לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

-פה אמור להיות איזה בולשיט על משמעות החיים לא ?-


חיפשתי מקום לכתוב בו על החיים שלי. מצאתי (: זה שכל העולם רואה זה פרט שולי XD

Avatarכינוי: 

MSN:  לא פה ><





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2010

יום דפוק?


פאק מאיפה להתחיל? יום כזה ארוך ומוזר S:

קיבלתי 48 במתמתיקה O:

מזל שזה רק בוחן ><

אני חוזר הביתה, אומר לאמא על הציון, היא מציעה מורה פרטי, כפרעליה D:

לא צריך מורה פרטי. אני אסתדר לבד (:

אחריזה הלכתי לגיטרה, איזה שחרור.

שעה וחצי ניגנתי בלי הפסקה, איזה מגניב זה היה :D

כשסיימתי החלטתי שאני אעשה משו בבלוג, לא כתבתי פוסט כי היום שלי עוד לא התחיל, זה היה כולה 3 וקצת, אז עשיתי TO DO LIST מגניבה בצד, אפשר לראות (:

 


 

אחריזה התקשרו אליי ואמרו לי שהולכים לגלידה מעולה בצד השני של העיר, יצאתי אחרי שעה ככה, הם היו אמורים להמשיך לפעולה של הנע"ל, והתכוונתי לבוא גם. בדרך ראיתי 2 ידידות שלי שמסתבר שהן יצאו מדוכאות מיציאה אחרת ספונטנית כזאת של אחרי בצפר, הלכנו לשם, היה נחמד וזה, ורק אחריזה קלטתי שהברזתי מהנע"ל X3

ואז.. ואז החלק הרע ><

זוכרים את זאת שחשבתי שהיא נדלקה עליי? שהייתי מחובק איתה יותר מדיי? (כתוב עליה בפסקה הלפני אחרונה או משו כזה בפוסט הזה), אז עכשיו זה 100%. ><

היא התקשרה ואמרה שהיא באה לנע"ל רק בשבילי ושזה לא יפה שהברזתי וכאלה. מי ששאלתי אמרה לי שהיא בטוח רוצה אותי ושאין מצב שהיא סתם באה לנע"ל בשבילי כי כיף לדבר איתי או משו כזה ><

אז כמו תמיד, כמו שאני לא זוכר פעם אחת שלא הייתה לי המחשבה הזאת, כמו שאני שונא כל פעם מחדש שזה קורה לי, אין - לי - שמץ - של - מושג - איך - להגיד - לה - שאני - לא - מרגיש - כמוה ! (עצות מישהו ? XD).

 

 


 

אני פשוט שונא את זה. 

לפעמים אני חושב שלא צריך בכלל אהבה בעולם הזה, כמה שזה רגש מדהים ובלה בלה בלה דיבורים קיטשיים, זה פשוט תמיד פוגע באחד הצדדים בסוף. ואצלי זה כמעט תמיד בצד השני O:

וכמה שאני לא מנסה, כמה שאני לא מתכנן, כמה שאני חושב שעות איך להגיד את זה, כמה שאני מבקש עצות מאנשים, כמה שאני פאקינג עושה עליה מחקר אצל חברות שלה בשביל לדעת ממה היא נפגעת, תמיד תמיד *תמיד* היא נפגעת בסוף ><

אני חושב שאני מעדיף כבר שאני אפגע. למה אחרות צריכות לסבול בגלל שאני לא רוצה אותן? למה? החיים פשוט לא פיריים S:

אז אולי באמת הסטוצים לשלטון? אז אולי באמת צריך לפרוש מהכל ולהסתובב רק עם ילדות סנטר שבאמת יודעות שברוב הפעמים בנים לא מחפשים כלום חוץ ממגע נשי?

אבל אם זה יקרה, אז לא יהיו ילדים בעולם. אז יתפספס הדבר המדהים הזה שנקרא רגש אמיתי. הדבר הזה, שאףפעם לא בא אצלי בקלות, ובכל זאת כשהוא בא, זה כ"כ משתלם... ואז זה עובר. אחרי חודש. חודשיים. חצי שנה. זה פשוט עובר. איך אני אמור להתחתן ככה דאמיט ?! ><

שלא תבינו לא נכון, אני לא בדכאון, אני מרוצה, ואני מוחמא בטירוף מזה שהיא רוצה אותי, למרות שזאת לא הפעם הראשונה שזה קורה, וגם לא האחרונה (פאק אני צנוע ><), אני עדיין מוחמא, מאד מאד, כי למה דווקא אותי? למה? על השאלה הזאת אני לא יכול לענות, ואני גם בחיים לא אוכל. היו מעטות שיכלו לענות עליה, אחרות פשוט לא ידעו. אמרו שיש בי משהו מיוחד. אני לא יודע מה. בתכלס אני גם לא רוצה לדעת. אני פשוט אני. פשוט ***. ואני ממש מרוצה מזה D:

אז מה נשאר לי לעשות? להגיד לה שאני לא רוצה אותה. זה הכל, עד אז אני משביט את הסטוצים, אני לא נוגע באף אחת, אני לא מתחבק חיבוקים ארוכים עם אף אחת לידה, אני לא מתנשק יותר.. היו לי יותר מדיי מקרים שידעתי שבנות רוצות אותי, ועשיתי דברים עם בנות אחרות, וזה הגיע אליהן, ויצאתי אחד הזונות ><

עם הזמן הבנתי שאני לא יכול לעשות להן את זה ושבזמן שיש מישהי שרוצה אותי פשוט אסור לי לעשות שטויות.

 

 


 

אז לסיום, עדיין עם המחשבה שלפעמים עדיף להשאיר את כל האנשים שאתה מכיר מאחורייך ולחיות לבד, metallica - one:

 

 

I can't remember anything 
can't tell if this is true or dream 
deep down inside I feel to scream 
this terrible silence stops me 

now that the war is through with me 
I'm waking up, I cannot see 
that there's not much left of me 
nothing is real but pain now 

hold my breath as I wish for death 
oh please God, wake me 

back in the womb it's much too real 
in pumps life that I must feel 
but can't look forward to reveal 
look to the time when I'll live 

fed through the tube that sticks in me 
just like a wartime novelty 
tied to machines that make me be 
cut this life off from me 

hold my breath as I wish for death 
oh please God, wake me 

now the world is gone I'm just one 
oh God, help me hold my breath as I wish for death 

darkness imprisoning me 
all that I see 
absolute horror 
I cannot live 
I cannot die 
trapped in myself 
body my holding cell 

landmine has taken my sight 
taken my speech 
taken my hearing 
taken my arms 
taken my legs 
taken my soul 
left me with life in hell 

 

זה אחד השירים שאני יותר מעריך.. אני יודע לנגן אותו, ויש לי את האלבום שלו מקורי (אפשר לראות בTO DO LIST שאני חייב להתחיל להעריך להקות באמת ולהפסיק להוריד אלבומים שלהן X3), ובכלל, זה מדהים שיש לשיר הזה מילים כ"כ.. עוצמתיות.. אמיתיות.. וכ"כ קצת מילים :O

7 וחצי דקות של שיר ויש מילים כמו בשיר רגיל בערך P:

רוב השיר אינסטרומנטאלי. 3 סולואים, פתיחה, ברידג', ברייק..

אין על מטאליקה *~*

 

 


 

 

אז בנימה אופטימית זו אני אסיים להיום, מקווה שלא חפרתי יותר מדיי $:

ערב מעולה לכולם (:

נכתב על ידי , 16/11/2010 20:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsomeone :DD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על someone :DD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)