לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

עולם יפה רואים רק דרך ראש כחול



Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2012

קטע מתוך שיחה


אני גר ב****** וזאת גם הייתה תקופה שאני ועישון לא חוקי היינו נורא קרובים באותו היום הוא דיבר איתי ושלחתי לו תמונה, הוא ביקש את המספר שלי ואמר לי בעצם שהוא רוצה לשכור את השירות הזה, אז נתתי לו את המספר דיברנו בדיוק 6 דקות הכרנו קצת וקבענו
באותו יום ביטלתי משמשרת יצאתי החוצה בזמן שקבענו שם חיכתה לי מונית שלקחה אותי אליו, הוא חיכה למטה שילם ועלינו אליו, הגעתי לדירה עם גבר יפה, בן 40 בערך, שהראה לי את הבית, אמר לי להתרווח בסלון בוא עמד במרכז שולחן ובמרכזו באלנג וצלחת פסח בה היו כל שלבי הגלגול והחומריפ האפשריים, הכין לי ג'וינט ושאל מה אני רוצה לשתות, וכששאלתי מה יש, אחרי נסיונות רבים להגיד שאוותר על לשתות, הוא אמר לי שיש הכל, בחנתי אותו והוא צדק, כל דבר שיכלתי להעלות על דעתי הביא שתי בירות הוא דפק באנג ואני עישנתי את הפייסל שלי באלגנטיות, דיברנו שעה בערך, וא ניכבר לא פחדתי ולא דאגתי, אני פשוט נהנתי אחרי זה נמשכנו אחד לשני באופן פתאומי, התקרבנו, והלכנו לחדר המיטות, אחרי זה חזרנו ודיברנו והמעגל הזה נמשך עד שש בבוקר כשהוא הזמים לי מונית חזור ונתן לי 1000 שקלים איתי, תשלום, מונית וטיפ.
לא דיברנו יותר, הוא איש מדיה גדול והפטיש שלו זה נערי ליווי חדשים, ידעתי את זה כשבאתי אליו, שאני בא פעם אחת בלבד וניצלתי כל רגע אפשרי כי פשוט ניהנתי. 
נכנסתי הביתה תשוש ואמרתי לאימי שהיה אירוע גרוזיני ממש ארוך ושהטיפ שקיבלתי מטורף והבאתי לה את הכסף,
פה נגרמה החוויה שלי בנושא הליווי

 

***הועתק באופן כמעט מושלם!!! אף מילה לא נוספה. ואף מילה לא נמחקה בלי שבתדעו ***

נכתב על ידי , 19/12/2012 02:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18 , גאווה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא כזה מבולבל אבל שומר על אופטימיות אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא כזה מבולבל אבל שומר על אופטימיות ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)