לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2009

גיוס


קצת מוזר לחשוב שמחר אני מתגייסת.. כל החיים היו לי את הדודים האלה שהיו שואלים "נוו? מתי את מתגייסת??" עוד&nbsp; כשהייתי בכיתה ד'!
אז תמיד התשובות היו "יש לי עוד מלא זמן" "עוד כמה שנים טובות" או "על מה את מדברת בכלל?! מה קשור צבא עכשיו!?"

ואפילו השנה.. זה תמיד היה "יש לי עוד מלא זמן"

וזה מחר.

אני כל כך מתרגשת ומפחדת לקראת זה...
וזה כל כך אירוני שהשיר הראשון ששמעתי היום ברדיו היה "עניין של זמן"- "אתה עוד תגלה את העולם.. אם תרצה או לא תרצה"

אז התיק העצום הזה מונח לי על המיטה... שקיות עם מלא גופיות לבנות, חולצות ירוקות, תיק רחצה, כיסוי לדיסקית, שמפו ועוד שלל דברים
ובעיקר שאלה אחת גדולה

איך אני אמורה לסחוב את כל זה?!

ויש לי עוד כ"כ הרבה שאלות בלי תשובות...
מה לקחת? האם מה שלקחתי מיותר? לאן אני הולכת? מי יהיה איתי? איך אני אסתדר? האם אני אהנה? איפה אני אשרת?&nbsp; אני אצא בשבת הראשונה? כמה זמן תיהיה לי הטירונות? היא תיהיה קשה? הזריקות שמקבלים ממש כואבות? איך המדים ישבו עליי?! איך אני אסתדר בחום הזה איתם? איזה קורס יהיה לי? כמה זמן הוא יקח..?!?!?!?!

יש לי פרפרים בבטן.

אז כניראה שנשאר לי רק ללכת לארוז ולאחל&nbsp; לעצמי בהצלחה



תמונה מימים פשוטים יותר, לפני מסיבת סיום.

8,512

נכתב על ידי shirli512 , 20/7/2009 12:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  shirli512

בת: 33

MSN: 



מצב רוח כרגע:


8,886
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לshirli512 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על shirli512 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)