האמת שלא תכננתי לכתוב כלום בפוסט השבוע,
לא הרגשתי שיש לי משהו מספיק טוב שלא לרדת ברמה מהפוסט הקודם (שקיבל
לייק מ11 אנשים, מיתוכם רק 2 שחברים שלי בפייסבוק :) )
אבל האמת שאני חייב לפרוק משהו,
במסגרת עבודתי יש טכנולוגיות/מוצרים שאני "אחראי" עליהם,
ז"א שאני הבר סמכא באותו נושא ותמיד שתהיה פעילות שקשורה לאותם
טכנולוגיות/מוצרים אני אהיה זה שיטפל.
בעת שגרה הכל בסדר ולרוב אני מתאם לעצמי את ה לו"ז באיזה יום
לעשות כל דבר, הבעיה מתחילה כשיש תקופה לחוצה של הרבה פעילויות אצל לקוחות שונים,
ואז כל הלקוחות "רבים" על הזמן שלי. במקרה כזה אני מעביר את כל ההחלטות
למי לבוא קודם וכו'.. להנהלה במשרד שהם ישברו את הראש (בדרך כלל לקוחות
חשובים/גדולים זוכים לקבל אותי קודם).
יש לנו כרגע פרויקט מאוד גדול אצל אחד הלקוחות הגדולים (זה בדרך כלל
הולך ביחד, לקוח גדול ופרויקט גדול J) והוא שואב לי הרבה מהזמן
הפנוי ומידי פעם זורקים ללקוחות אחרים חלק מהזמן שלי.
במקור התחלתי לכתוב פה השתלשלות ארועים שהיתה היום, אבל בשלב כלשהוא
ראיתי שזה יהיה נורא ארוך וצריך להסביר כל דבר בהקשר שלו וזה מאבד את העניין ולכן
אקפוץ ישר לשורה תחתונה,
אחד המנהלים שלי התקשר אלי בערב להגיד לי שהלקוח הגדול התקשר
למנכ"ל עצבני בגלל שלא סיימתי את הנושאים שהייתי צריך לטפל בהם במסגרת
הפרויקט היום והלכתי מוקדם (17:00),
מוקדם יותר לשיחה הזאת אותו לקוח דיבר איתי ולא היה נראה שהוא כועס עד
הרגע שסיפרתי לו ששבוע הבא הוא יקבל אותי רק לחצי יום, מסתבר שהמנכל שלי הבטיח לו
שאני אגיע ליומיים מלאים(אבל האחראי לוז שלי אמר לי רק חצי יום).. אמרתי לו שאני
גם רוצה לבוא ליומיים מלאים אבל כידוע לו לא אני מחליט על הלו"ז ושידבר תחילת שבוע עם המשרד.
ולכן כשהתקשר אלי אחד המנהלים מאוד הופעתי לשמוע שהלקוח כועס עלי, מה
גם שאני לא הלכתי מוקדם סתם אלא בגלל שהאיש הטכני שאני עובד איתו ביחד מטעם הלקוח (נכנה
אותו "ג") אמר שהוא חייב לזוז
מוקדם ובלעדיו אין לי מה לעשות, ואת זה העברתי למנהל שלי בשיחה הזאת וציינתי שגם
אם היה נשאר איתי איש טכני אחר כמחליף זה לא היה עוזר כי רק "ג" מכיר את
הפרויקט וכל הנתונים, השיחה נקטע לפני הסוף כי הייתי חייב להיכנס לבית כנסת וצריך
להיכנס בזמן, ביחוד כשאני החזן.....
אחרי ערבית התקשרתי ל "ג" לשאול אותו אם דיבר איתו הבוס שלו
ומה היה בשיחה, הוא אמר לי שהבוס שלו התקשר אליו אבל לא תפס אותו והוא היה נורא
מופתע שמפילים עלי את התיק הזה.
אחרי מחשבה רבה התקשרתי ללקוח עצמו (הבוס של "ג"), מכוון
שעד היום הוא נראה כאיש הגון ולא מתאים לו להפיל עלי ככה את הדברים (ותמיד כדאי
להשתדל לשמוע את 2 הצדדים...) בפתח השיחה אמרתי לו שלא מתאים לו לעשות דברים לא
יפים ובטח שלא מדויקים, הוא לא כל כך הבין על מה אני מדבר והתנצל עם עשה משהו שלא
כשורה, סיפרתי לו על השיחה שקיבלתי מהבוס שלי והוא אמר שזה בכלל לא היה ככה, הוא
סיפר לי שבשיחה עם המנכל הערב הוא כעס למה שבוע הבא הוא לא יקבל אותי ליותר זמן
(הבטיחו לו יומיים מלאים ובסוף אמרו לי שאני מגיע אליו רק לחצי יום), ובטח שהוא לא
יכל לכעוס למה הלכתי בשעה כזאת או אחרת וברור לו שבלי "ג" אני לא יכול
לעבוד ואם "ג" הולך מוקדם אין לי מה להישאר שם...
בקיצור יישרנו את ההדורים, למרות שכרגע אני רק צריך להבין מי ניסה
לעשות עלי סיבוב ולהפיל עלי את התיק?? כי הלקוח טוען שהוא לא האשים אותי ואחד
הבוסים שלי טוען שהלקוח כעס עלי (הלקוח הסביר שהוא כעס על ההנהלה אצלי שלא מקצה לי
מספיק זמן לפרויקט ובטח שלא עלי).
אחרי השיחה הזאת קיבלתי סמס מהאיש הטכני "ג" שהוא מנסה
לתפוס את הבוס שלו בשביל להגיד לו שהוא ("ג") לוקח אחריות שלא נשארנו
מאוחר מיכוון שהבוקר הוא התחיל מוקדם את היום עבודה ולבקש ממנו (מהבוס שלו) שיתקשר
לבוס שלי ושלא יאשימו אותי בשום דבר.
אחרי זה דיברתי בטלפון עם "ג"' והוא אמר שהוא מנסה לתפוס את
הבוס שלו בשביל להוציא אותי מזה ושזה מעצבן אותו שמנסים ללכלך עלי ככה.
זהו, כל הפוסט הזה הוא בשביל לספר לכם שלפעמים יש חבר'ה טובים, אנשי
מקצוע מעולים שהם גם בני אדם לפני הכל ושכיף לעבוד איתם ביחד , ושרוב האנשים שאני
עובד מולם לא היו מגלים איכפתיות כמו "ג" ולא היו דואגים גם לשם שלי.
אני עובד לרוב עם אנשי מקצוע נחמדים, אבל רק מעטים מהם יבקשו מהבוס
שלהם שיתקשר לבוס שלי בשביל להוציא אותי נקי.
אם הייתי צריך לבחור שותף ממכרי לעבודה ולהעלים איתו ביחד גופה,
"ג" היה האיש.
"ג" אומנם לא יודע על הבלוג, אבל בכל זאת אני מקדיש לו את
הפוסט.