לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

A New Beginning



כינוי: 

בת: 84





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

האממ...אז ככה


 

 יום מעצבן!

 

שוב הבוקר שלי התחיל מאוחר.

בבית ספר הייתי אולי שעתיים בקושי והתייבשתי. שעתיים לא שתיתי וחשבתי אני עומדת להתעלף

אני כל הזמן צמאה! יותר כמו אני כל הזמן מרגישה יובש בפה שמחייב אותי לשתות.

אני בלי דברי מתיקה כבר כמעט שבוע (ובשבילי זה וואו אחד ענק) ואני פשוט משתוקקת לשוקולד (החולשה שלי)

ודווקא כשאסור - אז קשה לעמוד בפיתוי. במיוחד היום שחברה שלי פתאום היה לה שוקולד להתחלק בו. (מרפי בן זונה!)

אבל סירבתי בטענה שאם אני אוכל את השוקולד אני ארצה לשתות עוד יותר אז עדיף שלא...היא הסכימה איתי חח.

בכל מקרה חזרתי הביתה והתננפלתייי על המקרר.

אז היום הזה מסתכם לי ב...500 קל' (בהגזמה).

אבל יוצא שלמרות שאני צמאה ומרגישה מיובשת, אני עדיין לא שותה מספיק ובקושי עוברת את הליטר וחצי.

 

היום, ספורט כנראה אני כבר לא אעשה אז יום רביעי, יהיה יום המנוחה הרשמי שלי. (להשבוע).

 

להפתעתי הרבה ישנתי הלילה נהדר. אבל משום מה זה לא הספיק לי ורציתי לישון עוד ועוד. (אחרי שינה של קצת יותר מ9 שעות).

מה שכן, כבר נמאס לי מהסלטים. אני צריכה לגוון. לעשות משהו אחר עם הירקות האלו חוץ מלאכול אותם באותו אופן.

יש הצעות? או ירקות נוספים שאני לא שמעתי עליהם שאפשר להוסיף אותם?

נכתב על ידי , 3/11/2010 19:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

107
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לA New Beginning... אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על A New Beginning... ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)