לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

אלו החיים שלי :)



Avatarכינוי:  (: .Karin

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

מה שעבר עלי ביום הזה


אהה לא הרגשתי טוב היום ולקחתי כדור כדי להרגיע את הכאבים וכשהרגשתי טוב הלכתי לעשות עבודה עם חברה וכשחזרתי עשיתי שיעורים ואחותי דיברה איתי ולא יכלתי להקשיב לה אז היא ישר אמרה שאני כמו אח שלי שעושה את עצמו חולה ואז מקבל את כל הפינוקים והולך לחברים שלו וזה די מעליב ולה אני לא יכולה לספר את מה שאני מרגישה אז חח טוב שיש בלוג  
נכתב על ידי (: .Karin , 21/11/2010 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מההתחלה..


שלום שמי קארין וזה כמובן שם בדוי אהה במה אני יתחיל קודם כול אני בת 11 וחצי ואבא שלי נפטר ועוד לא עברה השנה חודש אחרי השנה שלו יש לי בת מצווה.קשה לקבל את העובדה שאין לי אבא וזה עצוב כמו שאתם מתארים אני גרה עם עוד שני אחים אח ואחות והמצב הכלכלי לא משהו ועד שנה שעברה חגגתי ימי הולדת בכיתה עם עוגה וממתקים זה קצת משפיל אני לא יגיד שלא,אהה ושיש לי סוף סוף בת מצווה שזה קורה רק פעם בחיים לא בטוח שאני אחגוג א זה במועדון\אולם ואני מאוד רוצה.

אמממ מה אני אגיד אני פשוט רוצה להתעורר מהסיוט הזה ולגלות שיש לי אבא ואנחנו עשירים ...כאילו מי לא רוצה חח...

נמאס לי מהחיים האלה עוד לא התחלתי אותם וכבר אני שונאת אותם.

 

 

נכתב על ידי (: .Karin , 20/11/2010 23:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





45
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , בית ספר יסודי , שונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(: .Karin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (: .Karin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)