לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Howling at the Moon



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

נקודת השפל הפרטית שלי


לא נרדמת
שוב
כבר שבועות שלא הלכתי לישון בזמן ושלא קמתי בזמן.
שלא היה לי חשק לקום בכלל ושלא היה לי חשק לעשות דבר בזמן שאני ערה.
שלא היה לי כוח לגשת לכל הדברים שממתינים לי שאעשה אותם
הדברים הלחוצים שאני חייבת לעשות כמה שיותר מהר כדי לא להיוותר מאחור
נדמה שכבר נכנעתי
נכנעתי לייאוש שעוטף אותי בכל פעם שאני חושבת על כל הדברים שעליי לעשות.
אז אני לא עושה דבר. ומצפה שהכל יסתדר בסופו של יום. ומתאכזבת מעצמי שוב. ושוב.. ושוב...
אני לא מסוגלת
להעמיד פנים שהכל בסדר
למרות שלפי אמות המידה של חיים בינוניים כשלי
הכל באמת בסדר.
אז למה אני מרגישה שלא?!

דיברתי איתו, עם הקודם.
אחרי שכבר כמעט שנה לא דיברנו
הפצע כבר לא כל כך טרי אבל עדיין צורב מעט
זה משונה
איך שהכל נהרס ונשבר והתמוסס ועכשיו במבט לאחור 
אין הבדל
כאילו דבר לא קרה
ואני קצת מצטערת על הכל
שניהם כל כך שונים
והדרך שבה אהבתי אותו כל כך שונה מהדרך בה אני אוהבת עכשיו.
אין איזון אצלי יותר
ומי יודע מתי יוחזר.
נכתב על ידי , 18/4/2013 02:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehindBlueEyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BehindBlueEyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)