לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המחברת



Avatarכינוי:  Belle.

בת: 28




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

פיסת בדידות


הצלילים עוטפים את האוזן שלי
אני יושבת וחושבת
בוהה במין עצלות
כשללב נכנס אדם,

ובאותה קלות יוצא
שמישהו יבוא ויגלה
מה עושים כדי לעצור את זה.

עוד פיסת בדידות
שהתיישבה לי על הכתף

עוד אחד מני רבים

שנמלט לי מהלב


אולי סוף סוף

אולי הפעם

אדע להגיע רחוק

אדע להוביל את חי

למקום הנכון. 

נכתב על ידי Belle. , 24/10/2012 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אגם הברבורים


ממה אני כל כך פוחדת?
למה שאשאר לבד?
המחשבות שעוברות לי בראש יום אחרי יום. הפחד הזה שאשאר לבד.
אחרי אותה אחת שנתנה לי הכל, ואני נתתי לה, האם נשאר בי מקום להתחדשות? האם אי פעם אהיה מסופקת ממשהו? ממישהו?
ואולי יום אחד, כשמשהו בי ישתנה, כשאגדל, אלך לחפש את עולמי, את מהותי. אולי אז אמצא את ההיא שבשבילה כל הסבל היה שווה.
כל דמעה שנאספה תתנקז לתוך אגם גדול, אגם הנעורים שלי, אגם הברבורים.
כל דמעה שהתנקזה תחזור להיות סמל לפריון ואהבה.. ואולי אז לא ארגיש כה בודדה. 



 
נכתב על ידי Belle. , 20/10/2012 16:09  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמש


החיוך הזה
חצי חיוך 
של כמו שובבות

עם קצת ממזריות

עיניים שחורות גדולות
שרק הולכות ומעמיקות

שיער בהיר
שורף אותי כמו השמש

איך כל שערה כמו קרן אור
ואני מכורה, מכורה לסבל.

הזיעה בכף היד

כל הגוף שרועד

נשימה מתקצרת

ונשימה נעתקת.

המבטים שלנו שהצטלבו,
פעם נוספת.

איך רק את
מצליחה להיות שמש ושלג
קיץ וחורף
חיים ומוות. 

נכתב על ידי Belle. , 20/10/2012 16:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פנטזיה


פנטזיה. אם לפנטזיה הייתה מילה עצומה יותר, הייתי משתמשת בה כדי לתאר אותה. 
שיער בלונדיני ולא מסודר, אף כפתור, לבוש של ילד- אני לא יכולה שלא להתאהב.
לו רק הייתה מכירה אותי באמת, אם רק הייתה יודעת.
היא הפנטזיה שלי, החלום הגדול. כזה שאם אגשים אותו, ארגיש שהשגתי הכל. 
נכתב על ידי Belle. , 20/10/2012 15:59  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , גאווה , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBelle. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Belle. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)