לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stalker Searching Dignity

עוד אחד שאיבד את היכולת לדבר על מה שבליבו בחיים האמיתיים, אז החליט לתת ניסיון לאלה האלטרנטיביים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

6/2015

סירנות




אני מאוד מחובר לשיר הזה בימים האחרונים וגם הדרך הכי טובה להתגבר על שיר היא להקליט את עצמך שר אותו ואז להאזין לזה מלא פעמים, זה כמו לרצות מישהי ולאונן מלא על חזיונה אבל אתה לא תהיה מסופק אם לא תהיה איתה, או כמו לרצות משהו ספציפי לאכול ואז לאכול משהו אחר כדי להעסיק את הקיבה אבל בעצם אתה לא מסופק כי אכלת משהו שלא נכון. זה לא בדיוק כמו המטאפורות שכתבתי עכשיו אבל אני די מסטול עכשיו אז אני לא כזה טוב בלחשוב על דימויים מתאימים ובשורה התחתונה אני סתם אוהב להקליט את עצמי שר שירים שאני אוהב ואז להאזין להם ואני יודע שזה לא קרוב למקור ובסטי אמרה לי גם לא להקליט את השיר הזה ויש לי ערוץ יוטיוב שאני המבקר הכי פעיל בו, אני יודע שלרוב יש לא מעט זיופים אבל איכשהו אני כמעט אובססיבי לזה לפעמים וזה כאטילו אמור לעורר סלידה, אבל זו לא הכוונה שלי.

נכתב על ידי stalker searching dignity , 25/6/2015 18:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  stalker searching dignity

בן: 31




75,377
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstalker searching dignity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stalker searching dignity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)