לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מלנכוליה אופטימית


זה חדש לי, נקלעתי לזה במקרה אני מניח שאני צריך אותכם שתראו מי אני שתקשיבו לי ואולי אני יכל להבין את עצמי אני לא יודע מה אני יכתוב בדיוק כמו שאני לא יודע מה יקרה מחר בכל אופן יהייה מעניין


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2017

לחבר יקר


לשיקה אחי.

 

השנה היא 2017

עכשט 7.23 בבוקר אני אחרי 3 ימי שתיה קשים, כאלו שמזכירים את גיל 22 אבל אני בן 32, זה לסיפור אחר....

 

אתה שי, תמיד יצגתה בשבילי הגינות, אתה האדם ההוגן ביותר שאני מכיר, חבר יקר שלי אתה מיתגרש, נדפקת.

 

בת זונה וידה ידה...

 

רציתי לספר לך שאני חווה אותך, ליבי כולו אליך, אני רואה את רגעי הדממה שלך, ההתכנסות העצמית, אני רואה את גודל העול, את הכאב,

אתה קורבן אמיתי, לא בנאלי,

מה שעברת זה תהום של עצב, אני איתך, בכל רגע לפני הכל,אתה משפחה.

לא רק שתעבור את זה, אתה תפרח, תגדל לעין שאור, אתה תחווה אתהבות שהיא יפיפיה חזקה ומרגשת, 

אתה תחווה כמה וכמה,

אתה תאהב שוב וכשתואהב תאהבה מישהי עם נשמה, נשמה עצומה, לב פועם ורגישות גדולה,

למדת, למדת שעם כל האנליטיות בחיים שלך, אתה רגיש וחם, בעצם תמיד ידעת.

 

החיים בעיר מבלבלים, מין מרוץ כזה שהוא סכום אפס, לי מאוד קשה, הרצון ליצור, לצרוב פסע מהנשמה שלך על ציר הזמן האין סופי, זה הרואי ועלוב בו זמנית.

 

אני נזכר בצרצ'ל ככה פתאום בשיכרותי, במלחמת העולם השניה הוא דיבר לעם והבטיח להם דם יזע ודמעות, ככה נאום לעומה מפוחדת ופצוע,

הוא היה גדול, כי הוא הבין את הרע הקרוב ואת הטוב הרחוק.

 

 

גם אתה חבר יקר צריך לדעת, באופק הקרוב יש כאב ארוך, בעתיד יש טוב, טוב טהור.

 

תלמד מהכאב, תן לו להכות בך, זו תגובה אנושית מעשירה.

 

בזמן הקרוב תמלא עצמך בחברים,יהיו לך אין ספור עצות, הן לא יובילו לכלום אבל ימלאו את ליבך בהבנה שאתה עשיר בחברים.

 

שיקה אתה יודע מה אני חושב עליך , מין הראוי שתתחיל לחשוב בעצמך טובות עליך, תאמין באהבה, היא קימת מילה שלי, תתאושש לאט ובטוח, 

פשוט תמשיך בעבודתך, אתה מדהים כרופא, תתמקצע עוד, תבלע את התחום, הדרך שלך סוללה וברורה, כוחות נהפש שלך ממוקדים, סביבת העבודה תומכת ומעצימה, ולא בכדי!

 

סלח לי על מכתב שיכרות זה, נפשי עמוסה בכוונות טובות,

תחזור לנגן, שמע תקליט, כך אותי לדרינק או לסרט, תלחים משהו, תקרא, תתפלפל על כתבות פוליטיקה ושחיתות, תביט בבנינים ותספר על נדלן, תסתכל על בחורות, על ישבנם, על הפנים, על החזה, אבל תמיד תמיד תסתכל עליה כשהיא צוחקת , צוחקת מלא ונקי זה לב טהור.

 

תשמח שיקה, תשמח שניצלת, תשמח שיגיע לך מה שמגיע לך, תשמח שישנה אופציה שהמהות שלך תזמן לך משהו אמיתי.

 

 

עזוב את זה שתשמח שיצאת בזול מהבחינה הפרקטית (ילדים, בית, רכוש) יצאת זול כי מגיע לך נשמה שתאהב אותך, ככה פשוט,

גדול יותר מרכוש.

 

שיקה ננצח את העולם , נתרבה, נצחק ונבקה, ונשאר אנחנו.

 

תכלס הכל כבר מובן מאליו, והרווחנו את זה....

 

אהוב רון.

 

 

 

נ.ב

 

 

יכל להיות שכל המונולוג הזה יוויך אותי , בטוח אותך, פשוט נזרום....

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 12/3/2017 07:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 39

ICQ: 148641547  




6,050
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מדע בדיוני ופנטזיה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsoul jam אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על soul jam ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)