לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-פה אמור להיות איזה בולשיט על משמעות החיים לא ?-


חיפשתי מקום לכתוב בו על החיים שלי. מצאתי (: זה שכל העולם רואה זה פרט שולי XD

Avatarכינוי: 

MSN:  לא פה ><





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010


סקיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייטבורד *~*

למדתי לנסוע על סקייט D:

וכל הזמן החברים המפגרים שלי הריצו שירים של גייז מקפצים ברקע XD

והיה אחד הטובים :D

ואמא עצבנית שלא התכוננתי למתמתיקה -.-

ואני חוסך לסקייט טוב ב200 שקל *-*

וזה כזה משחרר D:

למרות שהרגליים שלי עוד שנייה מתפרקות

ושאמא שלי עצבנית רצח

ושלא שמעתי מוזיקה נורמאלית 4 שעות ><

 

 



קיצר, הסופ"ש הלא משו הזה עבר לגמרי, והתעודדתי, ואני הולך להכיר טונות של אנשים חדשים בסקייט פארק עוד כמה ימים, וזה כזה קטלני D:

 

אין לי הרבה זמן אבל היה חשוב לי לעדכן כי לא כתבתי אתמול X:

אתמול היה יום מגניב D:

למדתי עם כמה חברים למבחן.. הבזבוז זמן השתלם ואני הולך להצליח בו (אני מקווה).

והייתי עם אחותי כפרעלייה ועם חברות שלה D:

והייתי בהארי פוטר 7, והזונות שם שימו לב ספוילר- הרגו את דובי -.- הגמדון בית החמוד הזה מהסרט השני מת ><

גאד דאמיט זה פאקינג הביא לי עצבים XD

לסיכום יום מגניב לגמרי (:

וגם היום היה לא רע בכלל, והיום הלא טוב שהיה יצא לי מהראש לגמרי D:

 

 



 

מה שלמדתי מכל העסק הזה של הימים הטובים והפחות טובים בשבוע הזה זה ש.. *מפה לשמוע את השיר שיש בסוף, זה מתאים לאווירה XD* אם לדוגמא היום הייתי עדיין מבואס מיום שישי, לא הייתי מנסה אפילו את הסקייט, ואתמול בכלל לא הייתי טורח לצאת מהבית לסרט ולהיות עם חברים, ואני לא מתחיל לדבר על להיות עם בנות.

אז אם תהיו מבואסים תמיד- אףפעם לא תנסו כלום, וככה בעצם במצברוח לא ישתפר בחיים.. אז לכל האימואים שאולי יוצא להם לקרוא את זה- אל תשארו סגורים בתוך עצמכם! זה משתלם לצאת החוצה (:

ועוד משו, תודה לכל מי שמגיב בזמן האחרון, וכל מי שנכנס, וכל מי שנרשם, זה ממש חשוב לי, ואני אנסה לכתוב דברים מעניינים יותר מהפוסט הזה בהמשך D;

 

John Lennon - Imagine

 

 

Imagine there's no Heaven 
It's easy if you try 
No hell below us 
Above us only sky 
Imagine all the people 
Living for today 

Imagine there's no countries 
It isn't hard to do 
Nothing to kill or die for 
And no religion too 
Imagine all the people 
Living life in peace 


You may say that I'm a dreamer 
But I'm not the only one 
I hope someday you'll join us 
And the world will be as one 

Imagine no possessions 
I wonder if you can 
No need for greed or hunger 
A brotherhood of man 
Imagine all the people 
Sharing all the world 


You may say that I'm a dreamer 
But I'm not the only one 
I hope someday you'll join us 
And the world will live as one 

 

אין בשיר הזה הרבה טקסט.. אבל יש בו הרבה יותר משמעות מרוב השירים שאני מכיר (:

I hope someday you'll join us 
And the world will live as one..:)

ליל"ט אנשים D:

נכתב על ידי , 21/11/2010 22:52  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אז כמו שכתבתי אתמול אני מחכה בטירוף לסופ"ש הזה, והאמת שהוא התחיל אחד הטובים, חוץ ממשו אחד קטן (או גדול) שקרה בסוף הערב, בסביבות 12 ורבע (רבע שעה לפני שאני כותב את המילים האלה, טוב, התמכרתי לבלוג T.T) ואני אתחיל דווקא ממנו P:

 


אני חוזר מהיציאה, עם עוד 9 אנשים, 3 בנות והשאר בנים נראהלי, היינו קבוצה קטנה יחסית למה שהלך קודם, זה היה בדרך הביתה כבר אחרי שהמשטרה באה לגרש את כולם.

עברנו מול שער של בית ספר יסודי.. הקטע שלו זה שהוא מוקף בגנים, ככה שהמשטרה לא יכולה להגיע לשם באוטו, ובגלל שאין תקציב למספיק אנשים שיסתובבו ברגל אף אחד באמת לא הגיע לשם, מקום דיי מפחיד בתכלס, מול השער יש סלע, ועליו פסלים מוזרים.. לא מוסברים.. אווירה הזויה. אני חושב שכל מי שהיה בקבוצה הזאת כבר רצה לעבור את המקום ולחזור לאיזה המואר. 

ראינו שם על הסלע הזה חבורה של 5-6 אנשים, ועוד 2 בנות איתם. אני לא אגדיר אותם כ'ערסים' או 'פרחות', מהסיבה הפשוטה שאני לא מאמין בהכללות האלה, זה כמו לקרוא לכל מי שלובש שחור ושומע רוק 'פריק'. פשוט אדיוטי. וזה דעה קדומה על אנשים שלא תמיד צריכה להגיע להם ><

אז קיצר עברנו לידם, לובשים טרנינגים וסווטשרים של אדידס, לבנים, כיפות, גם לבנות, שרשראות מגן דוד מכסף, מחזיקים ביד סיגריות, באמצע הסלע הייתה נרגילה אני חושב, ולידו ד"א היה ספסל שעליו ישבו הבנות.

האנשים- מסוממים מהתחת. בני 16-17-18 לדעתי.. דפוקים לגמרי.

ואין משטרה.

ואנחנו עוברים.. אחד מהם החליט לקום מהסלע, והוא מתחיל לדחוף את חבר שלי.. 'זוז זוז מפה.. זוז' והוא מה יש לו לעשות.. 'טובטוב אני זז', בום בעיטה. 'זוז כבר סעמק!' 'נו אני זז תרגיע'. פה הוא לגמרי התעצבן.. התחיל לבעוט בו חזק וגם בי ובאחרים.. הבנות שהיו איתנו כבר הספיקו לזוז.. ועוד 2 מהבנים אלוהים יודע עד עכשיו לאן הם נעלמו. זה שבעטו בו בהתחלה הלך בדיוק הייתה לו פנייה לבית שלו. נשארנו 3.

בעיטות. דחיפות. לחץ ><

פשוט לחץ ><

יותר מפחד.. אני לא פוחד בד"כ מסיטואציות כאלה ומשתדל לא להלחץ בקלות.. אבל תדמיינו את זה.. הייתי דיי לבד.

אחד מהם.. גבוה רזה עם סיגריה ביד תופס אותי מהכתף כזה.. כמו שמחבקים חיבוק מתמשך כזה תוך כדי הליכה.. נו הבנתם ><

'בוא בוא אני רוצה לדבר איתך..'

'לא לא צריך אני בדיוק הולך'

'לא נו בוא רק שנייה'

*רק שתדעו, כדי שאני לא אצא לגמרי דפוק, הוא לא עשה כלום עד עכשיו ואם אני זוכר נכון הוא אפילו אמר להוא שהתחיל עם הכל להפסיק פעם אחת*

'טוב רק שנייה אבל'

מפה זה כבר כאב -.-

הוא תפס לי את השיער מאחורה ><

משך. חזק. מאד.

הרגשתי שהשיער שלי עוד שנייה יוצר עם כל העור שבאיזור.

הוא שם לי רגל הזבל, נפלתי אחורה.

היד שלי השתפשפה ברצפה. חזק. דם.

זה באמת כאב S:

בעיטה כשאני על הריצפה ><

מהר מי שהיה איתי נתן לי יד ורצנו משם.

רצנו עד שהגענו לסוף השביל.. שם מגרש חנייה.. לפה המשטרה יכולה להגיע. הרגשתי בטוח.

הבנות חיכו לנו שם.. אני מבין למה הם לא חזרו.. אין מה לכעוס על זה.

היינו בהלם.. פשוט עמדתי שם בשוק..

היד שלי מאחורה טפטפה דם.. היא עדיין מטפטפת.

זה ממש ממש שורף ><

אחרי כמה דקות כשכמעט התחלנו להמשיך להתקדם.. קלטנו שאחד נשאר שם ><

דאממממממ איפה הוא ?!

סעמק אני לא מאמין שהשארנו אותו ><*

ואז הוא בא.. מסכן. אני פאקינג לא מאמין שלא חשבתי עליו באותו רגע.

טוב בעצם באותו רגע אני מאמין.. אבל כמה שניות אחרי O:

בכל מקרה הוא חזר עם פנס מטורף בעין.

סגול כחול כזה, ממש רואים אותו.

חבורה של זונות. מסוממים. חולי נפש ><

אני לא מאמין שהם עשו לו את זה.

ואני לא מאמין שאני השארתי אותו ><

הלילה אני כבר לא אשן -.-

המסקנה שלי מכל הסיפור הזה- לא לזלזל בהם. פשוט לא.

אם אמרו לכן שהחברה האלה עושים סמים כל היום, מעשנים, מזדיינים, גונבים, אולי אפילו רוצחים- אל תזלזלו. 

אולי זה נכון? ואם זה נכון.. תגיעו אליהם במחשבה שזה לא הגיוני.. מה יקרה אז? בום אתה על הרצפה. בום הוא מוציא סכין. בום המעיים שלך גם על הרצפה.

לא לזלזל בחברה האלה.

למזלי יצאתי בחיים. 

אני אפילו לא פצוע.. טוב אולי קצת ביד, וסימן כחול בצד מהבעיטה, אבל אני לא מחשיב את זה אפילו. אני שמח שאני פה בבית חיי קיים נושם אוכל תפוח ומעדכן את הבלוג המגניב שלי (:

אבל מי יודע.. אולי זה היה יכול להסתיים אחרת.

אם מישו מהמתחכמים היה בא אליו.. הוא היה נופל על הרצפה חוטף בעידה ומחזיר.. כל החבורה שהייתה שם הייתה נכנסת בו. הסיכויים שהוא היה יכול ללכת אחרי זה קטנים מאד. לא לנסות.

זה מה שקרה לחבר השלישי, הוא פשוט יצא רק עם פנס בעין בגלל שהוא לא עצבן אותם יותר.. אולי גם הרביצו לו עוד מי יודע.. לא שאלתי.. התקדמתי איתם, ואחרי כמה זמן פניתי הביתה וזהו לא מעניין אותי יותר. פשוט.. צריך להיות מודעים לכל השיטים האלה זאת המטרה של החפירה הזאת ><

 


ובנימה קצת יותר אופטימית, הייתי היום במסיבה, יומולדת, הפתעה, הפעם עם מוזיקה נורמאלית [בניגוד למה שהיה במסיבה הקודמת], והיה ממש מגניב (:

ואחרי זה הלכתי ליציאה, וגם היה ממש מגניב, ובעצם רק החלק הזה הרס הכל S:

טוב הוא לא הרס.. עדיין יש לי מצברוח טוב.. אבל אפשר היה להגיד שזה היה שישי קרוב מאד למושלם אם לא היה את החלק הזה D:

אה ואם כבר ניצלתי את הפוסט החופר הזה בשביל לעורר מודעות לגבי אנשים.. אה.. מפוקפקים נקרא לזה.. אז יש עוד משהו.

 


מכירים את זה שאתם בפייסבוק, או בכל אתר אחר, או ששלחו לכם מייל כזה, או כל דרך אחרת שבה אפשר להפיץ- יש הודעה שכתוב בה משו בסגנון 'XXX חלה לפני שנתיים בסרטן הזה והזה וכדי שהוא ירפא צריך ככה וככה כסף/תורם מאד מסוים/ניתוח מאד מסובך/טיסה מאד יקרה' או משו בסגנון? 'תרמו שקל אחד ע"י שליחת SMS ל*********'. תכלס, את מי זה מעניין שXXX חלה סרטן ושתורם עם סוג דם Q צריך לתרום לו כליה ורבע? זה לא אתם ולא אף אחד שאתם מכירים אז מעניין לכם תתחת. אבל אם זה היה אתם? או נגיד אבא או אח שלכם? אני רוצה לראות מישו אחד שלא היה חוטף עצבים אם היו אומרים לו שאבא שלו חולה סרטן ואין מספיק תורמים בשביל לגייס כסף לניתוח מתאים. וזהו וזה נגמר. והוא מת. דמיינו את זה שנייה.. לא נחמד נכון?

יופי. אז אני אומר, תקדישו דקה מהזמן שלכם, דקה אחת מתוך הכמעט 1500 שיש לכם ביום, ושלחו תSMS המסכן הזה למספר ולאיש שבעצם מעניינים לכם תתחת. למה? כי זה אכפתי, זה מתחשב, זה עוזר, זה נחמד, וכי ככה הייתם רוצים שיחשבו אם אתם או מישו קרוב אליכם היה צריך את הSMS הזה.

אני לא מתכוון לתת עכשיו אתר שבשבילו כתבתי את כל זה, משו בסגנון של דוד שלי שצריך ניתוח או משו כזה, לא, אני כותב את זה כי באמת אכפת לי. וכי מה לעשות זה נכון שכל שקל משפיע אבל שקל אחד או שניים לא יממנו מליוני אנשים חולים ופגועים שיש בעולם, צריך את כולם \:

 


אז בגישה הזאת, שיר שסוגר את הערב הזה, מרגש רצח, והקליפ מדהים:

 

Nickelback - If Everyone Cared

 

 

From underneath the trees, we watch the sky
Confusing stars for satellites
I never dreamed that (...) you'd be mine
But here we are, we're here tonight

Singing, "Amen I, I'm alive"
(I'm alive)
Singing, "Amen I, I'm alive"


If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died


And I'm singing
Amen I, Amen I, I'm alive
Amen I, Amen I, Amen I
(I'm alive)


And in the air the fireflies
Our only light in paradise
We'll show the world they were wrong
And teach them all to sing along

Singing, "Amen I, I'm alive"
(I'm alive)
Singing, "Amen I, I'm alive"


If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died


If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died


And as we lie beneath the stars
We realize how (big)small we are
If they could love like you and me
Imagine what the world could be

If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died


If everyone cared and nobody cried
If everyone loved and nobody lied
If everyone shared and swallowed their pride
Then we'd see the day when nobody died


We'd see the day, we'd see the day
(When nobody died)
We'd see the day, we'd see the day
(When nobody died)
We'd see the day
(When nobody died)

 

ממליץ לשמוע את השיר עם המילים ואז בנפרד לראות את הקליפ.. יש בו כמה סיפורים מדהימים (;

 


 

דאמ אני פאקינג כותב כבר שעה וחצי XD

העיניים כואבות כבר מהמחשב הזה ><

למה כל מה שכיף חייב להרוס משו ? T.T

-לא, לא להכנס לזה, אני אתחיל לחפור שוב XD-

מחר לא תהיה לי שנייה פנויה.. נקווה שאני אספיק לכתוב פוסט בערב לפני השינה P:

לילה טוב לכולם, ותחשבו על מה שכתבתי, באמת השקעתי ובלה בלה בלה..

נכתב על ידי , 20/11/2010 00:32  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הברזה מבצפר וצפיות לסופ"ש D:


כן. אז אתמול היה חרא יום.

והאמת זה לא משנה מה היה, כי תכלס זה היה וזה עבר, ולמזלי בניגוד להרבה דברים רעים שקרו לי *מסתבר שכמעט כולם -.-* אני יכול להיות בטוח שזה לא יחזור D:

אז אין סיבה סתם להתעצבן, אני אופטימי ומאושר והשם של הבלוג לא הולך להשתנות <: -הערה לעצמי-


 


 

היום המצב השתפר והרבה.

לא הייתי בבצפר. אין לי פשוט זין למקום הזה ><

והאמת שהמסה המטורפת של השיעורים והעבודות לא במיוחד עזרה לי אתמול כשלא הרגשתי מי-יודע-מה T.T

בבוקר לא היה לי כח, והחבר שבא אלי בד"כ בבוקר ואנחנו הולכים ביחד לבצפר היה חולה, ובקושי ישנתי, ואח שלי גם נשאר, אז פשוט לא יצאתי D:

בהתחלה זה היה מרוב באסה ומזה שלא היה לי כח לאנשים, ואחרי זה זה פשוט היה יום חופש מכל החרא הזה שנקרה ילדות.

מה שמפחיד זה כמה שהבית ספר דופק לנו את היום- ושלא תבינו לא נכון, אני מציאותי, ואני לא חיי בסרט שאפשר היה לחיות בלי המסגרת הזאת, אבל למה ככה?

לוקחים לנו חצי מהיום, ובעצם גם את החצי השני כי צריך לקום מוקדם, את מה שנשאר ממנו דואגים למלא לנו בשיעורים ועבודות, וכדי לוודא שלא יהיה לנו שנייה פנויה- אז יש גם מבחנים להתכונן אליהם.

לא יכלו לעשות שנקום בצורה נורמאלית, והבית ספר יתחיל, נגיד, ב1? ואז עד 6-7 נהיה בבית ספר, נחזור, נתארגן, נצא, נישן טוב, ובבוקר למחרת נתחיל את השיעורים והעבודות? כזה קשה? אבל לא. משרד החינוך עלק. מנסים לחנך דור שלם עם חוסר של 4 שעות שינה כל לילה T.T

טוב סיימתי לחפור על בצפר, אפילו את עצמי אני כבר משעמם עם זה.

 

 


 

מה היה בהמשך היום-

שיעור גיטרה- עבר אחד הטובים, למדתי קטע של SRV *~*

מפגש עם חברים שלא הייתי איתם כבר מלא זמן אחרי בצפר- גם היה מעולה D:

הברזה מיציאה שהזמינו אותי אליה- שוב אני יוצא מזניח ><

התכוננות למבחן באזרחות- זה פשוט תפס חלק גדול מדי מהיום בשביל לא לכתוב את זה פה -.-

בתכלס- אחלה יום (:

 



 

מחר - ס ו פ " ש DDD:

איך חיכיתי ליומיים האלה :D

זה הולך להיות סופ"ש של שיחות נפש.

אני כ"כ רואה את עצמי חוזר הבית ביומשישי/שבת ב4 בבוקר וכותב פוסט על איזה תגלית שהייתה לי בשיחה של שעתיים עם מישהי שלא הכרתי לפני זה XD

מסקנות מהיום:

להבריז מבית ספר - מעולה. מעולה מעולה מעולה. אבל לא להבריז כל יום כי אמא תתעצבן מדי T_T

לחזק קשרים עם אנשים נוסטלגיים - גם מעולה מעולה מעולה, ויכול להיות ממש מצחיק אם אתה הולך לבית עם ילד בן 4 וכלבה זקנה XD

חשבון טלפון של 600 שקל - לא. טוב. בכלל.

העונה החדשה של הפיג'מות - לא מצחיק בשיט XD

 

 


 

אז עד מחר:

Alice Cooper - School's Out

 

Well we got no choice
All the girls and boys
Makin all that noise
'Cause they found new toys
Well we can't salute ya
Can't find a flag
If that don't suit ya
That's a drag

School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces


No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks


Well we got no class
And we got no principles
And we got no innocence
We can't even think of a word that rhymes

School's out for summer
School's out forever
School's been blown to pieces


No more pencils
No more books
No more teacher's dirty looks


Out for summer
Out till fall
We might not go back at all

School's out forever
School's out for summer
School's out with fever
School's out completely 

 

וואי הגעתי למסקנה שהשירים שאני מפרסם פה מה זה מזכירים לי תקופות טובות מפעם O:

ערב חסר לימודים לכולם *~*

schools out forever!!

amen.

נכתב על ידי , 18/11/2010 20:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תגובה מוגזמת ליום מאכזב.


אינלי זין לכלום ><

הסבר והכל מחר.

ליל"ט S:

 

daniel powter - bad day

 

 

Where is the moment we needed the most?
You kick up the leaves and the magic is lost
They tell me your blue skies fade to grey
They tell me your passion's gone away
And I don't need no carryin' on

You stand in the line just to hit a new low
You're faking a smile with the coffee to go
They tell me your life's been way off line
You're falling to pieces every time
And I don't need no carryin' on

'Cause you had a bad day, you're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
, you tell me don't lie
You work on a smile and you go for a ride

You had a bad day, the camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day

Well you need a blue sky holiday
The point is they laugh at what you say
And I don't need no carryin' on

you had a bad day, you're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
, you tell me don't lie
You work on a smile and you go for a ride

You had a bad day, the camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day


Sometimes the system goes on the blink
And the whole thing it turns out wrong
You might not make it back and you know
That you could be well oh that strong
And I'm not wrong

So where was the passion when you need it the most?
Oh you and I
You kick up the leaves and the magic is lost

'Cause you had a bad day, you're taking one down
You sing a sad song just to turn it around
You say you don't know
, you tell me don't lie
You work on a smile and you go for a ride

You had a bad day, the camera don't lie
You're coming back down and you really don't mind
You had a bad day
You had a bad day


Had a bad day
Had a bad day
Had a bad day

שיר אחד הטובים.. מתאים לי עכשיו :\

נכתב על ידי , 17/11/2010 22:37  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  


© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsomeone :DD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על someone :DD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)