לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Howling at the Moon



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

4/2013

אני מצטערת, אמא.


כבר מההתחלה אמרת לי
את מדהימה, וחכמה, ובעתיד את תצליחי
את חייבת להצליח
יותר ממני
אבל את לא תוכלי להצליח אם לא תעבדי קשה בתי
אם לא תתני את כל מה שיש לך
את כל מה שנתתי לך בת שלי.

האמנתי לך
ספגתי את מילותיך לתוכי
לכל נים ותא בגופי ונשמתי
אמרתי לעצמי תעבדי קשה, אל תאכזבי אותה
את חייבת להתמודד עם הכל
אסור לך להראות לאמא שקשה לך
את חייבת להצליח בעצמך
חייבת להצליח.

הייתי המצטיינת ביסודי
כולם אהבו אותי וציפו שאני אצליח
כולם עכשיו אמרו לי את תצליחי ילדה שלנו
את תצליחי
אבל תעבדי קשה, את חייבת לעבוד קשה כדי להצליח בחיים האלה

הקשבתי להם
הם היו המשפחה השנייה שלי
עבדתי קשה והצלחתי
זה לא היה קשה אז
אז קיוויתי שזה ישאר ככה
ואצליח לא לאכזב אף אחד
שלא אכשל אף פעם

אבל החיים לא הופכים קלים כשגדלים ומתבגרים
כשמתקדמים הלאה למעלה
עברו השנים של היסודי
השנים הכי מאושרות בחיי
היו לי הרבה אמהות באותו זמן, וכולן היו גאות בהתקדמות שלי
אבל אז הכל השתנה

עליתי לחטיבה
ועדיין כולם אמרו לי את תצליחי את חייבת
אבל הם אמרו את זה לכולם וכבר פחות האמנתי
אבל עדיין עבדתי קשה
קשה מאוד
כי התחרות על ההצלחה גדלה ונהייתה קשה יותר ויותר עם כל שנה שעברה
וכבר לא הצלחתי בהכל
כבר לא יכולתי להצליח בהכל 
לא הצלחתי לעבוד קשה מספיק בשביל להצליח בהכל
בשביל לנצח את כולם
בשביל לא לאכזב את כל מי שהאמין בי

בשלב מסויים כבר התחלתי לפקפק במטרה
בהצלחה שכולם אמרו לי להשיג
שאלתי את עצמי האם זאת ההצלחה שאני רוצה? האם זאת הדרך שמתאימה לי?

אבל המשכתי
שכנעתי את עצמי שאלה הבחירות שלי וזאת הדרך שלי להצלחה
נלחמתי עם עצמי
להצליח, להצליח כמו שאמרו לי
נלחמתי נגד הרצון שלי ללכת בדרך משלי שאני אבחר לבד
בלי שאמא וכולם יכתיבו לי איזה בחירות לעשות

נכשלתי אמא
נכשלתי בדרך שגרמת לי לבחור
בדרך שאמרת שתוביל אותי להצלחה
אני מצטערת אמא
שלא הצלחתי ללכת בדרך הזאת
שניסיתי לבחור בדרך משלי ונפלתי לשוליים

אני יודעת שאת כועסת עליי
ולא מבינה את ההחלטות שלי
את חושבת שאני בחרתי את הדרך הזאת
ולא יודעת שבחרתי אותה רק בישבילך
בישביל להרגיע את הקול שלך שחוזר ומזכיר לי את חייבת להצליח בת שלי
את חייבת לעבוד קשה אהובה שלי

אני יודעת שאחרי שתקראי את כל זה את לא תכעסי אמא
אולי לא תביני את כל המילים שכתבתי אבל תביני את הכוונה שלי
ואני רק רוצה שתדעי שאני לא כועסת עלייך אמא
רק רצית שאני אצליח
והחיים שלי יהיו טובים ורגועים
שאני לא אצטרך להילחם בישביל הילדים שלי כמו שאת נלחמת בישבילנו
ואני אצליח אמא. אני מבטיחה!
אבל בדרך משלי
אני אתקן את כל מה שנהרס ואצור דרך משלי להצליח
רק רציתי שתדעי, שאני אוהבת אותך. 
אמא.

נכתב על ידי , 22/4/2013 17:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBehindBlueEyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BehindBlueEyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)