לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dont be afraid of fear, let it be afraid of you.



Avatarכינוי:  Izaya

בן: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

התלבטתי מאוד כיצד לספר על עצמי.


בכל תחילת פוסט בבלוג, או פורום היכרויות לצורך העיניין, אנחנו נדרשים לכתוב על עצמנו כמה משפטים.

השתעשעתי עם הרעיון לפתוח בלוג (רע לא יכול לצאת מזה) והנה, אני מגיע לשלב שבו אני צריך לתאר את עצמי, והופ.

אני מודע לכך שרובם המוחלט של אנשי הבלוגים לא מכירים אותי, אז אני לא מאמין שתבוא הישועה.

 

רקע לבעייתיות:

אני מיוחד, אבל באמת. לטוב ולרע.

תבניות המוח שלי לא קשורות לשום דבר שאתם מכירים (טוב נו, אלה שמכירים אותי כמה שנים יכולים להעיד על זה...)

תכונות האופי שלי ממש קיצוניות (חיית מסיבות אבל גם ילד של סבתא שאוהב דברים של זקנים וכד'!) קיצור, אני ממש נתקע כאן.

אני לא יכול לחשוב על שום דרך שבה אני יכול לנסות להעביר את ה "קצת על עצמי" מבלי שזה יראה לי מעט מדי ו/או מטופש מדי.

אם אני אכתוב רק את הדברים שרוב העולם מגדיר כ"טובים" , אז זה יהיה שקר,

כי המהות שלי מכילה גם דברים שלרוב העולם הם בקטגוריית ה"גרועים".

כדי לדעת לשפוט אותי ולהבין את המקור לדבריי, חייבים להכיר אותי ממש.

אני לא יכול לספור את הפעמים שאנשים אמרו לי "שהם בחיים לא חשבו שאני כזה".

אני לא חושב שיש נוסחת פלא שתעזור לי, אבל אם למישהו יש רעיון, אני אשמח.

נכתב על ידי Izaya , 30/11/2010 16:45  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





245
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תרשו לי להעיר , עכברי עיר
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לIzaya אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Izaya ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)