לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2013    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2013

חם~


מזגן, גלידה, תה

 

אני תמיד אומרת לעצמי כמה שאני רוצה לקום בחמש בבוקר ולעשות את הדברים שלי ולהספיק לים ואז ללימודים... ואז אני אומרת לעצמי כמה שאני רוצה לישון עוד. לפני זה אני גם אומרת לעצמי כמה שלא בא לי ללכת לישון. 

 

אני אומרת לעצמי כמה שאני רוצה לקרוא, אבל מסיימת מול המשחק בטבלט או במחשב. אני אומרת לעצמי שצריך לנקות, ויושנת. אני אומרת לעצמי שצריך לצאת לעשות ספורט, ואוכלת. טוב אני מניחה שהרבה יזדהו איתי, אבל זאת לא הנקודה. הנקודה היא שזה מוזר! ואין לי מושג למה הכל נראה שווה עשייה כשאתה עסוק במשהו אחר, וכשהגיע הזמן לעשות את זה אין כוח או לא בא לך. זה מוזר מדי, אפילו פלישה חייזרית תהיה יותר הגיונית. למה זה ככה? מה יש לבני אדם? זאת לא עצלנות, כי כמו שפעם קראתי אצל מישהי עצלנות זה מיתוס מרושע. לא לא, זה משהו אחר. משהו פסיכולוגי אני חושבת, די בטוחה אפילו. אני כל כך סקרנית לדעת אבל אין לי מושג מאיפה להוציא את התשובות

 

 

עוד יומיים, נגמר אפריל. מתחיל מאי. אני לא באמת כזאת חכמה, בדקתי בלוח השנה במחשב. בכל אופן, צריך להתכונן!

 

פירות וירקות העונה: במיה, קישוא, ריבס, בטטה, בצל, ארטישוק, אספרגוס, אפונה ירוקה וסינית, גזר, דלעת, דלורית, חציל, כרוב, כרובית, כרישה,מלפפון, עלי סלק, עגבניה, עלי גפן, פול ירוק, פטריות, צנון, צנונית, קולורבי, קישוא, זוקני, רשאד, שום, שעועית ירוקה וצהובה, אבוקדו, חסה, דובדבן, אבטיח, שקדים ירוקים, תפו"א, תרד, צבר, אנונה, לימון, שסק, מנדרינה, תפוז, אפרסק, פטל אדום, תות, פטל שחור, אוכמניות, אננס ומשמש.

 

תאכלו הרבה בריא!~

 

 



נכתב על ידי , 29/4/2013 12:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בקשה מכל מי שיוצא לחגוג או לטייל במהלך ל"ג בעומר


1) עכשיו זאת עונת ההמלטה, אל תעשו את המדורה בקרבת מקום של גורים, ואם אתם תופסים מישהו עושה מדורה ליד תבקשו ממנו יפה להעביר את המדורה או להזהר. כמו כן, מומלץ לא לגעת בגורים במיוחד כשהם בני פחות מ3 חודשים, הם עדיין מניקים וזקוקים לאמא- אם תגעו האמא לא תזהה את הריח שלהם והם יגוועו. האמהות בדרך כלל משאירות את הגורים במקום הבטוח ביותר שהן יכולות למצוא, לכן הם לא יכולים לזוז משם עד שאמא חוזרת.


2) עוד דבר חשוב- יש אנשים אכזריים שמתעללים בחיות ומשליכים אותם לאש. אם תתקלו באנשים כאלו, הצילו את החיה ודווחו מיד למשטרה או למוקד ערייה או אחד שעוזר לבעלי חיים. התעללות בחיות היא לא חוקית ולא מוסרית!!!


3) אל תלכלכו, קחו איתכם שקית זבל. תנקו אחריכם. איפה שאתם מבעירים את המדורה, הוא ביתם של חיות רבות. אולי אתם לא מכירים בחשיבותם, אבל הם חשובים לקיום של הסביבה ושלכם. אז כדי שלכולם יהיה טוב ונעים, בבקשה תנקו אחריכם. וזה יהיה עוד יותר נחמד אם תרימו גם זבל ישן או של אנשים חסרי ערכים שאוהבים לחגוג בזבל של עצמם.


4) תזהרו מאוד ליד המדורה ועם הקראשים! אל תערימו יותר מדי קראשים בבת אחת, במיוחד לא גדולים, הם עלולים ליפול על מישהו. אל תתקרבו יותר מדי למדורה או תשחקו לידה. תשימו מבוגר או שניים אחראיים שיטפלו במדורה וכל אחד אחר חייב לעצור 5 צעדים ממנה ולא להתקרב יותר מזה כי אתם לא מאמינים עד כמה זה מסוכן וכמה קל להפצע או להשרף מהטעות הכי קטנה!


5) בשום פנים ואופן לא להתקרב עם חומרים דליקים ליד המדורה.


 


חג שמח ונעים לכולם, אל תשכחו לשתות הרבה!


 


נכתב על ידי , 28/4/2013 17:55  
הקטע משוייך לנושא החם: לג בעומר
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)