לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

IN MY MIND


YoU CaN HaTe Me LoVe Me I DoNt CaRe AnY MoRe

כינוי:  רוותם [;

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2010

הפכים וחודשיים + משהו שכתבתי ..


אני אוהבת אותך

אני רוצה אותך

אני שלך

ואתה מבחינתי שלי

אבל את האהבה שלך אני כבר לא מרגישה

ולא רואה

הרגשה שגם אתה רוצה אותי נמחקה עם הזמן

ואנחנו מתרחקים אחד מהשני

וגם שאחנו מדברים ומבטיחים אחד לשני לעשות מאמץ להשתנות זה לא קורה,

וזה הוך את הקשר לקשה וסתם כואב

אני אוהבת אותך יותר מכול דבר אחר

אתה חשוב לי האהבה שלך חשובה לי

אנחנו חייבים להתאמץ, ללמוד להכיר ולהיבן אחד את השני,

אני לא רוצה שנוותר על האהבה

ולא להסתכל רק על הריבים או הדברים המיותרים בקשר כי יש דברים יפים

כמו הפרפרים בנשיקה או בחיבוק

להרגיש באמת איך זה לאהוב מישהו בפעם הראשונה

להינות ולצחוק ביחד

ושחתול גינגי יפריע לנו באמצע D:

אני לא רוצה לוותר עלייך

ואני לא רוצה שתוותר עליי

עוד יומיים אנחנו חודשיים חודשיים שלמים שיכולנו להעביר בכייפ במקום להתעסק בחצי מהזמן בוויכוחים .

נמאס ללי שבכל דבר אני יוצאת חרא ולא בסדר

לפחות בקשר שלנו חשבתי שאני יראה אחרת ..

מעניין אם אתה עדין אוהב אותי .....

 


 

אלפי ימים ישבתי ובכיתי שם בחשכה,

האור שבקצה המנהרה כבר מזמן נכבה,

החיוך שלי שבק חיים ברגע שהלכת ממני,

כבר הספקתי לשכוח מהו אושר..

אך ברגע שחזרת, ברגע שחייכת,

האור נלדק, החיוך חזר,

הצלחתי לנצח את החשכה רק בזכותך, ורק איתך.

אתה הצלחת להחזיר לי את האמון,

האמון שבאהבה.

מה שחשבתי שהלך ולא יחזור, כמוך.

אתה חזרת, הרמת אותי מהקרשים.

גרמת לי לחזור למסלול החיים הנורמלי,

ויותר מזה אתה החזרת לי בפעם הראשונה האהבה,

בפעם הראשונה שכן רציתי וכן שמעתי את המשפט : " אני אוהב אותך "

וזה הציף לי את הבטן בתחושת פרפרים מוזרה אבל הכי נעימה בעולם
וחייכתי את החיוך הכי גדול שיכולתי.

וגם סופסוף יכולתי למור בחזרה ובאמת להתכוון לזה , " אני אוהבת אותך ".

הרגעים שבו אנחנו שוכבים במיטה ומביטים אחד לשני בעיניים ומידי פעם יש את הנשיקה הקטנה , הליטוף העדין,

ואני מבטיחה לתוך עינייך המבריקות ורואה אותי דרכם,

ומזמזמת בראש בשקט בשקט את השיר שלנו

ורואה ומבינה ומתרגשת כל פעם מחדש

שהכול אמיתי, הכול מציאותי,

אנחנו באמת ביחד.

אני אוהבת אותך .

♥♥

נכתב על ידי רוותם [; , 10/7/2010 17:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוותם [; ב-19/7/2010 15:28
 





5,751
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משפחתי וחיות אחרות , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרוותם [; אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רוותם [; ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)