לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

kesi



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

11/2010

שיקק או שוק -תחרות


אולהההה אמיגוססס שאלוםם לכולם אני שמחה להודיע לכם שאני פותחת תחרות חדשה ולתחרות הזאת כמו שכולכם מכירים מלכת היופי אני רוצה לראות שאתם מביאים לי תמונות של מפורסמים ממש אוהבים עליכם האם זה שוק או שייקקק ?

והילדים יבחרו יהיה סקר ואני יבחר איתם בעקרון ההצבעות של הילדים ייעזרו לי ..

אז תרשמו  בבקשה !

עם לא יהיהו 10 ילדות אני לא ייפתח תתחרות

למלא תפרטים הבאים :

שם :

גיל :

חברה באלכם להביא לתחרות :

איזה מפורסמת אני מאוד אוהבת :

תוכנית האוהבה :

תמונה של המפורסמת עם האופנה :

האתר שלי \ או הבלוג :

חייכן שלי :

מספר הבלוג עם ישלכם בלוג

מה אני רוצה שיהיה במלכת היופי :

האם זה פעם ראשונה שאני משתתף במלכת היופי :

וכמובן שילדות אחרות מאתרים יכולים מטיפו מטואול מכל מקום לא רק מהבלוג

אוהבת המון <3

שלכם : שובלייי <3

נכתב על ידי , 6/11/2010 13:23  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בלוג אופנה


spyss1l7z7yb3se06mye
בלוג אופנה !!
שאלוםםם hola
 
כן כמו שאת רואים פתחתי בלוג חדש זה הבלוג הראשון שלי ואני מקווה שהוא יצליח
בלי הרבה חפירות ניגש לעניין ..
 
אוהבים כמעט מלאכים ?
 
אוהבים מפונקים ?
 
אוהבים תוכניות אופנה ?
 
איך כל הדברים האלו קשורות לאופנה מיד תגלו :]
 
אופנה סיכום בקצרה : אוקיי כמו שכולם יודעים אופנה ואואואוו אופנה הופההופההופהה
אופנה זה בגדים נעלים ועוד .. אופנה באה בכל מייני כיוונים איך להתלבש רובכם ודאי לא יודעים
אופנה זה לא חייב רק להיות מותגים זה יכול להיות משהו זול כמו מותגים אופנה זה גם שו וגם שיקקק
השיקק זה רק מאוד יפה הכוונה השוק שזה פחות יפה זה אותו הדבר רק עם יודעים להתאים את המכנס
לחולצה או את החצאית או השמלה בכל אופן שיקק או שוקקק מזה משנה יש אופנה אז זרמו אבל ברגע
שאין אופנה זה מבאס שאנשים לא יודעים בשבילם איך להתלבש מה לקנות איזה מידה צריך מה באופנה
 
 אופנה חבר'ה - זה מה הבגדים שבאמת באמת באופנה ועוד ..
 
עם באלכם קראו את הסיכום בקצרה עם לא באלכם דלגו והגעתם לשלב שבוא תראאו איך באמת להתלבש ..
 
כנראה רובכם עדיין לא יודעים
 
איך להתלבש לביצפר ?
 
אני לא יודעת מה איתכם אבל אצלי חייב סמל ביצפר זה קצת משעממם אז אתם יכולים לקחת תחולצה ולגזור אותה
או פשוט לכתוב עלייה דברים חמודים O:
בכלליות הכי יפה לתפור עלייה דברים חמודים אבל איך שבאלכם כל העצות חמודות וטובות ^^
 
הינה כמה תלבושות
 
 
כמובן חולצת ביצפר עם מוטר לכם באליי הכי כיף לכם .. לפעמים זה לא הכי כיף כי יש ילדים שאין להם כסף ובמעט שיוכלים לעזור להם
ולייחד את ביצפר זה חולצת ביצפר ומכנסיים אפילו נעליים תואמיים !
 
זה בקטנה אני יכולה להביא לכם עוד מלא תמונות אבל בעקרון מזה תמונות שתקנאו ולא תקינו קדימה תזיזו תעצמכם ותשנו דברים בתלבושת
ביצפר שלכם כמובן עם אישור מהמחנכת רכזת וכדומה !!
מקווה שהבנתם !!
 
 
מחר יש לכם מסיבה ואתם לא יודעות מה ללבוש הינה פה אני באה לתת לכם הרצאה מגניבה למרות שהרצאות משעממות אבל ההרצאה שלי תקפיץ
אותכם גם עם אתם לא רוצים ללכת או לא יודעים מה ללבוש או בגלל בגדים לא באלכם ללכת אז הינה משהו שיקפיץ לכם את האופנה
 
אני מעדיפה עם זה אירועים שמלות
 
עם זה יומלדת של חברה או של משפחה ועוד .. אז חולצה עם מכנס , אונ אפילו שורט
 
עם זה חגיגה או לא משנה מה גם משהו יפה ומתאים  עזבו אותכם דיבורים תראו על התמונות ותגינבו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
גם קרדיט על התמונות חלקם מאיזה בלוג :]
התמונות ורק התמונות שהוצאתי חיפשתי אותם ומצאתי
 
עזבו דיבורים וחפירות נמאס לכם לשמוע שאתם לא יודעים איך להתלבש קבלו עוד הרצאה מהממת
 
ההרצאה : תחפשו תחפשו ולא תבינו איך באמת מתלבשים לבוש לא דוופקא חייב להיות משהו משעממם
או משהו מושך או סתם משהו לזרוק על עצמך יש כאלו שבוחרים איך להתלבש יש רוקסטים פרחות ועוד ..
אני לא חושבת שדוופקא חייבים להתאים לפי סגנון אבל עם כבר סגנון תבחרי ותשאלי את עצמך כמה שאלות
כדי לדעת איך להתלבש
 
לאן אני הולכת ?
 
לכמה זמן ?
 
איזה סגנון אני ?
 
מה אני באמת רוצה ללבוש ?
 
מה מתאים לאיפה שאני הולכת ללבוש ?
 
איך אני יעשה מראה שייקקק ?
 
שיקק או שוק הינה הגענו לחלק המעניין אריי שענית לעצמך בלב או בדף או במחשב או בטלפון או אפילו לאסמאס לחברה את התשובות אז הגיע הזמן להתחיל
להתלבש מה אני רוצה שוק או שיקקק ברור שכולכם תבחרו בשיקקק אז למה זה חייב להיות מותגים ממש לא שמי עלייך חולצה מכנס ותבחרי לך תבגדים זה לא תמיד חייב להיות תואם אחריי השאלות ששאלת תעצמך תדעי איך להתלבש למדתם משהו חדש נכון היה שווה לקרוא תכתבה ?
 
אז יאללה חב'רה תעשו לייק !
איפה שבאלכם רק תצטרפו לחברים תכתבו הודעות ומלא תגובות יישמח לשמוע את דעתכם
 
כמה תמונות שימטיקו אותכם וייגרמו לכם לקנות תבגדים האלו
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
יאללהה חב'רה אהבתם תכתבה תלחצו לייק מקווה שעזרתיי לכם !!
 
שלכם שובלוש <3
 
קדימה לייק
 
לייקק
 
לייקק
 
ליייקקק
 
 
...
 
...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
נכתב על ידי , 5/11/2010 13:15  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: 



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

78

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)