ישן כזה להגשה של כוסות וקנקנים
ותפסיקו להגיד שכייף לי כי כל העובר ושב שלי הלך לעזאזל שלא לדבר על החסכונות. אבל אל דאגה, בקיץ אני מתייצבת בבריטניה להופעה של רובי. שוב. כל פעם שאני שומעת את השיר feel שהוא שר 2 מטר מעליי אני מתמלאת צמרמורת וכעס על עצמי שלא הייתי בהכרה 
ה-15 ביולי. זה רק מראה שרגש זה משהו שהוא כלום ויכול להשתנות כערף עין. 

***
אמרו לי שאני דומה לצ'יבורשקה
צ'יבייה נייה צ'יבורשקה

אני בתקופה של סרטים טובים ואיכשהו כולם של אותם במאי
סרט משנת 1958 הוא חדש יחסית


הגיע הזמן?
נכתב על ידי שין גימל , 29/10/2011 03:01  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה לבלוג


בוא נעשה פוסט יבש ומסכם:
את הבלוג פתחתי בתאריך 26 לאוקטובר 2010
באותו היום שפתחתי את הבלוג יצרתי קשר לראשונה עם בת דודה שלי (בעקבות זה עם השלושה האחרים) מצב אבא שלי שלא דיברתי ראיתי או שמעתי עליהם 12 שנה.
מטרת הבלוג הייתה לפרסם את הציורים שלי.
כשפתחתי את הבלוג הייתי עוד עם ארז והיו לי התלבטויות אם לספר לו או לא. בסוף כמובן לא סיפרתי שזה היה מעולה כי בהמשך זה הפך להיות הבלוג כתיבה שלי כי כאמור הפסקתי לצייר.

הבלוג הזה היה איתי בשנה מאוד משמעותית.
פתחתי אותו חודשיים אחרי שהשתחררתי מגהה, ובתחילת הלימודים האקסטרניים שלי.
הבלוג היה איתי במהלך תחילת ה"לימודים", הפטור מהצבא, תחילת העבודה במטבח (היום אני חוגגת שם 10 חודשים), הקשר הראשון שלי עם בחור מהבלוג הזה, זוגיות שהתפתחה מהבלוג, פרידות, הופעה של פאקינג רובי וויליאמס ועכשיו המעבר דירה שלי
הייתם איתי בבגרות הראשונה ואתם איתי היום כשהודעתי בבית ספר האקסטרני שאני מפסיקה להגיע.
הייתם איתי כשהייתי מסוממת מהאהבה ושיכורה מדמעות
הייתם איתי כששקלתי 50 והייתם איתי כששקלתי 45 והייתם איתי בבולמוסים ואתם איתי עכשיו

כתבתם נאצה, כתבתם שאתם אוהבים אותי, הוספתם המון המון למסנג'ר
הרבה מההוספות היו כמובן ניסיון לזיון אבל חלקן הובילו לחברות אמת וזוגיות
יש לי כרגע 18 מנויים ולפני יומיים היו לי 19. אתם אוהבים למחוק אותי יא חראות.
אני לא יודעת כמה כניסות יש לי כי המסך נשרף לי בצד שמאל התחתון ואני גם לא יכולה לראות מה השעה. חהחה

הגעתי למומלצים 4 פעמים. הייתי בפעילים התחתונים שבוע ונזכרתם שאני גרועה ולא חזרתי לשם יותר מאז.

הכרתי מפה קשרים ששינו לי את השנה לגמרי
בתחילה זה היה רז (זאת הפעם הראשונה שתשמעו את השמות וזה חד פעמי) שזה היה ככ קצר שזה היה תיזכורת
בדצמבר הכרתי את שימון (שמעון כי גם לאבא שלי קוראים ככה וזה פחות סוטה) ובינואר היינו זוג, עליו כתוב חצי בלוג נראה לי (יצאו לי שירים ממש טובים)
ולאורך כל הזמן הייתי בקשר עם חנן שהוא חבר אהבה בנפש
אבל הכי חשוב שלכולם יש דפקות.

כרגע אני בעיקר כותבת בבלוג, לצערי בעיקר דברים לא משהו
אני אוהבת לשתף ואני משתפת יותר מידי. למזלי התמתנתי קצת אז יש דברים שאני מעדיפה לא לצרוח
אני לא תמיד יכולה לרשום כל מה שעולה לי לראש ונמצא לי בלב כי רוב האנשים שאני בקשר איתם הם אנשים שהכרתי דרך הבלוג וכל עוד אני לא יודעת מי קורא אני לא יכולה לדעת אם הם קוראים.
אני אוהבת את הבלוג הזה ואני מקווה שלא ידפוק אותי בתחת ויתגלה לאחד ההורים

דרך אגב, "תועבה" זה שם מושלם לבלוג וקראתי לעצמי "שין גימל" כי אלה הרשי תיבות שלי

נכתב על ידי שין גימל , 26/10/2011 19:18  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול נכנסתי לבית וראיתי כמות של ארגזים בסלון


מייד רציתי להפתוח אחד ולהיכנס לתוכו
פעם ראשונה שהרגשתי את המעבר, פעם ראשונה שבאמת היה לי חשש כלשהו.
מעל הארגזים יש מסקנטייפ ויש גם שקיות ענקיות לבגדים.
עושים רשימות- מה אני לוקחת ומה אני לא.
מה אני משאירה על הקיר ומה אני תולה שם
מה אני שומרת- מה אני זורקת.
עשרות פריטים שאני צריכה לקנות. קרש חיתוך, פח לשירותים, מדפים לאמבטיה, וילון אמבטיה.
עושים סדר- מי יקבל מה. אני את המכונת כביסה המקרטעת, אני את הטוסטר שהיה של אמא ואבא שהם היו ביחד.
התנור נשאר שם, עוגיות לא יהיו בזמן הקרוב.
אתחיל להכניס יותר מוסים. וקרם שנידט. העיקר קניתי כמות של תבניות לתנור.
היום המכונת פסטה הגיעה והייתי בשוק. איזו קטנה! בעבודה אני צריכה עזרה להרים אותה, פה היא כל כך קטנה שצריך לחלק את הבצק ל-4!
צריכה לקנות מצעים לחדר, בקושי יש לי מצעים.
אני צריכה כורסא למיני סלון. למישהו יש כורסא מגניבה ונוחה שהוא לא צריך?

אני רוצה עזרה, אני רוצה שיבואו לסדר ולנקות איתי.
ואני יודעת שהמשפחה תבוא לסדר ולנקות, אבל אני רוצה לנקות כמו שצריך. המצב הבריאותי שלי לא משהו בכלל ואני כל היום בחושך בגלל הכאבי ראש. אני מתה מלראות את האור של המחשב, לפחות רוב הסרטים שאני רואה הם שחור-לבן.
אני רוצה לקרצף את הקירות.
אבא שלי בכלל לא יודע שאני חותמת חוזה. אני רוצה להזמין את אשתו שתבוא לנקות איתי כי היא חולת ניקיון אבל מהסוג שמנקה את השירותים אחרי שאני חוזרת לתל אביב. ואני בכלל לא מחרבנת שם
למה ילדים קטנים נכנסים אחריך לשירותים וצועקים "איכסההה מה זה הריח הזה??" או "שיר את עושה קקיי???!!"

יהיה לי מקרר ממש גדול, לא שיהיה מה לשים שם אבל אני אקנה באופן עקבי לחמניות, ירקות, גבינה מלוחה, פסטה אני אכין, בשר טחון, אורז ונקניקיות בקר. כמובן שיהיה ביצים חלב וגבינה לבנה כמו שתהיה חמאה עוגיות ותבלינים.

החלק שהכי כואב לי במעבר זה גם שאני עוברת לבד (האידיאל היה עם בנזוג אבל) והחדר שלי שהופך להיות של אמא שלי.
תהיה פה מיטה של שניים ולא יהיה פה השולחן הגדול מאיקאה.
הטלוויזיה הקטנה שלי תוחלף באל-סי-די כי הם קמצנים ולא רוצים להביא לי את זאת שפה ולא אוכל לשחק באקסבוקס
תמיד אני אומרת שכשארגיש טוב פיזית אשחק עוד
אבל עכשיו אני לא מרגישה כל כך טוב
יש למישהו טלווזיה גדולה ושטוחה שהוא לא צריך, אקמול ונעליים מגניבות מידה 35?


התמכרתי להחלפות (מישהי רואה אצל מישהי אחרת איזה בגד ואז רושמת לה שהיא מעוניינת. במידה והמישהי הזאת מעוניינת בפריט אצלה גם הן מבצעות החלפה בדואר)
קיבלתי את החצאית הזאת בהחלפות יחד עם החגורה שהייתה צ'ופר
היא אמורה להיות 3/4 אבל אצלי כמובן היא מקסי כי אני מטר וחצי
הכנסתי את הבטן והרמתי את הזרועה כי ממש השמנתי והיא נראית כמו יבשה שלמה על הגוף שלי
גם לנמוכות מגיע ללבוש חצאיות ושמלות ארוכות מה קרה????
נכתב על ידי שין גימל , 25/10/2011 19:50  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתמול נכנסתי לבית וראיתי כמות של ארגזים בסלון


מייד רציתי להפתוח אחד ולהיכנס בו
פעם ראשונה שהרגשתי את המעבר, פעם ראשונה שבאמת היה לי חשש כלשהו.
מעל הארגזים יש מסקנטייפ ויש גם שקיות ענקיות לבגדים.
עושים רשימות- מה אני לוקחת ומה אני לא.
מה אני משאירה על הקיר ומה אני תולה שם
מה אני שומרת- מה אני זורקת.
עשרות פריטים שנאי צריכה לקנות. קרש חיתוך, פח לשירותים, מדפים לאמבטיה, וילון אמבטיה.
עושים סדר- מי יקבל מה. אני את המכונת כביסה המקרטעת, אני את הטוסטר שהיה של אמא ואבא שהם היו ביחד.
התנור נשאר שם, עוגיות לא יהיו בזמן הקרוב.
אתחיל להכניס יותר מוסים. וקרם שנידט. העיקר קניתי כמות של תבניות לתנור.
היום המכונת פסטה הגיעה והייתי בשוק. איזו קטנה! בעבודה אני צריכה עזרה להרים אותה, פה היא כל כך קטנה שצריך לחלק את הבצק ל-4!
צריכה לקנות מצעים לחדר, בקושי יש לי מצעים.
אני צריכה כורסא למיני סלון. למישהו יש כורסא מגניבה ונוחה שהוא לא צריך?

אני רוצה עזרה, אני רוצה שיבואו לסדר ולנקות איתי.
ואני יודעת שהמשפחה תבוא לסדר ולנקות, אבל אני רוצה לנקות כמו שצריך. המצב הבריאותי שלי לא משהו בכלל ואני כל היום בחושך בגלל הכאבי ראש. אני מתה מלראות את האור של המחשב, לפחות רוב הסרטים שאני רואה הם שחור-לבן.
אני רוצה לקרצף את הקירות.
אבא שלי בכלל לא יודע שאני חותמת חוזה. אני רוצה להזמין את אשתו שתבוא לנקות איתי כי היא חולת ניקיון אבל מהסוג שמנקה את השירותים אחרי שאני חוזרת לתל אביב. ואני בכלל לא מחרבנת שם
למה ילדים קטנים נכנסים אחריך לשירותים וצועקים "איכסההה מה זה הריח הזה??" או "שיר את עושה קקיי???!!"

יהיה לי מקרר ממש גדול, לא שיהיה מה לשים שם אבל אני אקנה באופן עקבי לחמניות, ירקות, גבינה מלוחה, פסטה אני אכין, בשר טחון, אורז ונקניקיות בקר. כמובן שיהיה ביצים חלב וגבינה לבנה כמו שתהיה חמאה עוגיות ותבלינים.

החלק שהכי כואב לי במעבר זה גם שאני עוברת לבד (האידיאל היה עם בנזוג אבל) והחדר שלי שהופך להיות של אמא שלי.
תהיה פה מיטה של שניים ולא יהיה פה השולחן הגדול מאיקאה. 
הטלוויזיה הקטנה שלי תוחלף באל-סי-די כי הם קמצנים ולא רוצים להביא לי את זאת שפה ולא אוכל לשחק באקסבוקס
תמיד אני אומרת שכשארגיש טוב פיזית אשחק עוד
אבל עכשיו אני לא מרגישה כל כך טוב
יש למישהו טלווזיה גדולה ושטוחה שהוא לא צריך, אקמול ונעליים מגניבות מידה 35?
נכתב על ידי שין גימל , 25/10/2011 19:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



'ממתי הציצי שלך נהיה ככה גדול?' ..השמנתי


נכתב על ידי שין גימל , 25/10/2011 01:32  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין לי תחתונים


המים זורמים
ואין לי תחתונים
פעם היו לי 
תחתונים
היום
אין לי 
תחתונים.
צריכה להחליף את 
התחתונים
התחתונים שלי
קצת
מסריחים
אבל
אין לי 
תחתונים
לאן נעלמו
התחתונים שלי?
נכתב על ידי שין גימל , 23/10/2011 01:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ציור קיר


העובדת הסוציאלית מהעבודה ביקשה שאצייר לה, או יותר נכון הציעה שאצייר לה על הקיר (חלק ממש קטן ממנו)
אני סובלת מזה מאוד והיום הייתי שם 4 שעות.. התמונה הזאת צולמה באמצע וכבר הספקתי לשנות את הצבע רקע ולהוסיף עוד חמנייה...
אני אשים תמונה חדשה מחר או עוד שלושה ימים או יום חמישי או מתי שאני אסיים את הציור...
שתבינו שממש קשה לי ואני לא מצליחה לצייר כלום ובאיזור הריק למעלה אולי אכתוב משפט משיר "נשל הנחש" של מאיר אריאל שמתאים לאופי הפרוייקט
היום זאת הפעם השלישית שהלכתי לשם ואני מרגישה ממש פראיירית כי אני משקיעה את הנשמה , כסף (הלוך חזור) ומנטלית קשה לי לנסות לצייר ולא להצליח. שכבה שלישית כבר
יאללה שיגמר כבררררר
(הדמות למעלה זאת אני, תמותו)



אין שום דבר פסיכולוגי ובעל משמעות בזה שלדמויות אין עיניים. פשוט לא הצלחתי לצייר. מה קרה????

****תגובת השבוע****:
גופי , 12:03 18/10/2011:
את פשוט כל כך נואשת לתשומת לב שאני אפילו לא מרחם על המסכנות שלך. אדם מסכן באמת זה אדם שלא בוחר בדרך הייסורים אבל הם נוחתים עליו. אני חושב שאת די ניהנת מכל הסיפור.


אז ככה, גופי קושקושון, מעולם מעולםםם לא טענתי שאני מסכנה. כשמרחמים עליי אני מקבלת כריזה
אני לא מאמינה במסכנות, מסכנות זה לאנשים שלא שולטים בעצמם/לא מודעים לעצמם
אני מודעת ושולטת בהל
וברור שאני נואשת לתשומת לב, תנסה אתה 12 שנה להיות תקוע בחדר שהבית ריק מגיל כל כך צעיר! מה רע?


נכתב על ידי שין גימל , 23/10/2011 00:48   בקטגוריות אקריליק, עזרה, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיגעון



אם היה רואה אותי היה נפרד ממני עוד הפעם
התקף של צרחות ועצב וחוסר אונים וחרדות
כמו פסיכוטית מתחילה לצרוח ולבכות, לבכות ולצרוח, ביחד
שטף של עלבונות יוצאים לי מהפה
המון תסכול ותחינה לחיבוק
בין עלבון לעלבון מבקשת חברה.

אם היית יודע על מה אני חושבת, היית בורח ממני עוד הפעם
הסיוט הכי גדול של בנאדם
לזכור ולהשכח.
אני נזכרת בבוקר שקמנו והתחלתי לבכות וחיבקת אותי ואמרת לי שאתה אוהב
אני זוכרת בלילה לפני שהכל התפוצץ שתוך כדי שינה אמרת לי כמה אתה אוהב
הדמעות, כמה דמעות
אם היית רואה אותי עכשיו, היית מפסיק לאהוב אותי, עוד הפעם.

והפחד לכתוב את הדברים האלה, מטפטפת טיפין-טיפין את הגעגוע שלי מהפחד שאתה קורא
בטח כבר המשכת
גם החיים שלי מתחילים לזוז
אבל גם בחיים החדשים שלי אני צריכה חיבוק ממישהו שעכשיו נחשב לישן
וגם אם שנינו המשכנו הייתי שמחה לסגור מעגל
ואולי זה בכלל לא קשור, ואני מקווה שאתה לא קורא
אולי זה כי אמא אמרה לי היום
"מה יצא ממך"
מה יצא ממני?
נכתב על ידי שין גימל , 23/10/2011 00:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיגעון


*מקווה שלא קרא*
*ואם כן לא נורא*



נכתב על ידי שין גימל , 21/10/2011 15:03  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סבל


לא פעם בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי בוכה בגלל המצב הפיזי שלי.
תמיד הייתי יכולה להתמודד עם המצב הנפשי, כי זה מה שאני מכירה, אבל ברגע שאני בת 18 ואני סובלת מבעיות של זקנים זה מתסכל ומייאש.
אני מרגישה כאילו מישהו הטיל עליי מסות עצומות של קארמה רעה, פשוט כל דבר שאני נוגעת בו, מדברת איתו או חושבת עליו משתבש, כולל הגוף שלי עצמי.
לגבי הדירה, הבחורות ששוכרות כנראה והתחרטו או שהן מחפשות דירה אחרת, לא ברור. בשלושה ימים האחרונים ביליתי כל היום בטלפונים להשיג אותן עד שב1 בלילה שלחה לי שהן מחפשות משהו אחר וכשימצאו יצרו איתי קשר במידה ואהיה מעוניינת. זה נראה לי כמו בולשיט עצום.

אני מתגלגלת במיטה ועוברות לי מחשבות בראש. בעיני רוחי אני אומרת לעצמי שאסור לי, פשוט אסור לי להיפגש עם אנשים שאני מדברת איתם באינטרנט דרך הבלוג, אני מוצאת דרך לאכזב כמעט תמיד.
אני טיפוס די משעמם ואני מתביישת ויש לי שפת גוף מרוחקת נורא, ואני באמת מרוחקת נורא
אם הביטחון העצמי או הערך העצמי שלי היה יותר נמוך היו דורכים עליי, ליטרלי
הגיעו לידיי מכנסיים חדשות ומדליקות במידה 36 שהייתי צריכה לשכב על המיטה ולהקפיץ את התחת כדי שיכנסו עליי.
חוץ מהעבודה שהיא די פיזית אני לא עושה כלל שום פעילות גופנית. לא בא לי, לא רוצה. האקסבוקס משמש בעיקר כ-די.וי.די וזה כי קשה לי להשתמש בו. ערכים סנטמנטליים, כבר הזכרתי את זה בעבר.
אז הימים עוברים ואני מרגישה שאני קמלה. החלומות שלי מטרידים אותי ומחשבות מפוצצות לי את המוח. יש לי שני קולות בראש, אחד אופטימי והשני פסימי. אני נעה בין מחשבות של הרגעה עצמית לתרחישים הגרועים ביותר

וכשאני אומרת שכל דבר משתבש אצלי בקארמה זה באמת כל דבר, דבר שגורם לי לפקפק בקיום שלה. בסוף אני אהיה כמו המרוקאיות האלה שמוצאות שעיר לעזאזל שהטיל עליהן כישוף.
האמונה שלי שיהיה מישהו אהוב כלשהו במובן הזוגי בזמן הקרוב הולכת לעזאזל מעצם הידיעה שקשה לי להחזיק קשר נורמאלי. אני צריכה מישהו שממש ישים עליי כדי שתהיה לו סבלנות
הלוואי והמיטה שלי הייתה תמיד מלאה, אין כמו לקום עם מישהו ולסובב לו את הראש כי הוא מסריח טילים מהפה על הבוקר. אין אין ולא יהיה.

חבר של אמא האשים אותי בכך שהקשר האחרון נגמר בצורה כזאת מגעילה.
הוא אמר שזה כי לא יצאנו מהבית והייתי קצת שתלטנית. זה מאוד מעניין מה שהוא אומר, את התחת.
אני עובדת בעיניי רוחי על כך שאני לא אשמה בהכל ושאני קצת בסדר
אני כבר לא בטוחה שאני כל כך טובה בלאהוב
נכתב על ידי שין גימל , 20/10/2011 22:01   בקטגוריות דיכאון, עזרה, קטעים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתם לא תאמינו מה אני עושה עכשיו... (פוסט מעבר #1)


הולכת לחבר של אמא שלי לבחור כלי מטבח לדירה החדשה שלי
מחטטת בארונות בבית לראות מה אני לוקחת
אורזת תיקים לשים בבווידים בדירה
שבוע הבא אני חותמת חוזה...
הרעיון רקם עור וגידים, ושוב אני מוכיחה שאני לא סתם מדברת- אני גם עושה
בחורה בת 18 עוברת לגור לבד, אחראית יותר ממי שאמור להשגיח עליה.
ונכון, לא היו לי תנאים רגילים, לא הלכתי לצבא לשנתיים והיה לי יותר זמן
אבל גם הבעיות שלי הן לא רגילות ודווקא הן אלה שבזכותן אני מסוגלת ויכולה להיות גם לבד.
וזה מתחיל מהדברים הכי קטנים,
מכדור אופטלגין (שאין לי בבית) ופלסטרים (שגם זה אין לי) וכלה בסמרטוטים לריצפה
ובגלל שהיא וחבר שלה עוברים ביחד, הדירה הקטנטונת שלי (חדר של 35 מ"ר) תהיה מאובזרת במכונת כביסה, תנור, כיריים, מקרר וטוסטר.
ואני נורא מתרגשת ולמזלי גם ממתנת את עצמי. לא נותנת לעצמי לעוף ולא מדברת על זה יותר מידי
כשתהיה חנוכת בית אני אזרוק חתיכת אצבע משולשת.
לשיר יש דירה משלה. לבד. ועם נוגי שלה
ומתחשק לי להתפייס עם כל מי שלא מדבר איתי ואני לא מדברת איתו ושכולם ישבו אצלי בבית על כריות ויעשנו נרגילה
בדיוק כמו שהיה לי בחלום
וברגע תהיה מוזיקה טובה ולא חזקה מידי
ולא יהיה אלכוהול 
ותהיה אווירה טובה
ואנשים ירצו לבואו אליי
כי אני משרה עליהם שלווה
הלוואי והייתי יכולה לקחת את הקוראים שלי, אלה שנכנסים מהקבועים, אלה המנויים, אלה הסמויים ואלה שאוהבים להיכנס באופן סדיר כשהם רואים שאני מופיעה להם ברשימה בצד
ולהכין להם עוגת תפוזים ועוגת שוקולד ועוגיות רוגעלך
ולהראות להם שאני לא משקרת 
נכתב על ידי שין גימל , 15/10/2011 14:04   בקטגוריות קטעים, אופטימי  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט העובדות הגדול שאף אחד לא יקרה


פוסט שכתבתי על סמך חבר'ה שמוסיפים אותי למסנג'ר וכנראה שלא קראו טוב ושואלים אותי מתי סיימתי ללמוד/מתי אני מתגייסת / אם ההורים שלי בבית/ אם אני מסתדרת עם אמא שלי...

פוסט לנרקיסיזם שלי

1. אני מפנטזת על אומנויות הבמה. אני מאוד רוצה להיות שחקנית ומגיל מאוד קטן אני מדברת לעצמי כאילו אני דמות בסרט. "מדקלמת" טקסטים ומהלכת בבית כאילו אני דמות חייה ונושמת שהיא לא אני. עכשיו זה פחת מאוד אבל פעם הייתי עושה את זה במקומות צבוריים עד שאמא שלי צרחה עליי ואמרה לי שזה בסדר לשיר אבל לא לדבר לעצמך

2. כשאני בכיתה/חדר עם כיסאות ושולחנות אני לא יכולה לשבת באמצע, אסור. אני חייבת לשבת בפינות או בסוף של החדר. אני נורא מתביישת שמישהו יסתכל עליי ואני חייבת להיות בעמדת תצפית. בחיים לא ישבתי בכיתה כמו תלמיד וזה תמיד היה או על הצד (להשען על הקיר) או במזרחית או שטיפסתי על הכיסא. כשאני יושבת עם הפנים לקיר מולי אני שמה יד על האף כדי שלא יראו כמה הוא עקום. מזל שכבר אין לי את האישו הזה
עוד- כשאני יושבת בחדר שלא מסודר כמו כיתה, מסעדה או לא משנה מה אני חייבת להיות עם הפנים למרחב הפתוח. אני לא יכולה להיות עם הגב לשאר החדר. אני יכולה להזיז את כולם, כלום לא שווה את שלוות הנפש שלי

3. אני לא ממש אוהבת אומנות. בעבר הייתי מציירת יותר היום לא יוצא לי כלום אבל גם כשציירתי לא התעניינתי בתחום.
אני יכולה להנות מאומנות של אנשים אחרים אבל אני מאוד בררנית ורוב האומנות מאוד משעממת אותי. קשה לי לשמוע אנשים שרים וריקוד מודרני לפעמים יכול להראות לי מעייף ומשעמם.
במוזיאונים אני יוצאת מאוכזבת. בביקור האחרון שלי במוזיאון ישראל התרשמתי מאוד מפסל קלקר עצום של ילד כושי עם בולבול לא נימול.

4. החלום שלי ללהיות גדולה הוא להיות עובדת סוציאלית. אני רוצה בשירות הלאומי שלי לעסוק במשהו שקשור בעבודה סוציאלית ובראש זה להתנדב במקלטי חירום לילדים שעברו התעללות.
פעם חשבתי שאני רוצה להיות פסיכולוגית אבל גם קיבלתי כאפה מהמציאות שאין מצב שאצליח תואר שני כי אני לא מצליחה לקרוא אפילו עיתון וכי אני בעצם יותר נמשכת לעבודה "בשטח"

5. אני לא מתגייסת לצבא, יש לי פרופיל 21.
בניגוד למה שאנשים חושבים נורא רציתי להתגייס לצבא ותמיד ראיתי בזה נקודת אור במציאות המחורבנת שלי
החלום שלי היה להיות משקית ת"ש ולפני הצו ראשון קניתי ערכת התכוננות ב-200 שקל שאף אחד לא קונה רק כדי שאוציא ציון גבוה במבחנים הפסיכוטכניים... what a shame

6. כל מי שהייתי איתו בקשר רומנטי כלשהו לא מדבר איתי, אבל לא ברמה של התרחקות אלא ברמה של המנעות, שנאה ורגשות שליליים

7. מיניות- בניגוד למה שאני מציגה פה בבלוג ולמה שאני מדברת הפתיחות המינית שלי בדיבור רחוקה שנות אור מהפתיחות המינית שלי בקרב אנשים חדשים ובעיקרם גברים. אני יכולה להכיר מישהו חדש, לדבר איתו על זה בלב גלוי ולא להסתכל לו בעיניים. לא כי אני סנובית, אלא כי אני מתביישת. זהו לא מקרה של 'מילים כמו חול ואין מה לאכול' כי כל מה שאני אומרת הוא אמת לאמיתה פשוט לוקח לי המון זמן להיפתח לבנים.
אני יכולה להותיר רושם מוטעה אבל אני דואגת לוודא שיודעים מאיזה מקום זה בא. רוב האנשים שהיה לי איתם איזשהו אינטרקציה גופנית היו אנשים שהיו קרובים אליי באיזה שהיא צורה ובגלל זה אני מאוד מופתעת שבתגובות קוראים לי "שרמוטה".

8. דומה ל-7, אני נלחצת מגברים מבוגרים ממני בהרבה. האמת שלא רק הרבה, מספיק 10 שנים ואני בחרדות. קשה לי להיות עם גבר באותו החדר בלי שארגיש מותקפת גם אם הוא עיוור חירש אילם ולא יודע שאני שם. לפיזיותרפיה אני דואגת להביא את אמא שלי כי הוא גבר ובמסאג'ים תמיד תמיד אישה. אני נמנעת מהסעות של גברים ובגלל זה גם קשה להיות במטבח שרובו זכרים.
במקרים קיצוניים אני מרגישה לא בנוח לנסוע באוטו לבד עם אבא שלי או סבא שלי ורוב הזמן בא לי למות.

9. לצערי הרב, 80% מהגורם המכריע שלי להחלטה אם אני רוצה להכיר מישהו או לא זה לפי המראה החיצוני.
מראה חיצוני חשוב לי ביותר ואני לא מסוגלת לבנות מערכת יחסים זוגית/רומנטית/מינית בלי שהצד השני נראה ממש טוב בעיניי.
אני מאוד מתביישת בעובדה זאת לאור מה שרוב הבנות אומרות ש"האופי זה מה שחשוב יואווו" ומתרצת את זה בכך שאני חיה, וכמו שלטווסים, אריות ותרנגולים יש קישוטי גוף כדי למשוך נקבות, כך גם אני. חיה.

10. בבסיס אני ילדה שמנמנה. רוב חיי הייתי עם הפרעות אכילה וכיום אני נראית ממוצעת ולאנשים קשה להאמין לי כשאני אומרת שאם אני אוכלת ככה וככה אני עולה במשקל. בגיל 11 שקלתי כמו היום והיו מעירים לי המון
כיום אני מתנדנדת בין משקל 46 ל-52 (על 1.53) וזה בא בתקופות. עכשיו אני בתקופת בולמוסים ועליתי כבר 2 קילו.
הדימוי גוף שלי על הריצפה ורק בגיל 16+ התחלתי ללכת גם גופיות, עד אז התביישתי בזרועות שלי. גם היום אני מתביישת אבל אני מנסה להבליט את החזה כדי שיהיה איזון למרות שהוא פיצפון ואיזון כנראה לא יהיה בחיים.

11. פחד ממצלמות- עד החודשים האחרונים לא הייתי מצטלמת בכלל כי התוצאה מכניסה אותי לדיכאון. יש לי שנים שאין לי בהם שום אבל שום תמונה כי הייתי ילדה ממש מכוערת וכל מי שרואה את התמונות אומר שאני נראית כמו שום דבר (תמונה בסוף הפוסט)
היום זה גם מכניס אותי לדיכאון אבל פיתחתי שלל בדיחות עצמיות וזה מנחם אותי

12. אם הייתם שואלים אותי לפני חודשיים הייתי אומרת לכם שהתחביבים העיקריים שלי הם סדרות, סרטים ואפייה.
הייתי משקיעה המון כסף וזמן באפייה והייתי אופה לפעמים 4 פעמים בשבוע. סרטים הייתי רואה כל לילה וסדרות הייתי גומרת בפחות מחודש.
בכלל, אם אני אוהבת משהו אני אוהבת אותו עד הסוף.
אם אני רואה סדרה אני נקשרת אליה עד הסוף, מדברת עליה עוד חודשים אחרי ואם היא השפיעה עליי בתקופה מסויימת בחיים אז היא לכל החיים
לדוגמא המורדים: הייתי ביסודי ולא היה לנו את הערוץ שזה שודר בו. כל יום היינו הולכות אני ואמא שלי לסבא וסבתא שלי לראות את המורדים וכל המשפחה ראתה ביחד איתי. עשיתי קולאז' ענקי שלהם, אספתי תמונות היו לי מצעים ואהבתי אותם כי הם שימשו לי חיי חברה ונחמה לאותו היום.
עד היום אני שומעת את השירים שלהם, הם נמצאים אצלי בפלאפון. מה אני אעשה

13. נולדתי בפ"ת ובגיל 3 עברנו לראש העין. כן, אני לבנה מאוד אבל אלו היו השכונות הישנות אז וזה היה יחסית בסדר.
ההורים שלי בנו בית עצום, קוטג', עם 2 קומות ואת החלק התחתון השכרנו למשפחה אחרת כל פעם. ההורים שלי התגרשו אחרי שנתיים וחצי, אמא שלי ואני נשארנו שם חצי שנה ואז עברנו לתל אביב לדירת 2 וחצי חדרים פיצית מלאת ג'וקים ומתפרקת.. אבא שלי נשאר שם לגור, הכיר את אשתו כיום התחתנו הביאו ילד וברחו ממני לקיבוץ בצפון. החלון שלי אגב, נסגר בעזרת המון מסקנטייפים ויש לנו חור בקיר.
אבא שלי בנה עוד בית.

14. בחיים לא השתכרתי. אני גם לא שותה בירות ואלכוהול כי גם זה נורא משמין וגם זה לא טעים לי. קשה לי להבין למה אנשים מרגילים את עצמם לדברים שהם לא אוהבים כמו סיגריות, שברור שזה לא טעים בהתחלה לאף אחד. אז מה הטעם לנסות לאהוב את זה? זה נראה לי קצת מזוכיסטי
בחיים גם לא הייתי במסיבה ובכל חיי הייתה לי רק חברה 1. רק בחודש האחרון חזרנו לקשר שהוא יותר רציף עד אז דיברנו פעם ב.. ונפגשנו אפילו פחות אבל תמיד אהבנו אחד את השנייה אהבת נפש

15. אני לא אוהבת ילדים. אני נמנעת מהם ואני לא מסתכלת להם בעיניים. אםילו לבנות דודות שלי אני לא אומרת שלום. ילדים מפחידים אותי ומעצבנים אותי לא פעם רציתי לתת כאפה ליד רנדומלי בקניון. אתם תחשבו שאני פסיכית ותשלחו אותי לאישפוז בכפייה אבל אני חושבת שצחוק של ילד זה אחד הצלילים הכי מעצבנים בעולם בעיקר כי הם אוהבים למשוך אותו אפילו שאותו המשהו כבר לא מצחיק אותם כי הם מניפולטייבים ויודעים שאוהבים אותם יותר ככה
יותר קל לי להתחבר לילד שבוכה בפינה ולא ילד שצורח לתשומת לב.
יש שמועה בראש שלי שאומרת שאני מקנאה בילדים כי יש להם ילדות טובה, ממתקים צעצועים, בגדים מכובסים, אחים, אוכל בבית, טיפול כינים וחברים וזה משהו שמעולם לא היה לי

16. אני לא כל כך אוהבת חיות. רוב האנשים משוכנעים שבגלל שאני מטורפת על כלבים אני שונאת חתולים ואוהבת את כל החיות. זה לא נכון, אני כן נמנעת מאוד מחתולים ואני לא מתה על חיות.
למען האמת, אני ממש שונאת ציפורים ודגים, הם מפחידים אותי. מכרסמים מרגיזים אותי כי הם נורא פחדנים ולא זוכרים כלום ואני לא אוהבת חתולים כי הם אוטיסטים רגשית. אני מתחברת לחיות ככל שהרמת תיקשור והנתינה שלהן גבוהה יותר ותמיד אשמח להחזיר תינוק שימפנזה או לשחות עם דולפינים.

17. עד גיל 17 היה לי שיער ממש ארוך. אף פעם בחיי לא היה לי שיער קצר, אפילו לא קרוב לזה. עד שב11 ליולי 2010 קמתי בצעד ספונטני והלכתי לעשות. חשבתי על זה חצי יום.
עד שעשיתי גלח הייתי צובעת לאדום

18. מילת החיפוש הכי נפוצה שדרכה מגיעים אליי מגוגל היא "חרמנית", והקטגוריה בישרא בלוג היא "סקס ויצרים".
המון אנשים הוסיפו אותי למסנג'ר למטרות סייבר סקס ונמחקו כערף-עין.
הייתי שמחה אם אנשים היו קוראים קצת מעבר למילה "חרמנית" והיו מגלים שהיא באה בהקשרים לא טובים ובכאב. תמותו

19.אני מאמינה נורא גדולה בקארמה. שמחה לאיד וציפייה שמשהו רע יקרה למישהו מפחידים אותי עד מוות ואני מנסה לשמור על "קוליות". כשאני מועדת ושמחה על משהו רע שקרה למישהו אני משייכת את הדבר הרע הבא שיקרה לי ובטוחה שלמישהו ההוא קורה עכשיו משהו טוב. בדרך כלל זה נכון, תקראו לזה נבואה שמגשימה את עצמה, אני קוראת לזה קארמה.

20: עובדות גופניות: אני 1.53 על משקל שמשתנה כל הזמן
המשקל הכי גבוה שלי היה 52 והכי נמוך 39/42
יש לי עקמת בגב וזה בגלל שהרגליים שלי הולכות עקום
מהרגע שלמדתי ללכת כפות הרגליים שלי פונות כלפי פנים. מי שרואה מהצד הרגליים שלי כאילו נכנסות וזה ככה מאז ומתמיד
אני גמישה מלידה מאוד. בחיים לא עשיתי שום חוג התעמלות או ריקוד אבל בגיל 16 הלכתי לפילאטיס ואחרי פחות מחודשיים עשיתי שפגט לתפארת, אחרי שנתיים+ ובלי חימום אני עדיין יכולה לעשות
קיבלתי מחזור בגיל 10 וחצי(!!!!!) והפסקתי לגבוהה בגיל 13.
בגיל 11 שקלתי כמו עכשיו בגיל 18.
הסקלת הברזל בדם, איפה שמראים נמוך מידי, נורמה ויותר מידי, נראה כי אני אנמית מאוד (מתחת לטוות התקין) אבל במחסנים נראה שיש לי יותר מידי בשר בדם (איך אומרים, קניבורית משהו?)
אני לבנה כמו סיד אולי כי אני לא הולכת לים אבל האמת היא שאני רק חצי אשכנזייה (רומנייה) והחצי השני הוא ספרדי לגמרי- טורקיה וסורית
יש לי בעיות גב חוץ מהעקמת ואני סובלת כבר שנים מכאבי תופת בצוואר ובאיזור הכתפיים. ביסודי זה היה נורא יותר והכאבים היו בגב התחתון, לא הייתי יכולה לעמוד רבע שעה בלי להתכופף, החיים חרא
בד"כ בימים טובים שאין בולמוסים, המידות בגדים שלי הם: בחלק העליון אני S ובחלק התחתון (מכנסיים) אני M. בתחתונים אני בכלל L.

וככה הייתי בגיל 12
נכתב על ידי שין גימל , 12/10/2011 23:37  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עכשיו אני יכולה להיות בטוחה שאם יחטפו אותי


ייקחו רק 5 שנים ארוכות וקשות עד שישחררו אותי! ואיזה פלא גם ככה המוח שלי קצת קוקו אז גם לא יהיה נזק!!!

אבללללל מצד שני לא עשיתי צבא! ומלא טוקבקים ישימו זין כי לא מגיעה לי אזרחות!
קשה לה??? לכולם קשה!!! שתלך להתגייס!
אני יכולה להבטיח לכל האידיוטים שלהיות טבחית הכנות זה שירות טוב יותר למדינה מאשר להכין קפה למפקד עם פרופיל 24
מישהו זוכר שיש שירות לאומי?

דברים שקורים בחיי:
דירה-
זה סופי, בנובמבר בעזרת השמש אני עוברת למקום קטן משלי עם נוגי דה דוגי
אני כבר ראיתי כמה דירות ובכולן יש קטץ'.
מחר אני הולכת לראות דירה שהיא בעצם צימר, הכל פרקטים ודקים. הבעיה היא שהיא עם דמי תיווך, מה שאומר שאצטרך לשלוף מהכיס 2000 שקל שאין לי.
זוגיות-
בחיים לא הייתי כל כך הרבה זמן רווקה
בגרויות-
כנראה שלא אגש המחצית. משמע שלא תהיה לי בגרות מלאה עוד הרבהההה זמן
בריאות-
על הפנים. היום כמעט התעלפתי באוטובוס. אני כל כך מתוסכלת שבגילי הצעיר אני מתפללת להרגיש טוב ושלא יכאב לי הראש.
מזה כבר חודשיים שאני לא ישנה והסיוטים חוגגים לי במוח.
סיוטים על מוות, זוגיות מקרטעת, משפחה מעוותת וכיצו"ב.
נכנסתי היום למטבח ראיתי את הטבחית והתחלתי לבכות בחוסר אונים שזה לא פייר שאני לא מרגישה כל כך לא טוב גופנית, ושלא ישנתי כבר חודשיים. המשכתי לבכות עוד קצת אבל משכתי את היום כמו גדולה. 
בהמשך הודיעה הקונדיטורית שהיא עוזבת ושוב התחלתי לבכות. כמה מביך זה לבכות מול אנשים. אני מנסה לחנוק ולחנוק את זה עד שהאף שלי שורף רצח והגרון שלי עומד להיחנק. לא אמרתי ביי כמובן


היום מישהי באה אליי בעבודה ואמרה לי:
"את יודעת, בר אמר לי שגם לירון שונאת אותך...."
אתם יודעים,
היום בבוקר שבאתי בוכה
היה להם אכפת
ואחד הנערים שאנחנו כמו חתול ועכבר נתן לי עקיצה ואחרי שראה שאני דומעת בא ונתן לי חיבוק ואמר שהכל יהיה בסדר
אם זה ייתכן שבנאדם אחד גם ישנאו וגם יאהבו אז אני אוכל לחיות עם זה. לראות שלמישהו אכפת שקשה לי ושאכפת לו באמת זה שווה את הגועל נפש שהילדודס מדברים עליו
נכתב על ידי שין גימל , 11/10/2011 21:10   בקטגוריות דיכאון, עזרה, קטעים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבריטה שלנו


הבריטה שלנו כבר לא מסננת
הבריטה שלנו, את המיים מזהמת
בריטנו נקנתה לפני ארבעה חודשיים
אחרי שנים מהברז ומיים חמימים.
סיננה ביעילות, אילו מיים טעימים!
עשתה וואחד סלקציה לכל החיידקים
אך אבוי מה קרה עברו כמה שבועות
ואמא של שיר, כמסורת ההזנחות
לא החליפה את הפילטר של הבריטה
וכך הפך הפטנט לקבב בפיתה
ותשמעו ידידיי, כדי שלא תהיו קמצנים
החליפו את המסננת
אם לא
תקנו בקבוק מיים רגיל ב-
במקום 10 שקלים חדשים
נכתב על ידי שין גימל , 10/10/2011 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך הזמן עובר


היום דיברתי עם אבא שלי כהרגלו היה עסוק בלבאס לי את החיים ולרצות למות.
הוא שאל אותי איך מתקדמים הלימודים האקסטרניים ואמרתי לו שעל הפנים. הוא דיבר איתי על הבגרות שעוד עשיתי בבית ספר וקלטתי שהייתי בבית ספר לפני 3 שנים. יותר מזה, כששואלים אותי באיזה כיתה אני אני אומרת צבא
ואני מסתכלת למטה ואני רואה מדים שחורים של מטבח וסכין
אני מחזיקה נשק קר וזה נורא רומנטי. אבל רגע, אין לי תמונות עם כומתה לעלות לפייסבוק! רגע, אין לי על טירונות להתלונן
פגשתי לפני כמה ימים מישהי שהייתה איתי בשכבה עוד לפני שפרשתי.
שאלתי אותה מה היא עושה, היא אמרה לי, 'עובדים, את יודעת...' (כן, כי אני לא מחלקת פליירים חמודה)
היא שאלה אותי מה אני הולכת לעשות אמרתי לה להשלים בגרויות

משהו שעשה לי את החיים:
אתמול הלכתי ליפו בשוק הפשפשים שוב לבאר הרחוב האהוב עליי בכל ליבי
נכנסתי לתוך הבוטקה וראיתי ציור קטן שציירתי על החשבון תלוי על לוח המודעות
התלבטתי אם להשוויץ שזה שלי ותראו איזה כייף מישהו שלא מכיר אותי תולה ציור שלי.
אבל סתמתי.
מזה כבר כמה חודשים לא הרגשתי שמישהו ממש אוהב אותי. אין לו מושג מי אני
ובכלל, מאז שהפסקתי לצייר על דף או קנבס אני מציירת במקומות מיוחדים
אני אפתח פינה בבלוג
והפעם-
שיר מציירת על בצק של רביולי:
והיום ביום החשוב בחיי, הוא הלך בערך בין 5 ל10 דקות וזה היה נורא
פחדתי שלא אצליח לבכות וזה דבר ראשון שעשיתי
מרוב שהזמן היה קצר שחכתי לציין את חוסר השינה שלי והפרעות האכילה. ריפאתי את עצמי, ממש ככה
מרוב עייפות של אחרי העבודה הייתי יכולה פשוט להיכנס ולהגיד להם- 'עזבו, אני בסדר'
אני מסטולה מחוסר שינה ואני כל לילה חולמת דברים ממש נוראיים
הלילה חלמתי חלום שנמשך נצח והסיום הנהדר שלו הוא שאני שוכבת ליד נן ומנסה להעיר אותו. הלסת שלו נשמטת ויוצא לו קצץ מהפה. אני מתחילה לצרוח וללחוץ לו על הבטן. הוא מתחיל לפרכס תוך כדי שפותח עיניים
הוא מסמן לי לא ללחוץ לו על הבטן ומצביע למטה ואני רואה שכל הזין מלא בדם. מאוחר מידי מתגלה שנכנסו לשם מסמרים והוא הולך למות. הרגשתי תוך החלום את התחושה של העצב שמישהו שאתה אוהב הולך למות ואני ממש לא אעמוד בזה אם יהיה מציאות.
דבר אחד בטוח- אני עם חולה אפילפסיה לא אצא בחיים. הכי אירוני זה שהכדורים שאני לוקחת בשביל המאניות הם לאפילפסיה (מיצבי מצב רוח)

ממש כואב לי הצוואר ועם זה הראש
אני זקוקה למגע נואשות
געווווווו בי

***עריכה:
עקב תגובה שאמרה לי איך לעשות קנאקים, הנה ההוכחה שמהיסודי אני עושה (וזה עוד כלום)
נכתב על ידי שין גימל , 9/10/2011 22:34   בקטגוריות עזרה, קטעים, אהבה ויחסים, פסימי, שחרור קיטור  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היום היום


הולך להיות אחד הימים החשובים בחיים שלי
אפילו בבלוג לא סיפרתי
גם לא אספר
אמונות תפלות חברים
מה שבטוח שאם היום לא ילך
אני הולכת להיכנס במערכת
לא לבד,
עם עורכי דין וכו'
אבל אם יסתדר, זאת הולכת להיות תחילתם של החיים החדשים שלי
ופעם ראשונה בחיים אני לא מגזימה

בהצלחה
נכתב על ידי שין גימל , 9/10/2011 07:36  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקבץ סצינות גאוניות וקורעות


מהסידרה 'אין כמו אסקס'. חשבתי שזה מבויים אבל מסתבר שזה ריאלטי, פסיכי.
יש שם דמות אחת שהיא כמובו המותק של הסידרה, סתומה וגאונית
יום בחייה של איימי-

איימי וחברה בספא פילינג באמבט דגים:




איימי מדברת עם חבר שלה על הצעה שקיבלה אצל סוכן דוגמניות:




ועם החבר שלה בגן החיות:






איך השקעתי יואו בא לי להקיא
נכתב על ידי שין גימל , 7/10/2011 01:34  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכבוד יום כיפור



הרעיון שלי, הביצוע הלוקה בחסר של אמא שלי כמובן, לא הספיקו להתקין לי אופיס בבית ואין לי את התוכנה הכי בסיסית בעולם (וורד)
אני כמובן לא צמה ובטח יהיה לי בולמוס. ידידיי, עליתי כבר 4 קילו (שלוות נפש ממש) והתמונות כבר לא רלוונטיות כמובן.
תוכלו למצוא אותי באודישנים של 'לרדת בגדול' מחפשת את העוגיות בקבלה.
סליחה אני לא אבקש כי אם אני עושה משהו אני מבקשת באותו הרגע או עד שהפרנציפ שרציתי להעביר עבר אבל אם הייתי אמורה ובמידה ולא ידעתי והייתי אמורה ואם הייתי יודעת הייתי מבקשת אז סליחה, נגיד.
אבל כן אקווה לפתוח דף חדש עם כמה מהאנשים אולי אזמין לחנוכת בית. חסרים לי עוד איזה 20 איש ככה שיהיה שמח. למישהו יש דירה בסביבות 40 מ"ר 2,500 ש"ח עדיפות לגינה/מרפסת/גג להמליץ לי בת"א לא בשכונות המסוכנות?
נכתב על ידי שין גימל , 6/10/2011 22:40  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)