לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

יש לי יומהולדת


עכשיו
נכתב על ידי שין גימל , 25/6/2011 18:44  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התמוטטות


מה שבחיים לא חשבתי שאני אעז לעשות עשיתי, כלכך הרבה אלימות הייתה עצורה בתוכי והקטע הגרוע זה שהיא לא יצאה החוצה
כל החיים פחדתי מאמא פחד מוות עכשיו זה הפוך
אני צורחת עליה מעליבה אותה עושה לה את ההמבט המפחיד
היא נכנסה לפני חצי שעה עם זר פרחים לבנים ואמרה לי מזל טוב
אני שונאת פרחים
אני שונאת פרחים 
אני שונאת פרחים
זה לא היומהולדת שלי בכלל היומהולדת שלי מחר
ניסיתי לעצור את הכעס שבתוכי רציתי להרביץ לה נשבעת
עשיתי חיוך מזוייף ואמרתי שאני לא אוהבת פרחים אבל אוהבת את המחווה. ואז טפטפתי רגשות אשם של "למה לא הבאת לי עציץ?"
היא הביאה לי פתקון קטן כזה של החנויות פרחים והיה רשום שם משהו מזל טוב ו-18
קיבלתי קריזה אמרתי שאני שונאת את זה וטרקתי את הדלת הכי חזק שיכולתי
היא נכנסה נעלבת ושאלה "זה מה שמגיע לי שהבאתי לך פרחים?"
איימתי עליה שתצא מהחדר
כמעט התפוצצתי רציתי לצאת ולקרוע את הפרחים גם עכשיו אני רוצה
רציתי אחד אחד לתלוש ולזרוק מהחלון ולצרוח עליה שאני לא אוהבת פרחים ושזה לא היומהולדת שלי
יצאתי החוצה וראיתי אותה מסדרת פרחים עצובה וריחמתי עליה פתאום אבל יותר שנאתי אותה
לא יכולתי לקרוע את הפרחים
פתאום ראיתי את הפתקון הזה לקחתי אותו מול הפרצוף שלה וצעקתי לה "זאת נראית לך ברכה שאני יכולה להיות מבסוטה ממנה בגיל 18???" וקרעתי אותה וזרקתי תא הקרעים לריצפה
אני רוצה לצאת לשם ולהרביץ לה ולבכות ולצרוח ואני תוהה אם אני זקוקה לאישפוז נוסף כי אני מרגישה שהאלימות מתגברת

זאת התקופה הגרועה בחיי,
בזמן שבני מחזורי מסיימים מקבלים בגרות מלאה מקבלים ספרי מחזור הולכים לנשף אני משלימה 12 שנות לימוד מהבית
אין לי חברים לחגוג איתם מחר ואין לי מה לעשות מחר
גם אם יציעו אני אגיד לא כי אני מתחרפנת בימי הולדת
החבר ואני מתפוררים ונשארו כמה פירורים של "קצת אהבה"
אני לבד לבד
אבא שלי כמעט יצא מהתמונה לאחר שהוא ואשתו רצו "לאמץ" רקדנית מהקיבוץ. הוא לא יבוא מחר

כל הכעסים על אמא שלי במהלך השנים עולים לי לגרון
התקשרתי לדודה שלי היא באה. אמרתי לה שאני צריכה ריסון
אני משתגעת
אני נלחמת לא לקרוע את הפרחים
אני שונאת פרחים
אני שונאת פרחים
זה לא היומהולדת שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
נכתב על ידי שין גימל , 24/6/2011 14:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא אוהב אותך יותר


ביקשתי שיגיד לי משהו נחמד לפני הבגרות מחר ויצא 'אני לא אוהב אותך יותר'
והמכה והסטירה והדקירה זה כואב ואני שמחה שסוף סוף השתחררו לי דמעות כדי שאוכל להרגיש יותר טוב
כנראה זה המחיר שאני משלמת על שיתוף הרגשות שלי, אולי אני צריכה לשמור קצת יותר בפנים.
כל שנה אני חרדה מהיומהולדת שלי כי כל שנה אני פחות או יותר נורא לבד
השנה זה 18, וב18 חוגגים עם החברים ומציינים את זה "כמו שצריך"
ה18 שלי יהיה בלי חברים, וגם היחידה שיש חוגגת לעצמה יומהולדת מאוחרת עם חברותיה
רציתי אותו ביומהולדת כדי שיאהב אותי ויחבק אותי כשאבכה אפילו שזה עומד להיגמר עוד כמה ימים. "לפחות את סוף יוני תתן לי" אני ביקשתי והתחננתי.
כל הקשר הזה קצת מסובך ורובו גרם לי להרגיש לא בטוב אבל דבר אחד היה בו שאף ריב לא הצליח לקחת וזאת האהבה שלי
ומה שהיה פעם האהבה של שנינו נשארה רק שלי, כי הוא אני לא אוהב אותך יותר
וכמה ימים לפני 18, הייתי בטוחה שעד אז העיניינים יהיו בסדר, נפלה פצצה. אתמול הוא שנא והיום קנה מתנה, איך אפשר לקנות מתנה למישהו שלא אוהבים? הייתי רוצה להאמין שזה תחושה של רגע כי הרי אהבה לא יכולה להמחק תוך 24 שעות אבל אחרים לא אשמים שאצלי לוקח לה הרבה מאוד זמן להמחק.
ועברתי את השלב הזה של הכאב כבר הרבה פעמים בחצי שנה הזאת אבל פה זה מרגיש לי כמו נטישה מתחת למזבח.
אהבה לא באמת יכולה להמחק תוך 24 שעות, זה עקב מה שאני עשיתי- שיתפתי.
ובמקום להבין שאולי משהו פה לא היה בסדר מלכתחילה אני מלקה את עצמי שאני פותחת את הלב כשמשהו מציק לי
הייתי מעדיפה שישנאו אותי מאשר שלא יאהבו, יש בזה יותר רגש
והדמעות שיש לי בעיניים לא תורמות למצב שיש לי מחר בגרות על הבוקר, ויותר גרוע מזה שיהיה לי את כל היום פנוי
מה אני אעשה עם כל היום פנוי כשאני יודעת שיש שם מישהו שגרם לי לנחמה עצם זה שהוא שם וגם אם הוא לא מושלם כמו כולם, יש לו אהבה והיא קשורה אליי. כמה טוב זה לדעת שאתה נאהב
אבל כמה זה כואב לשמוע את המילים האלה יוצאות באופן כ"כ שרירותי כמו "אני צריך לשירותים", כמעט גובל בחוסר רגישות.
הלוואי והייתי יודעת ממה זה נובע, הלוואי וזה היה מכעס או מרוע
רק שזה לא יהיה מכוונה אמיתית


נכתב על ידי שין גימל , 21/6/2011 01:29  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אהבה


למה אנשים כל כך מתאמצים "למצוא" אהבה? 
הרי זה לא מפתחות או פלאפון שצריך למצוא, הרי אין טעם לחפש משהו שאתה לא יודע איך הוא קרוי ואיך הוא נראה
איך אנשים יכולים לדעת מי יהיה האהבה הבאה שלהם?
ואולי עצם זה שהם מחפשים הם נועלים את עצמם לאופציות אחרות? ואולי זה כמו דלתות מסתובבות

אני באמת לא מבינה למה אנשים "מחפשים" אהבה ואומרים שהם במסע אחריה, הרי היא יכולה לבוא מצידי הדרך ממקומות שלא הייתם מנחשים אפילו. כל האהבות שלי באו בהפתעה, ואיך הייתי יכולה לחפש אותם אם לא ידעתי איך קוראים להם?

אבל אני מבינה איך מאבדים אהבה
ואני גם יודעת שברגע שמאבדים אהבה אי אפשר "למצוא" אותה או "לחפש" אותה
כשאהבה נאבדת אתה יכול לשחק איתה מחבואים כל החיים ותמיד תפסיד, ויכול להיות שאם לא תפרוש בשיא האהבה האבודה "תמצא" אהבה אחרת ותהיה ממש בבאסה

אז מבחינתי "לחפש" אהבה זה כמו שאני אגיד לכם תחפשו "מרגלינה תכילתית" ואין דבר כזה. בהצלחה
נכתב על ידי שין גימל , 11/6/2011 11:29  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)