לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Beautiful Life



Avatarכינוי: 

גיל: 26

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2011

הגבר היחידי שאני ירדוף אחריו הוא זה שיגיד לי-תתפסי אותי אימא.


אוקי , הוא ניפרד מימני , ו .. ? מה קרה ?!
נכון הייתי עצובה , ואי אפשר להגיד שלא הייתי פגועה , אבל הבנתי שזאת החלטה שלי :
• להישאר למטה בקרשים .
• או לעלות למעלה ולהמשיך הלאה .
כמובן שבחרתי באפשרות השנייה , להמשיך הלאה ולעלות למעלה .

שום גבר לא שווה שאישה תירדוף אחריו,תבכה עליו,תיהיה פגועה ממנו .
כל הגברים ?! הם ז-ב-ל אחד גדול .
יש בנות שיש להן חבר והן יגידו 'לא נכון,החבר שלי ככה וככה..'
אבל אחרי שהוא יפרד מהן, הם יבינו שאני צדקתי , ו-ב-ג-ד-ו-ל-!

אני לא מבינה, למה כשאישה ניפרדת מיגבר היא אומרת ניפרדתי ממנו, אבל כשגבר ניפרד מאישה, הוא אומר זרקתי אותך.
מה הקטע של הגאווה הזאת של הגבר שהוא אומר 'זרקתי אותה' !!
אפשר לחשוב מה כל כך גאווה בזה !!

גברים הם פשוט עולם אכזר, מגעיל, אגואיסטי , ומגעיל.

נכון, אני יותר לא פגועה ויצאתי מהדיכאון שהוא ניפרד ממני, אבל אני עדין אוהבת אותו, אוקי יעבור לי אני רגועה. (:
ולא חסר עוד הרבה דגים בים, ולא חסר קופים על העצים שמחכים לבננות : <

גברים, תפנימו, נכון אנחנו הנשים יותר רגישות ופגיעות ויש להן ציפיות יותר גדולות מכם, אבל כשאנחנו פגועות, אנחנו פגועות .

לפני כל צעד שלכן בנות עם הגבר שלכן, תחשבו מה אתן עושות, כי זה ברור שהזוגיות הזאת לא תמשיך לנצח.
אל תתנו לגברים מה שהם רוצים, תעמדו על שלכן ותלכו בדרככן !

לא משנה מה יקרה, הכל לטובה ! ☺☻
ותמיד תישארו עם חיוך על הפנים, כי שום גבר לא שווה את הדיכאון הזה עליו !
ואם הוא שווה ? הוא לא יגרום לנו להיות בדיכאון עליו !

הוא וויתר עליך ? הלך לאישה אחרת ? בעיה שלו בלבד !!
הוא לא יודע מה הוא פיספס, תמיד תיהיו בטוחות בעצמכן ותמיד תחשבו טוב, ויהיה טוב :)

תמיד תזכרו, שהחיים ממשיכים הלאה ! זאת לא תיהיה אהבה ראשונה שלכן , ולא אהבה אחרונה שלכן !
אז צריך להמשיך הלאה.

השקעתי הרבה וחשבתי הרבה על מה שרשמתי, מקווה שאתן חושבות עכשיו כמוני לאחר הקריאה של הפוסט .
שיהיה המשך שבוע נעים ♥
אשמח אם תמליצו, כל בת ואישה שנימצאת בישרא, חשוב לה ליקרוא את זה, תודה מראש : )



הגבר היחידי שאני ירדוף אחריו הוא זה שיגיד לי - " תתפסי אותי אימא ! " . 
נכתב על ידי , 28/8/2011 16:23  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנטשה 3 > אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נטשה 3 > ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)