לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stalker Searching Dignity

עוד אחד שאיבד את היכולת לדבר על מה שבליבו בחיים האמיתיים, אז החליט לתת ניסיון לאלה האלטרנטיביים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2015


אי-פעם

אי-שם

היה היה

נושא שיחה

ונעלם

 

 


 

לאחרונה אני שוב נורא אוהב ומרגיש לרגעים דקים ויברציות של הזדהות טרום דומעת עם השיר הזה והיום עברתי ליד עזריאלי והאזנתי לשיר וזה הזכיר לי שלפני כמה שנים חלמתי שאדי ודר זרק אותי מהגג של עזריאלי ואז התעוררתי. פגשתי היום חבר שלא ראיתי שנתיים לפחות, כנראה שיותר, היה ממש נחמד לשבת בכיכר רבין מסטולים ולדבר בבגרות על החיים, הרבה זמן לא ניהלתי שיחה רצינית, אפילו שהרוב אצלי לרוב מתובל בהומור תת-אסוציאטיבי ובארשת זהה ולכן קצת קשה להבדיל מה רציני ומה לא. התגעגעתי אליו. וכמובן שגם את בסטוש שלי יפיפיונת הנסיכה פגשתי היום לאחר הסופ"ש המלבב שהיה לנו, קודם הלכתי אל הגן שהיא עובדת בו והיו שם ילדים כל-כך קטנים, שכחתי שילדים מתחילים בכזה גודל, אבל חמודים בצורה פסיכית ואז ילדה שאלה אותי אם אני אבא של בסטי ואמרתי לה שלא ואז ילדה אחרת שאלה אותי אם אני אבא של הילדה ששאלה אותי אם אני אבא של בסטי ואמרתי שלא אבל פאק, מקום כזה עושה לך חשק להיות אבא. וכל מני ילדים נתנו לי כיפים וביקשו שארים אותם לתקרה ושיחקתי איתם והיה כזה מהמם. ואפילו הגננת נתנה לי להיות אחראי על שולחן של ילדים בארוחת ערב שלהם סמיילי מאוהב, טוב תם החלק הפדופילי בפוסט. בעצם לא, אחר-כך בסטי הגוגי הקטנה הזאת שאני מביא לה חולצות שקטנות לי של קורט קוביין שלא כיבסתי מאז התיכון ואני פקדנו בית קפה שכונתי בדרום תל-אביב שכבר היינו בו בשבוע שעבר ועשינו הפעלה מוזיקלית ספונטנית לילדי עולים, היה שם איזה ילד דתי גאון אחד בן 13 שנראה צעיר יותר שישב איתנו גם בשבוע שעבר והוא פשוט גאון עם אינטיליגנציה מופלאה, זה לא להאמין כמה אפשר ללמוד על החיים מילד שעוד לא חגג בר-מצווה וכמה אפשר לחייך. בסטוש ואני התאהבנו בו קצת והיא שאלה אם היא יכולה להיות אמא שלו והוא אמר לה שכבר יש לו אמא. אבל כזה חמוד וגאון ומיוחד!! זהו עכשיו נגמר החלק.

 

חלק 2: היה כל-כך כיף לא להיות שלושה ימים בעבודה

 

היה כל-כך כיף לא להיות שלושה ימים בעבודה, אני לא כזה מתגעגע ולא כזה בא לי לחזור מחר. אבל אני אחזור ואיבלע בה ברצף עד יום ראשון הבא, זה לא שיהיה לי רע, אני אהיה הרי במצב תודעתי אחר.

 

חלק 3

 

הספקתי לקנות צ'יטוס חצי דקה לפני שהמוכרת בפיצוציה סגרה את הפיצוציה כי ידעתי מה הולך להיות הלילה. אבל בלי קשר סיימתי לצפות בשובר שורות ועכשיו אני לא יודע מה לעשות כל-כך במחשב כי מרוב הבלוגים די נמאס לי (ש-ק-ר) ואמרו לי לראות משחקי הכס ואז אמרו לי שאני לא אבין את שתי העונות הראשונות אז אני מרגיש בלבול בנוגע לזה, וגם מעט תסכול משאין לי מה לעשות במחשב. הלוואי שהיה לי פייסבוק, הייתי מרגל אחרי כולם ומוצא לעצמי השוואות שהופכות לזרזי התאבדות. 

נכתב על ידי stalker searching dignity , 22/6/2015 01:18  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  stalker searching dignity

בן: 31




75,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstalker searching dignity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stalker searching dignity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)