לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Stalker Searching Dignity

עוד אחד שאיבד את היכולת לדבר על מה שבליבו בחיים האמיתיים, אז החליט לתת ניסיון לאלה האלטרנטיביים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

11/2021


בימים האחרונים ואולי האחרונים שלך מעל פני האדמה אתה אוכל את האוכל של שתי נשים שאתה לא רוצה לראות, אחת לא ממש גידלה אותך והשנייה לדבריך הקטינה אותך אחריה, בלילה לכלכנו על כולם. אתה בכלל בקטע של האחיות, אהבה שנאה שכזאת, דמויות נשיות בלי מחויבות רגשית, הן קוראות לך חמוד ואתה מורשה להתנהל כתינוק. אני מנסה לגנוב סיגריות למרות שאתה לא רוצה להיות לבד גם לא לרגע, אני יוצא ומעשן שתיים בכל פעם. אתה שואל איך הגעת למצב הזה, התשובה שלך ושלי לא מדי שונות. מוחך התחמן חזר לתפקד, אתה מציע כל מני דברים שיסבכו את כולם, אתה גם רוצה לקום מהמיטה והאחות מסרבת אז אתה פונה לאח של בתך, הוא צוחק במבוכה. אני בעיקר תוהה מתי ואיפה לחרבן, יש שירותים בכל קומה ואין לי צורך קונקרטי, אני סתם אוהב.
נכתב על ידי stalker searching dignity , 27/11/2021 09:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




כינוי:  stalker searching dignity

בן: 31




75,379
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , פילוסופיית חיים , סגידות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לstalker searching dignity אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על stalker searching dignity ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)