לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Rainbow of Happiness




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2013    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2013

שאלה לבעלי טבלטים (במיוחד מסוג אנדרואיד)


קורה לכם לפעמים שהמסך מתחיל לעשות בעיות ואז פשוט נכבה? במיוחד כשהסוללה ריקה\מתרוקנת? ואז המסך בכלל לא נדלק גם כשהוא בטעינה?
נכתב על ידי , 31/8/2013 08:04  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שקר החן והבל היופי


שונאת את זה
שאני נפגעת ובוכה כמו ילדה קטנה מאנשים שאני בקושי מכירה


שאני לא מסוגלת להשתלט על עצמי ומתעצבנת כל כך הרבה


שאני מרגישה כל כך חלשה וחסרת תועלת


שאני לא מסוגלת להרים את עצמי חזרה


שבכל פעם שאני מרגישה סוף סוף בסדר ושהתחזקתי, תמיד יבוא מישהו שיוכיח לי אחרת


שלאנשים לא אכפת ומקללים אותך כי יש לך בעיה עם המאנייקיות שלהם


שלאנשים לא אכפת ו


"תפסיקי להיות ילדה קטנה"


"נודניקית"


"תגידי את מפגרת"


"סתומה"


"מה יש לך"
"פסיכית" 


 


מה יש לי? 


יש לב 


יש לי אנושיות


 


וכשאתם בוכים מהצרות שלכם ומרגישים כמו מלכים עם כל האיפור והבגדים והזיוף והיכולת להסתדר בכלא שנקרא מערכת
אני בוכה עליכם, על זה שאתם כאלה צרי אופקים
שאתם מאפשרים לעצמכם לכתוב תגובת אנונימיות עם המון דברים מגעילים
שאתם מאפשרים לעצמכם להגיב בקללות ולפרסם סטטוסים שמתנשאים על אחרים "בצחוק" (שמעתם פעם על זה שבכל בדיחה יש טיפת אמת?)
שאתם חושבים שלהיות צימחוני\טבעוני, חטובים ומאופרים יציל אותכם


שאתם לא מבינים כמה מלכלכים עלייכם מאחורי הגב- ודווקא החברים "הטובים" שלכם


 


 אתם אומרים שאני חיה בקופסא? תסתכלו על עצמכם, על מה שאתם כותבים, על איך שבהינף עין אתם הורסים לאנשים את היום


אם לא את החיים


ואז מתחסדים בתגובות על כתבות או בבלוג שלכם

ואתם יודעים מה? אני מעדיפה שרוב העולם לא יראה חיבה אליי מאשר שהוא יראה לי את האהבה בשקל שהוא מראה לכם. כל הנשיקות והחיבוקים האלה שאתם עושים עם אנשים אחרים מבחילים אותי, כי אני ראיתי איך בהזדמנות אתם תוקעים סכין בגב לכל מי שתרצו. אני לפחות לא עושה את זה, אף פעם לא עשיתי לא משנה כמה אנשים חושבים שכן. האהבה שלי היא תמיד אמיתית, הדאגה שלי היא תמיד כנה, ואם אני מחבקת ומנשקת מישהו זה אף פעם לא יהיה מתוך הרגל- זה יהיה מתוך חשיבה אמיתית וכנה על הבן אדם. אם אני מדברת על מישהו מאחורי הגב, זה יהיה כי אני חושבת על הבן אדם הזה כל כך הרבה, לא כי אני מחבבת רכילות או משהו, יש לי דברים יותר טובים לדבר עליהם מזה. ואני כותבת את כל זה פה כי נראה שאנשים כבר שכחו שקיים פה עוד משהו מלבד האהבה והזיונים הזולים והמזוייפים שהם משיגים מאחרים. כן רבותיי, עדיין אשכרה חיים אנשים שיודעים באמת לאהוב, ומה לעשות שהם גם לא יהיו הראשוניים שיגשו לחבק ולנשק אותכם ו"מה נשמע חיים שלי"?! אולי אם אתם באמת תהיו החיים שלהם, הם יעשו את זה. למה שהם יטרחו לעשות אחרת? הם לא כמו החברים שלכם שהעיקר זאת התשומת לב. יש להם כבוד אליכם, שאתם טורחים להרוס.
זה כואב לראות איך בן אדם נחשב ל"חברותי ואוהב" אם הוא בא ומנשק ומחבק כל אחד שיהיה מוכן לזה. ברצינות? איך אנשים לא שמים לב שהכל זה זיוף? הדבר הראשון שבן אדם יתן לך אם הוא באמת אוהב אותך זה כבוד והערכה, וזה הדבר האחרון שאני בדרך כלל רואה אצל אנשים כאלה.


 

ובקיצר נמאס לי


אני שונאת אותכם, חתיכת צבועים
תעופו לי מהחיים כבר, נמאס לי ממכם ומהפיגור הזה שלכם
אני לא חזקה מספיק בשביל לסבול צביעות וזיופים כאלו, במיוחד שמנסים לשכנע אותי שהם אמיתיים. מצאתם את מי.

נכתב על ידי , 27/8/2013 10:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

בת: 30

תמונה




9,808
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , תחביבים , דברים שמצאתי באינטרנט
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לawesome genie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על awesome genie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)