לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2013    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2013

אבל אני לא מבינה


מה הקשר בין להיות הומוסקסואל או בי לבין להתהלך בתחתונים בפומבי עם נוצות ואיפור של דראגקווין?!


מצטערת אבל אין פלא שאנשים מתנגדים למצעד, עכשיו שאני רואה המון תמונות וסרטונים שלו אני בשוק. אתם יודעים, זה שאני גאה לא אומר שאני הולכת לכתוב את זה על הציצי ולהתהלך בחזיה של צבעי הקשת שחושפת מחצית מהחזה המכובד שלי ובמכנסון "דפוקאותי", פשוט לא. זה שאני גאה זה אומר שאני בן אדם רגיל אוקיי! איפה היצוג שם בשבילי?! אני לא רואה את היצוג שלי במצעד המגעיל הזה, זה נראה כאילו זיווגו את בית הכלא עם בית חולי נפש, נתנו לפורשי "המסלול" לעצב את האירוע ויאללה באלגן. זה מביך אתם יודעים, אין פלא שיש הרבה אנשים בישראל שחושבים שלהיות גאה זה להיות קצת קוקו בראש, כי זה מה שאנשים מראים פה. ותראו, לא שיש לי בעיה מיוחדת עם אנשים שבוחרים להתלבש חשוף ונוצץ כול כך, שיתלבשו... אבל למה לשייך אותי ואחרים לזה?! גם אם זאת לא הכוונה שלכם, זה מה שאתם עושים! תבינו שיש אנשים שלא קולטים שאתם מתלבשים חשוף כי בא לכם, הם רואים אותכם חשוף וצועקים "אנחנו גאים!!!! שיוויון לכול!!!" וברצינות חושבים שכולם כאלה. אף אחד, מן הסתם, לא חושב על כל אותם האנשים שנשארו בבית, ויש להם עבודה מוערכת וחיי חברה והדבר היחיד שמשותף להם ולכם זה הנטיות המיניות. אז חושבים שכולנו מן דראגקווינס עם לבוש מינימאלי ופרפר על התחת, ואז זה באמת מביך להיות כנה ולהודות שכן, אני אוהבת בנות, או אני אוהב בנים. תחשבו שנייה, כל הלא מאמינים שביניכם, שהחרדים היו עושים מצעד והם כאלה "ישראל מדינת היהודים" "כל ישראל אחים" והיו משדרים את זה בכל העולם... חוץ מכמות מסויימת של אנשים שמכירה את ישראל, הרוב היו באמת ובתמים מאמינים שישראל היא מדינה יהודית דתית קיצונית, ואתם חלק ממנה. וזה מה שקורה גם לגבי המצעד, כל אלו שלא מכירים טוב הומוסקסואלים או ביסקסואלים, גם לא ירצה כל כך להכיר כאלה אחרי שהוא ראה את ההילולה שקרתה בתל אביב. אני אפילו לא הייתי רוצה להכיר


אני בעד לבטל את המצעדים האלו, זה פשוט לא הולך. זה מביך. אם אתם רוצים הכרה- או שתעשו את זה בצורה נורמאלית, או שתהיו יותר ספציפית ותצעקו "שיוויון לקהילת הדראגקווינס הגאה!" "שיוויון לקהילת הזונות הגאה!" וכולי, בבקשה אל תערבו אותי ועוד אנשים... פחות מיוחדים מכם בזה. תודה על הכוונה הטובה אבל זה עושה יותר נזק מתועלת.

נכתב על ידי , 10/6/2013 15:08  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)