לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2014    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2014


"האם היית רוצה להדמות לבן אדם הזה? האם היית רוצה שהילדים שלך יהיו דומים לבן אדם הזה?"

 

נכתב על ידי , 27/2/2014 01:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4356607,00.html

 

כשקראתי עברו לי כמה דברים בראש-
1. צער עמוק והבנה, גם אני ראיתי בנות כאלה. הלוואי ויכולתי לעזור להן, אבל למרות שהן היו שם, הן היו כל כך רחוקות, ובכללי גם יותר קל בשבילי פשוט לשמור מרחק מכל הסיפורים המלוכלכים האלו.

2. לגבי הצריכת פורנו עצמה, יש הרבה אמת לגבי מה שמסופר עליה בכתבה, אבל זה לא כל מה שקיים, כי יש נשים שבחרו בעיסוק הזה בעצמן. לא הרבה כנראה, אבל אני רואה פה ושם נשים שזנות בשבילן היא מימוש עצמי, והן לא רואות את עצמן כמוצר אלא כמעניקות סוג של טיפול עם אהבה ומגע, או סתם נהנות מהמחשבה שהן מרגשות גברים ולא אכפת להן מזה שיצאו זולות או משהו, זה מספק אותן. יש גם את הקטגוריה של הפורנו המצוייר... שמצד אחד אומנם לא משתמש בנשים וגברים אמיתיים (לא לשכוח ששני המינים נפגעים בתעשייה הזאת), אבל מצד שני משפיע לא פחות לגבי התפיסת מין (אני עדה לכך עצוב ).

3. הנושא של רצון האישה להבעל ורצון הגבר לבעול אותה. בכללי, אין שום דבר רע בזה מבחינתי (אפילו כשזה אלים), אפילו די מרגש, בתנאי שזה נעשה באמת במערכת יחסים בה שני בני הזוג אוהבים, מכבדים ומעריכים זה את זה. כשזה נעשה לא מרגשות, סתם מתוך צורך חייתי, זה שווה מבחינתי בדיוק כמו לאכול את החפיסה השלמה של השוקולד שאת לקראת מחזור. את לא באמת צריכה את זה, את לא באמת מתענגת על כל נגיסה, זה די חסר טעם- את עושה את זה נטו כי התעורר בך הצורך. אבל לאכול שוקולד זה בסדר, אפילו חפיסה שלמה- אבל קיים ההבדל בין לבלוס אותו בגלל צורך שהתעורר לבין לאכול אותו בהנאה שאת תענגת על כל רגע. הגישה אל העניין ובתנאים בהם הוא קורה, הם הדבר המהותי פה מבחינתי. כשאת במיטה עם הגבר שאת אוהבת, אולי אפילו חולמת על להקים איתו בית ומשפחה, את מוזמנת להשתחרר ולעשות כל מה שאת רוצה בלי מחשבות כמו האם זה בסדר לחשוב ככה או לרצות את זה... ואם הבן זוג מוכן לזרום, מה טוב. אבל כשזה קורה במערכת יחסים לא בריאה, בה אחד מבני הזוג צריך לכפוף את עצמו לשני... כאן כבר צריך לעשות סטופ מבחינתי. לכל אחד מגיע שיאהבו אותו כמו שהוא, בלי שהוא יצטרך לוותר על עצמו ולצאת מגדרו בשביל אחרים.

נכתב על ידי , 19/2/2014 10:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)