לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2014

חפירות למריה


איך בכל זאת לגרום לאנשים לחבב אותך, כפי שאת-

בימינו נהוג לחשוב שכדי להצליח ביצירת קשרים עם אחרים, צריך בהכרח להיות בעל תכונות מסויימות, כמו יופי חיצוני או אישיות מוחצנת ונדיבה. זה מן הסתם לא נכון, ואם נשים לב היטב נמצא המון דוגמאות לאנשים שבהחלט לא עומדים בסטנדרטים הנפוצים ובכל זאת מצליחים למשוך אליהם לא מעט אנשים, ואף לתחזק קשרים טובים. אני לא מומחית באומנויות פיתוי או יצירת קשרים, אבל אני יכולה לנחש שזה קורה בעיקר משתי סיבות-

 

הם מדרבנים את עצמם להיות מי שהם, הכי טובים שהם יכולים להיות, והכי חשוב: נותנים מוטיבציה חיובית לאחרים לעשות את אותו הדבר. זה קורה כשהם גורמים לאחרים להנות מתוצאות העיסוקים שגורמים להם עצמם להנאה... סתם לדוגמא, מוזיקה. לא הרבה אנשים באמת יתעניינו לעומק בפסנתר או מוזיקת ג'ז, אבל הם בהחלט ישמחו לשמוע מישהו שמנגן לכבודם שיר ג'ז טוב. ואותו מישהו, מן הסתם, גם יהנה לנגן את זה. רווח לשני הצדדים. יש עוד כל כך הרבה דוגמאות, ובעצם אפשר לעשות את האפקט הזה עם כל תחביב. אפילו עם מתמטיקה או פיזיקה. העיקר שיתקיימו שלושה תנאים עקרוניים: 1. הנאה אישית 2. הנאה של רבים 3. השקעה רצינית בעיסוק (שהיא קורת בקלות מעצמה אם אתה באמת נהנה ממה שאתה עושה).

 

סיבה שנייה, שהם פשוט יודעים איך לפנות לכל קהל, ובאיזה קהל ספציפי לחפש את החברים שלהם. אני לדוגמא, כנראה אחפש חברים בקהל שאוהב אנימה ומנגה, כי זה מה שמעניין אותי ומרגישה שעם האנשים האלה אני יכולה לדבר באותו ראש. ברור שלא אתחבר עם כל בן אדם שמעריץ את זה, או שאני יכולה להתחבר לבן אדם שלא כל כך מתחבר לזה, אבל עיקר החברים שלי כנראה יבואו מהתחום הזה. בעבודה, לעומת זאת, אני יותר אתמקד ב"שלום מה קורה" ושיתוף חוויות מהחיים, ולא אתחיל פתאום לחפור על אהבתי לדמות מסויימת באנימה שאהבתי. כנ"ל לקשר עם המשפחה. עם חברות מהלימודים אפשר לדבר על, מן הסתם, הלימודים, ולשתף טיפים חוויות ודעות שסובבים סביב זה. פה בעיקר משחקים בניחושים, ובשיחות הראשונות נותנים תשומת לב למידע שהבן אדם מוסר על עצמו, ולאט לאט מקבלים רעיונות של "מה אני יכולה לתת ולקבל מהבן אדם הזה".

 

שתי הסיבות הללו, יחד עם הבנות שונות לגבי איך כדאי להתנהג עם אנשים (כאן אני חושבת שיש אמת שונה לכל בן אדם, בהתאם לאופי שלו), הן האחריות העיקריות למשיכת אנשים אלייך אפילו אם לא תהיה הבן אדם הכי יפה, חכם ומוכשר בסביבה. פשוט תהיה אתה, אבל אתה ששווה להכיר.

 

 

 

נ.ב. שוקלת לעשות קוספליי לקאלי מדרגון נסט...

נכתב על ידי , 19/3/2014 22:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)