לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אנשים ואנשות



Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 249805078 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

פוסט תמונווווווותתתתתתתת =]



וואו, כמה זמן לא עידכנתיייי!

 

טוב אז נשים תמונות שתהיו מרוצים :P

(אם יש לכם תמונות מעניינות מבצפר וכאלה שלחו לי ואני יעלה לפה.. כי אני תמיד שוכחת לבקש)

 

אז נתחיל עם קורס משצים:

 




אני וכפיתי בהפסקה או משהו..

 




השלט שהכנו לבצי כי הוא חגג יומולדת :)

 



אנחנו עם בצל והשלט (והפינוק הכי מאגניבבבבב שקיבלנו מדלית בביקור רכזים)

 



תמונה קבוצתית מהביקור רכזים.. היה נחמד לאללה!

 



מהמסיבה האחרונה בלילה האחרון בקורס (כל יום בערך הייתה מסיבה) עם אור ונועם הכפרות מהקבוצה שלי (יאללה קבוצה 4 אימפרייייייה)

 

מישם עברנו למחנה ד'-ו':

 


 

אני ואספי ביום הראשון

 


 

ביום השני אני חושבת.. או השלישי.. כפיתי אני ואספי..

 


 

האחים למשפחת בלמס (חוץ מפז) במרכז קנדה.. חחחח שימו לב כמה שארד נהנה..

 

טוב היה מחנה בנזונה ממש נהנתי.. חוץ מיזה שזה היה הטיול האחרון שלי בתור מדריכה עם הקבוצה הזאת (אחרי 3 שנים שאני איתם.. רגע ריגשי)

 

יאללה בני המושביםםםםם!

 

מיפה עוברים לשיא החופש הגדול.. הירידה לאילתתתתתתת עם הלכישניקיםםם!

 


 

רונצ'י ותומה באוטובוס בדרך..

 


 

החתול של בעלת הדירה שהיינו צריכות לשמור עליו.. ברוח הדירה (שהייתה מקוללת ורוחנית בטירוף) קראנו לו בודהה.. אייי איזה חתיך:)

 


 

כשהגענו לדירה בפעם הראשונה.. הישר מהנסיעה הארוכהההה באוטובוס כולן היו מורעבות (ואני יותר מכולן ביחד) אז הזמנו פיצה.. חחח כמה שאוכל יכול לגרום לי אושר :P

 


 

בטיילת.. אני תומה עם אור (שהיה איתי בקבוצה במשצים ואיתי ועם תומה בנהלה של המדצים..)


 

חחחח איזו תמונה אדירה.. סיס איתי ואספי :)

 


 

על הטיילת פגשנו את הגרעינרים של ערבה שירדו לחגוג לניר יומולדת.. חחח ניר מבסוט מהזיקוק

 




אני ורונצ'י שבזזה לי את המשקפיי שמש על החוף :)

 



סיס וטליושה עם הכוסות המתוקות שהן קנו.. חחח איזה בובות :)

 




כפיתי ובצל בזולה שבדירה שלנו..

 




עושים לחיים.. הידעת? אם עושים לחיים ולא מסתכלים אחד לשני בעיניים מקוללים ב7 שנים של סקס גרוע..

שימו לב כמה בצל חושש..

 


 

אספי המסוקס..

 


 

חחחחח איזו תמונת בצל אני לא מאמינה!! טליושה בצי ואספי..

 




הקניות בסופר.. טליה היפיופה עם העגלה..

 



אני וסיס לפני הקופה עם העגלה.. הקניות הכי מצחיקות שעשיתי בחייםםםםםם!

 




טליה ותומה עם הבירה

 



אני סיס ואיתיצ'ו לפני הנייטמר.. שבסוף הבנים הלכו אליו בלעדיי הבנות (חולארות)

 



השיזוף המפחיד של חיימק'ה..

 


 

רונצ'ו וכפיתי בזולה של הדירה שלנו..

 


 

תום סיס עמית וטליה שותות להן

 




חתיכותתתתתתת!

 



אני וסיס אוכלות לנו בארומה..

 


 

התמונה הכי מתוקה בעולםםםםם

טליה ובצל באוטובוס בדרך חזרה הביתה:)

 

בקיצור היה הטיול הכי טוב.. מי שלא היה לא יכול להבין.. לכיש אימפריה:)

 

ועוד 2 תמונות מהמפגש של קבוצה 1 (אימפריה) מהמסע ישראלי..

 


 

תמונה בצל ואני בתחנה המרכזית בקרית גת מחכים לאוטובוס לירושלים..

 



אני ובצל בתוך איזה פסל או משהו..

 

היה נחמד לאללה.. חוץ מיזה שנשרפתי קצת =/

 

בקיצור היה חופש קטלני וי"ב עד עכשיו נחמדה.. לא וואו.. וג'וני בי הוא שמוק אחד גדול..

 

נראה אותכם עכשיו לא מגיבים חולארות!

 

נכתב על ידי , 10/10/2007 14:41  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





5,315

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלינקיבילית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלינקיבילית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)