לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

המלכה שלו



כינוי: 

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

שלוש ארבע ו...


אחרי לא הרבה זמן של לבטים החלטנו שהגיע הזמן שנראה מה הוא באמת שווה.

_________________

14.8.08

 

עבר שבוע והיום הגדול הגיע, היום הראשון שלי כזונה אמיתית.

היא הלבישה אותי כמו זונה, זה כלל נעלי עקב, גרביונים עם ביריות תחתון שחור שקוף עליו חצאית מיני שחורה וחולצת בטן מנומרת.

היא איפרה אותי בצורה כבדה אודם חזק ואיפור כבד בעיניים. כמובן שהזין נקשר לאחור, ונרשם עליו את שמה

היא הסתכלה עלי ואמרה איזו זונה שרמוטה ומתוקה יש לי נכון שאת אוהבת זין שרמוטה?

 

כן המלכה עניתי מייד,

היום אני ארחם עלייך ואת הולכת להיות רק זונת מציצות, כמה את חושבת שאת שווה? היא שאלה והוסיפה מכה מזלזלת על ישבני לא עניתי,

ומייד אמרה אין לך ניסיון ואת סתם שרמוטה ולכן אנחנו צריכים לשווק אותך ונפתח במבצע מציצה בשקל, ופרצה בצחוק מתנשא.

לאחר מכאן נסענו לחוף תל ברוך בתל אביב שם ידוע כי יש ריכוז זונות לא קטן, וחלק לא מבוטל מהן קוקסינלים.

היא הוציאה שלט גדול ורשמה עליו זונת המציצות פותחת עונה מציצה בשקל והרבה הפתעות, רק היום..

 

לא עברו 5 דקות ומייד הגיעה קבוצה של נערים בני 17 שבכלל יצאו רק להסתובב ולהציק קצת לזונות, ופתאום ראו מבצע שכזה.

הם היו ילדותיים כאלה ומייד החלו להשפיל, איפה השרמוטה שמוצצת?, הם היו משהו כמו עשרה.

המלכה שלי אמרה לי לצאת מהרכב ולעשות כבוד ללקוחות ולעמוד על הבירכיים מחוץ לרכב, עשיתי זאת והם הסתובו סיביב הקיפו אותי, היא אמרה להם

שבגלל שהם קבוצה הם יכולים גם לזיין אותי באותו מחיר, הם מייד אמרו אם ככה אז תעמדי כבר על 4 שרמוטה.

 

הם שלפו את הזין שלהם והחלו לעשות ביד ולהתקרב אלי, מייד אחד הכניס לי את הזין שלו לפה והחל מזיין לי את הפה, הוא תפס אותי מהאוזניים וזיין מהר וחזק. מאחור ניגשו אלי שניים הורידו בכח את המיני קרעו את התחתון והחלו יורקים לי על הישבן על מנת שיהיה רטוב וחלק. אח"כ אחד התחיל לעסות את חור ישבני עם הידיים מרחיב אותו ואז שמעתי מישהו צועק היא מוכנה מי רוצה לעשות את הסיפתח וצחוק גדול אחריו, הם היו קצת שיכורים כמובן.

 

בינתיים הבחור שזיין לי את הפה התחיל להרגיש שהוא גומר הוא תפס אותי מהשערות וממש זיין חזק עד שהתפוצץ לי בפה ומילא אותי בשפיך, לא הספקתי להתאושש ומייד אחד נכנס לפי אחריו, באותו רגע הרגשתי מישהו תופס אותי חזק במותניים וחדר אלי החל מזיין אותי חזק ועמוק, ואז מישהו צעק אל תהיו פראיירים מי שגומר לזיין את החור המסריח שלה עובר קדימה לניקוי יסודי וכך באמת היה אחד אחד הם עברו קודם מאחורה ואז מקדימה, זה נמשך כשעה וחצי ובסוף לא יכולתי לעמוד על הרגליים יותר, הם שילמו למלכה שלי, והיא סימנה לי להכנס לרכב, היא הסתכלה עלי עם חיוך ואמרה לי שרמוטה קטנה שלי עומד לך הזין הקטן שלך, שרמוטה שובבה את אהבת את זה, אני גאה בך יש לך 20 שניות לגמור.

 

התחלתי לשפשף את הזין שבאמת באופן מוזר ממש עמד לי והייתי מחורמן ותוך 10 שניות גמרתי,

כמובן שבלעתי הכל.

המלכה שלי צחקה ואמרה לי אני ממש גאה בך, נשקה על לחיי ונסענו הביתה.

________

 

ללא ספק הייתי גאה,

יום נפלא

המלכה.

נכתב על ידי , 22/11/2010 20:38  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התחלה


7.8.08 - פגשתי אותו לראשונה, לא יצאתי מוקסמת מהפגישה אבל אחרי המייל הזה שהוא שלח לי בער בי משהו שלא יכולתי לסרב לו.

_______________

 

סוף סוף זה קרה,

אחרי שש שנים של חיפושים באתרי צאט שונים ובשיחות עם נשים משונות לתוך הלילה, סוף סוף זה קרה מצאתי את המלכה שלי.

נפגשנו בעזריאלי היא הייתה סקסית בטרוף, הייתי נבוך בטרוף, עלינו לארומה.

היא הייתה קרה וחמודה באותו הזמן, יש לה מבט סקסי קר בפנים, מבט אחד שלה ובא לך לרדת על 4 להוציא את הלשון החוצה ולחכות לאישור.

חמודה כי שהיא מחייכת היא פשוט כובשת אותך.

לך תביא לי אייס קפה אמרה ואפילו לא הנידה עף-עף, אפילו לא אמרה לי איפה היא תשב.

לקחתי את האייס שלה והקפה שלי וחיפשתי אותה, פחות ושנייה וראיתיי אותה מרחוק, אני בטוח שבשבילי הלכה לשבת רחוק מההמון, אי אפשר לפספס אותה

עצרתי, התבוננתי בה כמה שניות הסתכלתי מכף רגל ועד ראש, לבשה כפכפים שטוחים שחשפו כף רגל מושלמת, ללקק את השפתיים, עומד ככה עם המגש

 ביד ושיא השלמות יושבת מולי, מרגיש איך מתפתחת לי זיקפה בין הרגליים.

 

ניגשתי אליה עדיין נבוך אבל יותר מוקסם, הגשתי לה את הקפה עוקב איך מכניסה את הקש לפה בין השפתיים המתוקות האלו ואני מפנטז כבר איך הסוכר נופל מתחת לרגליה ואני מתכופף להרים אותו ונכנס בין רגליה כלכך קרוב, יכול להריח אותה וכמעט לטעום אבל כלכך רחוק. כלכך רוצה לטעום אותה לטעום מהפרי האסור הזה אבל לא יכול.

 

בוא!!! היא קוטעת את מחשבותי הולכים לטייל קצת, מקפיד ללכת חצי צעד מאחוריה וממש מרגיש כמו כלבלב שהולך אחרי בעליו.

עולים לגג פה אני כבר משוחרר יותר, הקפה מטפטף לה בארוטיות על הרגל והיא מספרת לי כמה סקסי זה שזה נוטף על הגרון ומחליק על החזה.

ואני מפליג בדימיונות.  אין אף אחד על הגג, מוציאים פינה שקט, היא שולחת יד לזין שלי על המכנס לא אין מצב שהדבר העלוב הזה יגע בי היא אומרת.

רוצה לרדת לי אפס?כן המלכה.  אני יושב על ספסל והיא עומדת לידי מרימה רגל אחת על הכתף שלי, ומה אתה מוכן לעשות בשביל זה?

 

הכל המלכה הכל, יפה היא אומרת ומסתכלת עלי בחצי חיוך ערסי כזה היא דוחפת אותי עם הרגל ואני נשכב לאחור היא מתיישבת לי על החזה מש קרוב לפה עדיין עם הג'ינס מממממממממ זה מחרמן אותך כלבלב, אולי אני אקרא לך רקסי? לאאאאא זה שם גזעי מידי בשבילך אולי שוקי יותר מתאים לך מה אתה אומר זונזונת קטנה שלי? היא פותחת את הגינס ומתיישבת עם התחתון על הפה שלי, הידיים שלי תפוסות עם הרגליים שלה, אם תוך 20 שניות אתה מצליח להזיז את התחתון ולחדור אלי את יורד לי אם לא אנחנו לא מתראים יותר לעולם, קדימה ואני כלכך קרוב נלחם עם הלשון שלי בתחתון שלה מריח אותה וכמעט כבר טועם, 10 שניות!!! ואז פתאום מצליח, מלקק את שפתותיה טועם את הרטיבות הזאת החמה, והיא מסיטה את התחתון מפרידה עם ידה את שפתותיה מכניסה אצבע פנימה ואז מכניסה אותה עמוק לפי תמצצי זונה!!! ואני מתענג על הטעם, טעים לך כלבה?את אוהבת למצוץ אההה אני מהנהן בראשי,

והיא סוטרת לי.

תתרכז בלענג אותי טמבל היא מתחילה ממש לרכב עלי, ואז משחררת את הידיים שלי תתחיל להשתמש בהם אומרת גונחת אני מכניס אצבע אחת מאחורי הדגדגן ועוד אחת מטיילת בתוכה הלשון צמודה לדגדגן מרגיש אותה טועם אותה היא מזיינת לי את הפה ואז נצמדת חזק אני בקושי נושם אבל מרגיש אותה גומרת, המלכה גמרה עלי ואומרת לי זהו גמרתי עליך זה אומר שסימנתי אותך ואתה שלי סימנתי אותך!!!

 

מה המלכה? סימנתי אותך אתה שלי. סימנתי אותך, אני מתעורר מהפנטזיות, היא נגעה בקצה אפי סימנתי אותך אתה שלי מה לא ברור פה, אני מתקשה להבין מה קורה, מצד אחד הפנטזיה מצד שני כרגע המלכה נגעה בי אני שלה אין לי דרך לצאת מזה היא לגמרי שולטת בי ומשחקת בי בדיוק כפי שהיא רוצה אני כבר לא יודע עם המחשבות שלי הן שלי או שזו היא שגורמת לי לחשוב לדבר ואז לבצע .

 

אין ספק שש שנים הגיעו לקיצם חיפושים הרפתקאות ונסיונות הגיעו לקיצן אני משוייך למלכה שתמיד חלמתי עליה.

___________

 

שבוע נהדר, המלכה.

נכתב על ידי , 20/11/2010 20:49  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים , אומנות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להמלכה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על המלכה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)