למי שעקב אחרי הפוסט הקודם, רציתי לשדרג את מהירות האינטרנט בביתי מ12
מגה ל30,
לצורך כך יש להרים טלפון גם לספק התשתית, במקרה הזה חברת הוט.
שבוע שעבר התקשרתי לצורך בדיקת המחיר של השינוי ואחרי המתנה על הקו
מספר דקות החלטתי לבדוק אם יש ערוץ שירות מהיר וזריז יותר לבירור המחיר ופניתי דרך
הפייסבוק לנציג של הוט ע"מ לדעת כמה יעלה שינוי החבילה.
הפניה בפייסבוק הייתה ביום שלישי שבוע שעבר,
ברביעי בצהריים (יום אחרי) כבר סגרתי על השינוי עם ספק האינטרנט
ובהעדר תגובה מהוט החלטתי בכל זאת להתקשר ולהמתין.
אחרי שצלחתי המתנה של שעה ו25 דקות עלה נציג חי על הקו.
סיפרתי לו את בקשתי (להעלות את מהירות החיבור באינטרנט) והוא בתגובה
ענה שיש לעבור לחבילה חדשה ע"מ לבצע את השינוי המבוקש.
ביקשתי לדעת כמה אנחנו כרגע משלמים על החבילה כיום ומה מחיר החבילה
החדשה, תוך בקשה שהחבילה החדשה תהיה דומה מבחינת התכולה לחבילה
הקיימת , זה מה שענה לי:
החבילה הקיימת: 362 ₪ כולל כמות דקות שיחה חינם בטלפון,
אינטרנט 12 מגה, ממיר HD מקליט + VOD.
החבילה החדשה: 352 ₪ כולל: שיחות בטלפון חופשי ללא
הגבלה, אינטרנט 30 מגה, כל הערוצים למעט חלק מערוצי הפרמיום וממיר HD מקליט אבל ללא VOD.
ע"מ לוודא שהבנתי היטב את ההצעה שאלתי אותו, "האם אתה אומר
שתמורת 10 שקלים פחות למעשה נקבל יותר? (למעט ה VOD), הוא ענה
"כן".
ע"מ לחדד שוב חזרתי בקולי על כל מה שכלול בהצעה שלו תמורת 352 ₪ וביקשתי
שיאשר שזה מה שמדובר, והוא אישר שהבנתי נכון.
מעולה, עברנו לחבילה.
ויהי ערב ויהי בוקר יום חדש (או ליתר דיוק 7 ימים אחרי הפניה הראשונה שלי
להוט בפייסבוק) אני מקבל את התשובה הבאה לפניה:
היי נדב,
אני רואה כי הנושא כבר טופל ע"י מחלקת שירות הלקוחות.
בכל אופן מבדיקה
במנוי אני רואה כי הנך משלם 20 ש"ח עבור ממיר מקליט HD, אני כרגע מעדכן לך הטבה על ממיר VOD שלא תשלם עליו לתקופה של 24 חודשים ואת הממיר MagicHD אעדכן לך במקום 20 ש"ח ל10 ש"ח. אנא
עדכן אותי במידה ואתה מעוניין שאבצע זאת עבורך.
למוד ניסיון מול חברות תקשורת שאלתי את הנציג החביב בחזרה:
כמה
התשלום החודשי הוא בלי השינוי שלך, וכמה אחרי השינוי שלך?
והנה תשובתו:
נדב,
המחיר כעת הוא בסך : 397.24 ש"ח.
כאשר אני מציע
להוזיל את זה ל387 ש"ח.
מי שמופתע מהפרש בין המחיר שהובטח למחיר שעודכן במחשב שיקום,
99% מקוראי הבלוג שנעמדו יכולים לחזור לשבת.
חזרתי אליו עם מה שסוכם בשיחת הטלפון והוא ענה שבאמת אני יושב על מחיר
של 352, אבל הממיר magic hd עולה 20 שקל וה VOD עולה 25. ועל הממיר הוא יעשה לי הנחה של 10
שקלים כך שללא ה VOD נשלם 362.
בשלב הזה שלפתי את ה"קלף" שלי, אמרתי לו שבדקתי שוב את מה
שמסר לי הנציג והנתונים היו אחרים (352 כולל הממיר), נציג הוט כתב בחזרה שאם יש לי
הקלטה של השיחה שאשלח לו אותה, שלחתי.
עכשיו אני ממתין. (הייתי גם מספיק נחמד לשלוח לו רק 13 דקות הקלטה בלי
הקדמה של שעה ו25 דקות של מוזיקת המתנה...)
המלצה שלי לכל קוראי הבלוג: הקליטו את כל שיחות הטלפון שלכם עם נציגי
שירות, ובמיוחד את השיחות בהם אתם מבצעים שינוי במנוי.
אתם שואלים איך:
משתמשי אנדרואיד:
http://play.google.com/store/apps/details?id=sherut3.webview
משתמשי איפון:
זרקו את האיפון לפח ושדרגו לאנדרואיד (או במילים אחרות, חפשו את
הקישור באתר החברה)
למידע נוסף בקרו באתר החברה:
http://www.sherut.net/
** עדכון מהיום (18.8.2013): ***
קיבלתי שיחת טלפון מפתיעה מהנציג של הוט ובסיכומה גם העלה את הדברים על הכתב כפי שביקשתי והנה מה שכתב:
היי נדב, בהמשך לשיחתנו אני דואג שהממיר יעודכן לחינם במקום 10 ש"ח ( ממיר מסוג MagicHD) ויעודכן רטרו כמובן ( זיכוי מזמן העדכון של המבצע)
זאת אומרת שתשלם 352 ש"ח לחודש ללא שירות הV.O.D אותו אשר ביטלתי לבקשתך האישית