לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2005    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2005

אידיוטית


אני עירנית וכל כך עייפה, יש בי עשרות מחשבות שנחשבות בו זמנית, הכל נראה חסר משמעות, מטופש.

אני לא מבינה למה אני כועסת, למה עצוב לי כל כך, למה אני בורחת מלהרגיש את מה שיש בתוכי עכשיו, אני מחפשת להתעסק בכל דבר אחר רק לא בעצמי, אבל עצמי כל הזמן נדחפת וחונקת בגרון ובועטת בבטן וצורחת בראש, ותקועה כמו עצם ב...

אני לא מבינה למה דברים מלוכלכים מרגשים אותי, ואם זה נכון להכנע להם, אבל אני נכנעת.

 אני לא בטוחה שזה עושה לי טוב, אבל אני נהנת.

אני לא בטוחה שאחרי שנגמר אני בוכה, אבל אני לבד בחדר אז היבבות בטח שלי.

 

זה לא יגיע לשומקום אז אפסיק. כי זה במילא ישאר אצלי.


לא ממש קשור, אולי כן, ובכל זאת בא לי אז...

 

 

אשאר בתנוחה האידיוטית הזו

עד בכלל

עד תאמר לי לחדול-

ללקק או לחדור לתוכי

במה שתבחר בשבילי

עד ארגיש את שדיי צונחים

וכובד משקלם -

מושך את  גופי להיכנע

רק משיכתך תרומם תחרוק ברכיי

בחבל שהוסווה עמוק בתוך עורי

טקסטורה אחידה סגולה כחולה

אשאר יציבה ואידיוטית

רטובה מוכנה - אחייך

עד ייגמר הריקוד

 ואמשיך

עד אנקה גמירתך

ולא אצנח עד תאמר

עד בכלל

אל תכעס.

 

 

 

נכתב על ידי , 11/1/2005 04:05  
51 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של SKIN ב-13/1/2005 08:32



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה




4,500
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , יצירתיות , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSKIN אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על SKIN ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)