לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

*


This new century keeps bringing you down

Avatarכינוי:  שין גימל

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2014


יש אנשים שמודדים את רמת ההצלחה שלהם בתור בני אדם לפי מה התוכניות שלהם לציוני אירועים בשנה כמו סילבסטר, יום עצמאות, וולנטיינס, ימי הולדת וט"ו באב
אם יש לך מה לעשות בערב סילבסטר אז כנראה שהצלחת בחיים מבחינה חברתית. אם אין לך מה לעשות אתה טעון שיפור בתור בן אדם.
כמעט בכל המאורעות האלה אני נשארת בבית עם איזו מגולגלת מפנקת ומרתון של סיטקומים. אם אני מנסה להתעלם מהעובדה שאני בד"כ לבד בימים האלה או בכללי להתעלם מחשיבותם של האירועים האלה שנראה שתכליתם היא לדפוק את הראש ולבזבז כסף על מסעדות ברים ובובות דובי מכוערות אז זה עובד די בסדר.
ובואו נדבר רגע תיאורטית אם היו לי אופציות: גם אם היה לי עם מי להיות בסילבסטר, כלומר חבורה יפה ונחמדה, כנראה שהיינו יוצאים למסיבת רחוב ואיזה בר והאמת היא שאני בכלל לא נהנית מבילויים כאלה. אולי חלק מזה שאני לא ממש שותה אבל בעיקר בגלל ההמון שנמצא ברחובות ובכללי מאבדת את עצמי כשמעורבים יותר משלושה אנשים בסיטואציה.אז למה בכלל אני מרגישה שנכשלתי חברתית?
אני נהנית מאינטימיות, מישיבה בבית כמו זקנים, קצת עישונים אולי קצת אלכוהול ומוזיקה טובה. החברים שיש לי שגם ככה לא רבים במספר, לא קשורים אחד לשני ולכל אחד כנראה יש איזו חבורה משלהם שגם בלי לקבוע מראש ברור שיבלו ביחד.
בגדול אני מרגישה כמו החברה שלא קשורה לחברים הרגילים ולכן גם לא לוקחים אותי בחשבון. אני לא מבינה למה זה קצת עצוב לי למרות שאני לא נהנית מבילויים כאלה. כנראה אני קצת פגועה שאני לא נלקחת בחשבון.

מתי זה ירגיש לי הסיפוק של לחגוג את המאורעות האלה? מתי ארגיש שסימנתי V על ה"אחריות" שלי בתור צעירה בתחילת שנות ה20 לחייה? אולי אני בכלל אתעלה על עצמי וארגיש באמת בלי לעבוד על עצמי שזה בסדר להיות לבד בימים האלה? 
כמה שאני לא אומרת לעצמי שזה שטויות ותכלס אין לזה שום משמעות חשובה מידי (כמה תחילות שנה אפשר להיות בשנה אחת? לא מספיק ראש השנה??? וולנטיינס... לא מספיק ט"ו באב???) עדיין מתבאסת.


ובנוגע לבחור שיוצאת איתו החלטתי לפני כמה ימים שאני רוצה להגיד לו שאני רוצה שנפסיק להפגש. מאותו יום שהחלטתי לא דיברנו אחד עם השני. ועכשיו הגיון נשי- רציתי לסיים את היחסים אבל פגועה שלא יצר קשר. אם אומרים שלהיות מודע לבעיה זה חצי פיתרון. אצלי זה רק מעלה תהיות. בנתיים לא נפתר כלום ואני עדיין מודעת.
נכתב על ידי שין גימל , 28/12/2014 01:59   בקטגוריות קטעים, שחרור קיטור  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איי וויל סורבייב


זה התחיל כשניסיתי להעלות הבוקר זכרונות מהפעם האחרונה שנפגשנו ביחד אבל עם הזמן זה נהיה יותר ויותר קשה כי אני מתחילה לשכוח פרטים משמעותיים בפנים שלו. כלומר אני זוכרת איך הוא נראה, ברור, אבל אני לא זוכרת איך זה להסתכל עליו מטווח אפס
נכנסתי לאחת התמונות בפייסבוק כדי לרענן את זכרוני, הגדלתי את התמונה כמה שאפשר וקירבתי אותה לפנים. אבל עכשיו שכחתי איך התנהל המגע במדוייק.
הסתכלתי לראות מי עשה לו "לייק" על התמונה, אני אודה כאן שלפעמים אני תרה אחר רמזים על קשר רומנטי חדש. הייתה שם תמונה קטנה של בחורה עם שיער אדום ונכנסתי לראות על מי מדובר. בחורה בת 22 שנה מעליי, התחלתי לעבור על המעט תמונות שלה שפתוחות לעיני הציבור ותרתי אחר "לייק" ממנו. המון המון סלפים, בזאת הוא לא סימן וגם בזאת לא ויש קצת רגיעה עד שמגיעה לתמונה שבה כן סימן לייק. נתקפת כאב בטן על אותה שנייה ומתחילה להתמקד בפרטים. שמה לב שהיא רזונת עם ציצי ענק, ממש ענק, רצה לשירותים מרוב מתח.

אם לא הייתי יודעת שעוד בנות עושות את זה כנראה שהייתי מתביישת בעצמי עוד יותר. זוכרת את הפעם האחרונה שראיתי אותו (וגם רשמתי אחר כך פוסט) ב1 בספטמבר ומידי פעם מחשבת אם עבר הרבה זמן או כמות זמן מועטה. אין לכך שום פואנטה מלבד כך שבעוד כמה חודשים גם הפרטים שזכורים לי יכולים להטשטש.
נכנסת לחרדות שנוספות עם הזמן מה השתבש למרות שזה היה ברור לי שכך יגמר. חושבת על כך שבאוגוסט הייתי 4 קילו יותר. חושבת אולי זה כי לא הייתי מספיק רזה ויפה. וגם בלי החלקה. ואז כועסת על עצמי על השטחיות.
חושבת אולי זה בגלל העדשות שהורדתי בלילה במיטה ושכחתי לאסוף בבוקר כך שהוא כנראה נתקל בשתי עדשות מיובשות לצד המיטה, אבל גם זה לא הגיוני כי הרגשתי בתחושת הסוף עוד לפני שיצא לו לעבור על החדר.
חושבת אולי הוא שם לב להודעה ששלחתי לחברה אחרי ששכבנו שרשמתי שם שזה לא היה כמו שתיארתי כי תיארתי שזה יהיה יותר אינטימי ואז קמתי לצחצח שיניים והוא התיישב ליד הפלאפון. חושבת אם סגרתי אותו או אם השארתי אותו פתוח. אבל גם זה לא הגיוני כי אז היה אומר משהו.
ואז נזכרת בוידאו שהעלתי גם לפייסבוק שאני עושה חיקויים של דמויות מסיינפלד וחושבת איזו מטומטמת בטח נראיתי אם ראה את זה. לא פלא שככה הלך, אני ממש מפגרת.
ואז אני חושבת על כל מה שהעלתי אי פעם, כמה אני טיפוס טרן אוף רציני ואיזה מטומטמת אני.
כל כמה זמן אני מסתכלת אחורה ומתחרטת על כל הדברים שאני עושה. פתאום אני חושבת איך עשיתי את הוידאו בלוגים האלה ולא פלא שיש לי תגובות נאצה שרוצות שאני אמות כי תכלס אם הייתי רואה את עצמי מהצד אולי הייתי חושבת אותו דבר. אבל ללא ספק בחיים לא הייתי רושמת את זה.

ויש את עיניין הגיל שהוא הכי מנחם בעיניי. אומרת לעצמי שיש ביננו 12 שנה הבדל וזה לא נועד להיות (אפילו שהיום זה נראה נורמאלי) ושאנחנו לא מתאימים לצרכים אחד של השנייה. ואז ראיתי את הבת 22 שעשה לה "לייק". אני יודעת כמה אבסורד זה נשמע מה שאני כותבת וכמה ילדותי זה להתרגש מ"לייק" בפייסבוק אבל ככה אני מרגישה.

זה תמיד מגיע אליי בדיליי הדברים האלה, עברו 3 וחצי חודשים מאז שנפגשנו ומאז הספקתי לשלוח לו מזל טוב בוואטספ והוא הגיב לי "תודה נשמה" בכזאת אגביות שזה טמטם אותי.

כשמישהו לא רוצה אותי אני מאשימה את עצמי: איך אני נראית, איך אני מתנהגת, איך אני הולכת איך יושבת איך צוחקת מה המצב השיניים שלי באותה תקופה מה מצב ריח הפה מה מצב העבודה- מידי פעם אני מאשימה את האבטלה כי מי ירצה להיות עם פרזיט.
רשימה שלמה של למה אני לא טובה מספיק לאף מערכת יחסים עם אף אחד.

בגיל 17 הכרתי מי שהיה לבן זוגי דרך הבלוג הוא היה בן 23 ואני עוד לא הייתי מאובחנת בכלל במאניה דיפרסיה וגם לא קיבלתי טיפול אז הייתי מחופפת לגמרי, בלי עקבות ובלי רציונל ובלי לטשטש את הפגמים שלי. ועדיין מישהו נורא אהב אותי. כן, סבלתי המון והוא סבל המון ולפעמים הייתי רק רוצה להסביר את עצמי שאני מצטערת ורק אחרי שנפרדנו אובחנתי כי התפרצה אצלי המאניה הגדולה אבל אני הרבה יותר נורמאלית ונוחה עכשיו ובגדול לסנגר על עצמי. אני רואה כהצלחה אישית כל מערכת יחסים מינית/רומנטית שתהיה, ארוכה יותר וארוכה פחות שהסתיימה והצד השני יוכל להגיד לי "שלום" אם נעבור אחד ליד השנייה במקרה ברחוב ולא יעבור לצד השני (זה מגיל 17 כנראה היה פונה חזרה)

יש לי נחמה קטנה ושטותית שברור לי שכל פעם שידברו על ההופעה של רובי בישראל (וככל שתתקרב כך ידברו עליה יותר) וכל פרסומת למכירת כרטיסים מי שזה לא יהיה שהיה לי אכפת ממנו וזה נגמר, יזכר בי מתוך התניה שעשיתי בלי לשים לב.
ההופעה של רובי תשאיר אותי בזיכרון. תודה רובי, בטח לא חשבת על זה בכלל.

השיר הזה ממש מנחם אותי. מעניין מתי יהיה היום שאשחרר לגמרי, והאם זה נורמאלי
נכתב על ידי שין גימל , 21/12/2014 11:20   בקטגוריות דיכאון, קטעים, אהבה ויחסים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא תבואי שישי שבת, הפסיכיאטר אמר להשאר בבית


אני אתוודה, הייתי עד לפני כמה ימים שבועיים בלי כדורים וכדורים של מאניה דיפרסיה זה כדורים שאתם לא רוצים להתעסק איתם

התקופה המחורבנת שלי התחילה כבר מזמן אבל הלחץ התפרץ ביום שלישי בלימודים של המנטורינג שממומן ע"י אנשים נדיבים לנערות שהיו או עכשיו "בעייתיות" שמתמקד בעזרה לנערות בסיכון (והסטאז' בבתים חמים, הוסטלים, קיצור... בול בשבילי) כשבערך בהפסקה לא הצלחתי לדבר עם אחת מאנשות הצוות המקסימות כי עמד לי מפל של ניאגרה בגרון. הדבר היחיד שיצא לי מהפה היה לחישה "בואי לצד רגע בואי בואי ששש" ואז בכלל התפרקתי וחזרתי רגשית למעמד הנמוך של התחתית של הרפש של הרגשות שהיו לי בתיכון בגיל 16 שנייה לפני שהתאשפזתי בגהה.
היא חיבקה אותי וניגבה לי את הדמעות מנקודת הבסיס שלהן בעין תוך כדי שהיא משננת "אני לא נגעלת ממך. אני לא נגעלת ממך" כי כבר ביום הראשון כשחיבקה אותי סיפרתי לה את הבעייתיות שלי עם חיבוקים מהפחד שנגעלים ממני, משהו שנשאר חרוט אצלי בזיכרון בתור ילדה ביסודי שקילחו אותה פעם בשבוע והיו לה כל כך הרבה כינים שכשהורידה את הראש לכתוב משהו מהלוח 2 כינים נפלו לשולחן. בתור ילדה הייתי מודעת לסלידה של מבוגרים ממגע איתי ולו רק כי כשהיו מסתכלים עליי לא היו מסתכלים לי בעיניים, היו מסתכלים לי על קו השיער במצח.
אחרי שהיא חיבקה אותי הלכתי להסניף את הבית שחי שלי בצד לראות אם הרגתי אותה קצת מבפנים. אבל היא חיבקה אותי גם כשהלכתי והיא תחבק אותי גם מחר.

יום חמישי אחרי חצי שנה (!!!!) שלא הייתי אצל הפסיכיאטר ולקחתי מרשמים מרופא משפחה, הגעתי למרפאה ואפילו מצאתי חנייה, וכשבאתי להירשם אמרו לי שהרופא יצא כי היה לו מקרה חירום והשאירו לי הודעה. את ההודעה השאירו אצל אמא שלי בטלפון והיא הייתה בחופשה.
הייתי ממש על סף התחרפנות ודרשתי לראות רופא דחוף כי אני חייבת אפילו רק בשביל כדורים. נפלתי על רופא תורן מתמחה שבירר על הכדורים שלי בגוגל כי הוא לא מכיר.
מסתבר שאחרי שבועיים בלי כדורים הגוף מתנקה. הבעיה בכדורים האלה שצריך לקחת במינונים ממש נמוכים בהתחלה כי אם מתחילים מהמינון הרצוי יכולה להתפתח מחלת עור שיכולה לגרום למוות. אם אני צריכה לקחת 200 מ"ג, כרגע אני לוקחת 25. 25 מ"ג זה כמו טיק טק בשבילי. קטן, לבן ולא עושה כלום.
כשהוא ראה אותי אמר לי להיות בסביבה שקטה ורגועה בסופ"ש. בדרך לאסותא לקנות את הכדורים הרגשתי שאני עוד שנייה מתעלפת ואין לי שליטה על השרירים. הרוקח ראה אותי גם ונתן לי גם את ההוראה להיות בשקט בבית בלי הפרעות.
בחמישי בערב הודעתי לכולם שלא יציקו לי כי אני צריכה להירגע.

יום שישי בבוקר, היום הראשון של ההרגעות שלי מעיר אותי משינה טלפון מסבא ואמר: "אני בסדר, תבואי לאסוף אותי, עשיתי תאונת רכב קשה"
תוך רבע שעה עשיתי את כל ארגוני הבוקר+ קקי של לחץ (שזה קקי שחייבים לעשות) ונסעתי דוך לזירת האירוע שם ראיתי את האוטו של סבא:




עמדתי בצומת ועזרתי לסבא להעביר את הדברים שלו מעבודה מהאוטו הפצוץ לאוטו שלי (שאסביר למה הוא לא שלי) כשמישהו ניגש אליי ושאל אותי אם זה באשמתי. שאלתי אותו אם הוא שואל בגלל שאני בחורה והוא אמר שכן

נסענו למיון של תל השומר כי לסבא כאב החזה ובדרך הוא זרק לי יציאה כל כך מעליבה שלא הייתי מסוגלת להגיב.אמרתי לעצמי להרגע והוא במצב חרא, פי אלף יותר חרא מהמצב שלי וכמו שהוא סובלני כלפיי המינימום שאני יכולה לעשות זה לסתום את הפה. &nbsp;כשהגענו הורדתי אותו בפתח המיון ואמרתי לו שאני הולכת לחפש חנייה למרות שהייתה מלא חנייה אבל לא הייתי יכולה לשמור את מה שיש לי בפנים בפנים.
התקשרתי לאמא שלי מהרכב לבכות לה בטרוף ואיכשהו להכניס את העיניין של התאונה בלי לגרום לה לאבד את זה
הצילומים היו בסדר וסבא בסדר אבל סבא לא באמת בסדר, ויש גבול לכמה תרחישים של מוות יכולים להיות לסבא שלי בתקופה מסויימת בלי שאני ארגיש שאני לא מסוגלת לסחוב את זה יותר.
עכשיו האוטו שלי בעצם האוטו של סבא שלי שהוא קנה אחרי שהרכב פה למעלה הפסיק לעבוד. אחרי שקנה את הרכב ה"חדש" (2002) הרכב הזה פה למעלה התחיל לעבוד שוב, וככה קיבלתי את הרכב שלי.
וככה ביום שישי איבדתי את הרכב שלי. במובן מסויים לקחו לי את הרגליים

ביום שבת גיליתי שסוגרים את המקום האהוב עליי בעולם ואתמול נוכחתי למעידה של אחד החברים הטובים שלי לסם מקולל. כאילו כל יום אני קצת מתה. ועוד אבא שלי שואל אותי בטלפון למה אני לא מתכוננת לבגרות במתמטיקה עוד חודש וחצי. "אבל את ניגשת??" הוא שואל אותי. לצערי אנחנו לא מספיק קרובים כדי שאגיד לו שזה ממש מעניין לי ת'תחת וחצי מהזמן אני מרגישה שאני הולכת למות ושיסתום את הפה שלו. אז אמרתי לו שאני ניגשת.

אז עכשיו אני מחפשת לקנות רכב אבל צערי הדגם הספציפי שאני רוצה נראה שבא רק בצבע לבן. אמרתי למשפחה שלי שאם יהיה לי רכב מכוער אני אדפוק אותו בכוונה ומראש אני רוצה מכונית מיני כי נמאס לי לדפוק מכוניות בחנייה ברוורס ולברוח מהמקום ועוד אחרי שמצאתי מקום חנייה.
ויש לי בגרות במתמטיקה וכל מה שלמדתי לפני 5 חודשים כאילו לא נכנס לי (אני לא רוצה לחשוב כמה עישונים עברו עליי מאז, אבל יפה שאני זוכרת את הקוד של הכספומט. לא ברור מאליו בכלל)
מישהו יכול לעזור לי??? במשהו???? במתמטיקה?? ברכב?? בחיי חברה?? במשהו???? עזרה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נ.ב: סבתא שלי קיבלה מיני אייפד מתנה מהעבודה כי הם הסניף שמכר הכי הרבה. היא חשבה שזה צעצוע לילדים ורצתה לתת אותו לבת דודה שלי הקטנה. הסתערתי עליו כמו חייל שרואה רימון אבל בתכלס זה משמש לי כמראה. אני בת 21 אבל אני סתומת טכנולוגיה


נכתב על ידי שין גימל , 8/12/2014 11:33   בקטגוריות דיכאון, משפחה, עזרה, פסימי, שחרור קיטור  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





103,029
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , המתמודדים , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשין גימל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שין גימל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)