לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2004    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

טבע


 

תחדול מלנסות להכתיב את הטבע- הוא הפסיכופט הקדוש

לא תוכל להחלץ מחלציו, כל הנאתו מתרכזת בקריעת הקרום הרגיש

פעם הם קראו לזה בריזה של אושר

לא, אל תתאמץ, אין בתחינות האלו שום השפעה, הן בשבילו גירוי שלא פוסק

גם אל תשאל איפה נמצאת תחנת הפרידה, ואל תתכונן.

 

עכשיו יש בך האומץ לרצות לבטל את חשיבותו, תראה גם הוא יתפוגג

כל הרצונות שהיו בי נקרעו ותוכנם נשפך, לפעמים אני מדמיינת איך אחתוך את גופו

והוא רואה ומגחך כמו צפה בקומדיה טובה של מרתף עינויים.

 

אתה רואה את שרידי היבלות מתחת לשמלה? זה מלהיט את תאוותו, תשמע איך הוא נוהם ללא הפסק.

לא אל תתעצב, כתוב בכניסה "העצב אינו רשאי להתקיים כאן".

 

זה לא שאין לי רשות דיבור, אני...

אני שותקת מטעמי צניעות,  חוץ מזה יש לי את חרות המחשבה

לא, אל תקרא לזה חולשה, זה גבול הנשיות, אני יודעת- אני הייתי פעם אישה.

 

הנה רמיזה מרחפת בחלל האויר

שומע?

איבדת את הזכות לאינטימיות

זו התעוררות למילוי תשוקותיו של הפסיכופט הקדוש

קום

תראה לו איך צחצחת יפה את הישבן.

 

נכתב על ידי , 14/12/2004 23:57  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SKIN ב-28/12/2004 19:01



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




4,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSKIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SKIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)