לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2013    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2013

כיצד לגרום לבני אדם סביבך להרגיש טוב יותר


פוסט קצר ושימושי לפני שאני הולכת לישון~
רוב העצות פה ידועות לכולם, כי זה מה שהרוב היה יודע שיגרום לו להרגיש טוב יותר בזכות אחרים. אבל לצערנו, לא כולם תמיד חושבים איך הם יכולים לשמח אחרים, יותר לכיוון איך הם ירגישו טוב עם עצמם. ואני רק רוצה לציין שזה בסדר לחשוב על איך לגרום לעצמך להרגיש טוב, זה מאוד חשוב, אבל הסביבה שלכם היא חלק ממה שאתם ולכן מאוד חשוב לגרום גם לה להרגיש טוב. אנשים ש*באמת* שמחים בזכותך=אתה מרגיש שמח ומלא בהגשמה עצמית! לעשות למישהו את היום מוסיף בטחון והערכה עצמית, בהחלט שווה את זה.



אז 10 דרכים לעשות למישהו את היום, תודה למאמר הזה:


1) תנו מילות עידוד, כל אחד צריך את זה מדי פעם. גם אם הוא נמצא בתקופה טובה יחסית.


2) תנו מחמאות כנות, ולא רק לחברים או משפחה. אפילו לאנשים כמו מוכר, נהג, מלצרית או מנקה. הם הרי גם בני אדם.
3) אם אפשר, תנו את המחמאות האלו בפומבי. אבל כאן זה קטע חלקלק, כי לא כולם תמיד אוהבים תשומת לב. לכן תעשו זאת רק לאנשים שאתם יודעים שלא יסרבו לקצת שבחים גם אם זה בפני כולם. בפני אלו שלא אוהבים תשומת לב, אפשר לשבח אותם (אם תוכלו) בפני אנשים שקרובים להם כמו חברים או משפחה.


4) הקשיבו. בעידן של היום כולנו שקועים או באוזניות, או בסמארטפון או בדאגות שלנו. הרצון לשקט הוא מובן, אבל לפעמים אנחנו שוכחים כמה זה עוזר לנו לשכוח לרגע מהצרות שלנו ולהתעמק באחרים. מלבד זאת זה מוביל לקשרים חדשים או הידוק קשרים קיימים. תקשיבו, להקשיב זה להרוויח.


5) תתנדבו ועזרו לאחרים. גם אם נראה שאין זמן או כוח, תתפלאו כמה קל למצוא אותם אם רק מנסים. מלבד זאת, התנדבות ועזרה אלו דברים שתורמים להגשמה העצמית והמוטיבציה האישית שלנו, וכמו כן גורמת לאחרים לבטוח בנו יותר. זאת הרגשה טובה שבוטחים בך.


6) בהמשך להקשבה, חשוב גם להראות בכללי התעניינות באחרים. אתם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה דברים בן אדם רגיל נושא בתוכו, הן טובים והן רעים. לפעמים צריך לשקול להתעניין בהם כדאי להכיר את האוצרות שהם מחביאים בתוכם. התעניינות באחרים תורמת לא רק להם, אלא גם לך- אתה יכול לגלות המון דברים חדשים, ויפתחו בפנייך אופציות שמעולם לא חשבת עליהם! אם איי פעם אמרו לכם שחשוב לנצל את ההזדמנויות שנקרות בדרכנו, אז הסעיף הזה לגמרי נכנס בזה.


7) תראו אהבה וחיבה כנה- ללא תנאים. תקבלו אנשים לחייכם במחשבה שכן יש לכם מה לתרום ולהציע. חלקנו יפחדו לעשות זאת מהמחשבה שאי אפשר לדעת לאן אנשים עלולים לקחת את גילויי האהבה האלו, במיוחד שחלקם אפילו לא מסוגלים להבין את המילה "לא". לכן אני כבר עכשיו אומרת- זה שאתם אוהבים מישהו זה לא אומר שאי אפשר לשים גבולות באהבה הזו. "אהבה ללא גבולות"... זאת אהבה מאוד מסוכנת, אפילו בשביל מישהו שמתכוון אליה. לכן, תשימו גבולות. בפניות שלכם, במילים שלכם, בשפת הגוף שלכם. תאהבו, אבל תהיו מודעים ותדאגו שכך גם אחרים- לגבי מה מותר לעשות איתכם ומה אסור. ושאף אחד לא יעז להגיד לכם שזה שאתם לא רוצים להתחבק או לנשק, לדבר ב"כפרה", "נשמה", "חיים שלי" וכ'ו, אומר שאתם לא אוהבים מספיק. זה שקר, כל אחד אוהב בצורה שונה ואין לאף אחד זכות לכפות עליו לקבל צורת אהבה מסויימת. וכמובן זה בסדר גמור שאנשים לא תמיד יהיו מוכנים להחזיר לכם אהבה או לקבל אותה, כמו שכתבתי כבר במשפט הראשון של הסעיף- אנחנו מדברים על אהבה ללא תנאים, והיא יכולה להיות כלפי כל מי שתבחרו. מישהו בטוח יעריך אותכם על זה, ואל תעלבו על אלו שלא, האמינו לי שזה ממש לא משהו נגדכם.


8) תקשרו עם אנשים שאתם מכירים - תתקשרו, תתכתבו, תשלחו הודעה או מייל. תראו התעניינות והקשבה. זה נעים שמישהו נזכר בך, וזה נעים גם להרגיש שמישהו שמח מזה שבחרת לדבר איתו, במיוחד אם זה אחרי הרבה זמן של חוסר תקשורת. מאוד חשוב להבהיר שלא כדאי לעשות את זה מתוך "שעמום", אלא מהתעניינות אמיתית אל הבן אדם. אני חושבת שגם אתם מעדיפים שמישהו יצור איתכם קשר בגלל שהוא חשב עליכם והתעניין, ולא כי משעמם לו או שהוא צריך משהו ממכם.


9) תנו מתנות ותרומות- אני מאמינה שלא לכולם פה יש כסף משמיים או עץ שמצמיח אותו, אבל כמו זמן וכוח- תמיד אפשר למצוא מה לתת לאחרים. גם אם זה סתם קבצן שלא באמת צריך את כל התרומות האלו, או איזשהי קופת צדקה לא מוכרת- תרמו, אפילו רק 10 אגורות בכל פעם, זה יעלה את הערך שלכם בעיני עצמכם וכמובן בעיני האחרים שנוכחים במעשה וכמובן יעזור למי שתרמתם לו. הכי חשוב זה כמובן, לתת מתנות לאחרים ובמיוחד לאנשים קרובים, ולא רק לחגים או ימי הולדת. תנו מתנות בכל פעם שתוכלו- אם אתם ציירים תציירו משהו לחברה, אם אתם יודעים לבשל\לאפות תכינו משהו לשכנים\עבודה\מפגש כלשהו, אם אתם מתעסקים במוזיקה או כתיבה תחברו\תכתבו משהו בשביל מישהו. ואם מתחשק לכם לבזבז קצת- צעצוע לבן משפחה צעיר, פרחים לאמא\סבתא, ספר יד שנייה למישהו שאוהב לקרוא, צעיף או תכשיט חמוד לבחורה קרובה. זה כל כך כיף לקבל משהו ממישהו, במיוחד בהפתעה. אפילו שזה משהו קטן, הכי חשוב פה זאת הכוונה.


10) וכמובן- חייכו חייכו חייכו. גם אם אין לכם חשק לחייך, אם רק תכריחו את עצמכם טיפה, גם אתם תרגישו טוב יותר (כי חיוך משחרר חומרים מרגיעים ומשמחים). תחשבו על משהו טוב שקרה לכם, תפנטזו על משהו שתרצו לעשות או משהו שמרגש אותכם, תזכרו במשהו מצחיק, תחשבו על חיות ופרחים- ופשוט תחייכו! כי בחיים יש כל כך הרבה דברים נהדרים ששווים את זה, והחיוך שלכם יזכיר זאת גם לאחרים.


 


מקווה שכל אחד יקח מפה משהו, אפילו חצי דבר. ליישם אותו בטוח יביא אותכם לידי יחסים טובים יותר עם אחרים, וכמובן גם עם עצמכם.


 


 

נכתב על ידי , 20/9/2013 00:09  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)