לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מלחמות כבר לא קורות בחורף...

כינוי:  עוז (בת)

מין: נקבה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2014    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2014

גילוי נאות


כשהייתי קטנה שכן שלי "התעסק איתי"

לא סיפרתי את זה למשפחה או לחברים.

בעיקר הרגשתי אשמה ומלוכלת. לכן העדפתי לשתוק.

 

כשהוא סיים, או יותר נכון "גמר" בקשתי ממנו שלא יספר לאף אחד.

הוא אמר שאם אני לא אספר הוא לא יספר.

כך היה.

שנינו שתקנו.

 

אני חושבת שהייתי ילדה יפה, או לפחות כך אמרו לי.. ולזה האמנתי.

אבל אז, ביום שבו אבדתי את התמימות

חשבתי שאם רק הייתי מכוערת כל זה היה וודאי נמנע ממני.

שנים אחרי זה השמנתי.

היום אני נגעלת מעצמי.

 

את השנאה והאשמה על אותו היום הסרתי מעצמי 

עכשיו נותר להסיר את שכבות השומן שהצטברו.

חפשתי באינטרנט תמיכה אנונימית להפרעות אכילה.

אני לא מחפשת חולי, רק רוצה לרזות (שאלת האמצעים לא ברורה..)

אני כאן כי אני לא מצליחה לבד...

אני צריכה עזרה, ליווי..

 

oz bat

נכתב על ידי עוז (בת) , 9/4/2014 21:01  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: המתמודדים , טלוויזיה , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוז (בת) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוז (בת) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)