לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2013    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2013

יום המעשים הטובים


אם הייתי נותנת כותרת להיות הזה, לגמריי הייתי מגדירה אותו כ"יום המעשים הטובים". התחלתי אותו בסידור הארון ומסירת בגדים לצדקה, המשכתי אותו בהאכלת חתולי רחוב ובסוף אפילו דחפתי לידיים של יקירי חתולה חדשה לאימוץ. היא הייתה קטנה, רזה, מייללת, כזאת מקסימה... איך יכולתי לנטוש אותה? אבל פה מגיע הרע בסיפור  ההורים לא מסכימים לעוד חתול בבית (תכלס, הבית והכסף שלהם) וגם לא ידוע אם אביו של דויד יסכים. אם לא יסכים, הגורה אבודה, כי הריח של אמא נעלם ממנה לגמרי (הסיכוי היחיד שלה הוא אולי אם נמרח אותה בבשר, אבל אני פוחדת מהרעיון שעלולים לטרוף את המקסימה). בכל אופן, עכשיו היא עדיין בסימן שלה, אבל אני לא מוכנה לוותר אותה כי היא הדבר הכי נהדר שיש ואני לגמרי אלחם עליו עד שאמצא בשבילה בית נורמאלי. אה ותוך כדאי שהייתי בבית של יקירי, ניקינו לו אותו קצת  (שוב, לפי מה שדויד אמר אבא שלו כנראה לא יהיה מרוצה מהרעיון כי יש לו תסמונת אגירה והוא שונא שמזיזים את הזבל שלו למקום לא ידוע=החדר שלו).


אני ממש מקווה שהוא יסכים לחתולה, לפחות עד שהיא תוכל להיות עצמאית! אני אפילו אמצא עבודה בשביל לשלם על ההוצאות שלה וזה


עדכון- יש הוא הסכים!! אבל בינתיים הוא מסכים רק עד שנמצא לה מאמץ אחר. מתנדב? מתנדבת? מישהו? היא ממש נהדרת וחכמה! כבר למדה לעשות צרכים בארגז ואוכלת יבש (:

נכתב על ידי , 13/5/2013 18:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)